Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Petr98: To nevypadá zle.. teda z toho mála, co je vidět - dopadl jsi s focením stropnice stejně jako já

.
Konečně něco od čalouníků

-> Minott: el. instalace je udelana zatim tak at je mozno calounit. Jak se dari calounikum, to nevim, zitra se chystam zavolat.
-> Petr98: a ako sa dari s tou elektroinstalaciou??
a calunici už pracuju na aute?? ci jak to byva caka niekde v kute na dielni,,,,,,

A jeste jedna fotka dneska. A to seznam, ktery jsem diktoval segre asi pred 5 lety. Krasny pocit videt vetsinu veci skrtnutych.

Tehda jsem si rikal, ze to v zivote nemuzu sehnat, vycistit ci zrepasovat.
-> Petr98: 
Dneska prislo par svicek. Kdyz jsem je dal k ostatnim a z lezate pozice dal nastojato, krasne vysly do bedynky a ani se bulat nebudou

Všetko sa dá spraviť

Nie je to až tak zlé
Základní info o stovárně. Obouchaná ze všech stran, koroze vaničky a některých rohů blatníků, interiér super, jinak kára super. Dlouho stojí - brzdy přirezlé. Plusy: původní stav, hoooodně nízké výrobní číslo. Ozdoby nechybí.
Cenovka 20000 - 25000.
Mám ji vzít a uložit na neurčito?
-> Petr98: kdyby si neměl komu dohodit, tak to pošli mě :)
-> Bukaj: jj. 990 a 721 máme celkem zmáklé.

742 u mě nehrozí - nic mi to neříká. Pokud bude ten stovec ucházející, nejspíš ho někomu dohodím.

-> Petr98: Jsem zvědav - je na čase začít se vzdělávat a doplňovat mezery mezi 990 a 742

Dostaly se mi do ruky zajimave papiry. Minimalne datem vyroby. Snad auto bude taky zajmave. O vikendu to snad okouknu.