skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
19:35:25
25.01.2015
25.01.2015
Jozka
-> zralous: Nenapadlo tě to co mě ? Tj. že když už to někdo takhle vychytal, mohl by se ujmout i dalších kousků..
19:24:43
25.01.2015
25.01.2015
zralous
-> zralous: Musím to taky nějak pořešit, tohle je ale velice zdařilé
15:27:47
25.01.2015
25.01.2015
Petr98
-> zralous: Nechal jsem si to udělat. Je to míchané z modré a zelené kladívkové, dle přiloženého původního vzoru
13:22:31
25.01.2015
25.01.2015
zralous
-> Petr98: vypadá to opravdu skvěle, cos použil za barvu?
14:37:34
24.01.2015
24.01.2015
Jozka
-> Petr98: Bodejť bys taky nadával..
14:36:02
24.01.2015
24.01.2015
Petr98
-> Jozka: jj jsem spokojeny
14:35:09
24.01.2015
24.01.2015
Jozka
-> Petr98: Dle náhledů dokonalý, řekl bych..
14:32:26
24.01.2015
24.01.2015
Kocvin
-> Petr98: Krásná práce :)
22:14:50
22.01.2015
22.01.2015
zralous
-> Bukaj: -> Petr98: děkuju oběma, těla s dif.21 mám:-)
16:14:43
22.01.2015
22.01.2015
Petr98
-> Bukaj: nahradu - ten na posledni fotce
13:17:57
22.01.2015
22.01.2015
Bukaj
-> Petr98: A origo, nebo náhradu?
13:14:33
22.01.2015
22.01.2015
Petr98
Kdyztak mam novy syticovy navic.
11:33:16
22.01.2015
22.01.2015
Bukaj
-> zralous: Takže už ode mne nepotřebuješ? Našel jsem jen jednu holou komoru bez trysek (na sytičovej karb), ten párek karbů, co jsem měl na mysli, byl v plovákovce tak zoxidovanej, že jsem je asi už vyhodil...
23:54:25
21.01.2015
21.01.2015
zralous
-> Bukaj: -> Bukaj: alles klar naštěstí jednadvacítky doma záložní mám, tak se dostane i na litraMBX
20:52:46
21.01.2015
21.01.2015
Bukaj
-> zralous: Přesně tak.
V reálu byly ty karburátory značeny jinak - v šedesátých letech a začátkem sedmdesátých byly BSka značeny nápisem BS 32-XX, kde XX je velikost difuzoru (tedy nás zajímají BS 32-21 pro 1000MBG, MBX, BS 32-23 pro 1000MB a BS 32-24 pro jedenáctistovky. Případně ještě BS 32-25 a další speciálky). Tedy odlité značení neříkalo nic o vnitřnostech, ale pouze o komoře (difuzoru).
Pozdější produkce karburátorů Jikov byla značená kromě odlitým rozměrem difuzoru už i čtyřčíselným kódem, který byl vyražen na tělese BSka po sestavení a označoval konkrétní natryskování karburátoru. Toto značení se používalo jak pro výrobky k montáži v AZNP, tak pro náhradní díly na starší vozy (Octavia, 1202/3, MB apod).
V reálu byly ty karburátory značeny jinak - v šedesátých letech a začátkem sedmdesátých byly BSka značeny nápisem BS 32-XX, kde XX je velikost difuzoru (tedy nás zajímají BS 32-21 pro 1000MBG, MBX, BS 32-23 pro 1000MB a BS 32-24 pro jedenáctistovky. Případně ještě BS 32-25 a další speciálky). Tedy odlité značení neříkalo nic o vnitřnostech, ale pouze o komoře (difuzoru).
Pozdější produkce karburátorů Jikov byla značená kromě odlitým rozměrem difuzoru už i čtyřčíselným kódem, který byl vyražen na tělese BSka po sestavení a označoval konkrétní natryskování karburátoru. Toto značení se používalo jak pro výrobky k montáži v AZNP, tak pro náhradní díly na starší vozy (Octavia, 1202/3, MB apod).
19:42:35
21.01.2015
21.01.2015
zralous
-> dragon_cb_cz: typová čísla, znamená to tedy ne označení karburátoru, ale jeho specifikace? Třeba tryskování atd?
19:13:02
21.01.2015
21.01.2015
zralous
-> Petr98: -> dragon_cb_cz: Díky moc:)
06:26:38
20.01.2015
20.01.2015
Petr98
-> Bukaj: ja jen projel fotos z karty a z rozdilu ptz jsem vedel, ze ty fotky tu nekde jsou