skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Petr98: Tempo není špatné ale výsledek není 100% lepší je velké škrábance vzít 800 smirkem pod vodou, pak 2000 smirek, pak trizack(3000) a nakonec to vzít leštičkou(já používám 3M pasty) Děláme takhle zašlá plastová světla na nových autech a výsledek je 100% nepoznáš že tomu někdy něco bylo. Akorát u těch blinkrů je blbé že to není plocha takže ty záhyby půjdou blbě.
Bukaj 07.12.11 20:52:39 napsal:
No, to čubrním
Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní
dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle –
tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je
potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou
zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak,
když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno
pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji
diky vyzkousim to na tech sedesatdevitkovych blinkrech. Pak to zkusim na tech dlouhych. A tim tempem jako lak na aute??? Tenkou vrstvu nechat zaschnout a vylestit flanelem????
No, to čubrním

Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní
dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle –
tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je
potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou
zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak,
když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno
pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

diky vyzkousim to na tech sedesatdevitkovych blinkrech. Pak to zkusim na tech dlouhych. A tim tempem jako lak na aute??? Tenkou vrstvu nechat zaschnout a vylestit flanelem????
No, to čubrním
Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle - tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak, když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

Já nedávno našel v kontoši díly na kilo, na 130 L mám oboje zadní dveře z kontoše, veškerou elektroniku v domácnosti taky, ale tohle - tomu říkám úlovek ;)
Jinak na ty plasty už léta používám Tempo s perfektními výsledky. Jen je potřeba po leštění ze všech spár a nápisů na plastu pod teplou vodou zubním kartáčkem (případně i Jarem) dostat zavčasu zbytky tempa, jinak, když to pořádně zaschne, tak zůstanou hnusný bílý usazeniny.
Ale pokud jsou blinkry poškrábané ze spodní strany a je poškozeno pokovení, tak to už ničím neopravíš :(
TAkže gratuluji

dik chlapi, urcite to vyzkousim. Mam dalsi par pripraveny na auto, tak na techto muzu zkouset...... Skoda, ze ty dalsi cryri kousky byly rozbite....... A to tema zkusim pohledat. Diky
Plast jde leštit tempem.. hlubší škrábance silichrom nebo ještě 1000ka šmirgl pod vodou, pak silichrom do matnýho povrchu a tempem do lesku.
-> Petr98: To je nález na úrovni věstonický Venuše
. Na to leštění plastů je tu někde téma, přípravky prý fungující za 700 - 800 piksla.. Bohužel si mi ho nepovedlo najít ani pro sebe, taky bych potřeboval.. 


-> Petr98: to si vůbec netroufám radit 

no, uz jsem to nekde slysel- lesteni plastu. Poradite jak a cim???
-> Petr98: tak to závist...to nějak spravíš, bud leštit nebo zastříknout bezbarvym sprayem...super oulovek 

jo ty dve jo. Ale nejsou pekne. Jsou dost podrene....
-> Petr98:
super ! ty slzy jsou nový ?

nasel to chlapik, dal na net inz. tak jsem tam jel. Neco jsem si vybral a ze pojedu. Rika- pockej zajedem tam, kde jsem to nasel.. No a tam mi vylovil zbytek.....
-> Petr98: tos vážně našel v popelnici ? Zítra jdu vybírat...

-> Petr98: tak tomu rikam z prdele stesti takovej nalez......

Tak jsem konečně našel chuť a zase jsem s tím trochu pohnul. Přikládám pár obrázků. Je to normálně benzínem. Hoďka a půl v garáži s otevrenými vraty dokořán a stejně jsem načuchaný jako kráva
-> PAV-PO: Tak možnost vzniku jiskry jsem teda neřešil
. Ale vždy jsem dělal ve velmi dobře větraných prostorech nebo přímo venku, tak se mi nic zlého nepřihodilo.. Ovšem Safety First!

dík, zkusím

Ja myl Belouse normalnim benzinem, jen je treba dobre vetrat a pouzit stetec bez plechove objimky - aby nedoslo pri skrtnuti o kov k jiskreni. Ohynek potom jde velice rychle a pak uz vetsinou neni co cistit.