Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Bukaj: Tohle vy syslíci říkate všichni že je to málo i pro vlastní potřebu.

-> Koblet: Nojo, ale v mém skladu jsou až na pár výjimek naprosto běžné díly a až na pár výjimek sotva pokryjí mé potřeby

-> Jozka: No, znáš to - člověk nemá nikdy dost toho, co chce...
...tak aby se nevyčerpal trh, respektive aby potom Petr neurčoval tržní ceny

-> Bukaj: Nevím co ty mu závidíš. Tvůj sklad v podkroví by uspokojil potřeby několika renovátorů.

Jen mu přejte, ať má dost, resp. plno, zklidní se a zbyde na ostatní..

-> Petr98: A to já mám místa dost. To bude tím že když já koupím náhradní karbec tak ty koupíš náhradní auto.

-> Koblet: 
ono to možná zní jako vytahování, ale já opravdu už to nemám kam dávat.

-> Petr98: V takhle velké bedně já mám skoro všechny díly.

Dneska jsem chtěl uklidit ještě 4 kryty zad. světel, co jsem dovezl v neděli večer a zjistil jsem, že moje bedna na okrasné věci je full. Milé překvapení

a to má půl na půl metrů

-> Koblet: Ale jo, jen že to moje kilo už pomalu míří spíš na úroveň obouchance z ulice, za 2 roky jsem to pořádně neumyl a to to loni i muselo jezdit ve sněhu... jsem ostuda.
-> dragon_cb_cz: Hele srazy v Kaplici nejsou o leštěnkách ale o autech. Nejsme Budějckej veteránklub ale normální lidi.

-> Koblet: Člověče, že bych neměl co dělat není moc pravděpodobné a hlavně asi není po ruce žádná přiměřená leštěňka kterou bych mohl jet... Ale nikdy neříkej nikdy.
-> dragon_cb_cz: Pokud budeš příští víkend na jihu a nemáš co dělat, tak v sobotu můžeš přijet do Kaplice na srazík posílit řady škodovkářů. Malá společenská akce s projížďkou.
-> Petr98: Člověče až budu ve stavu že budu mít doma záložní motor po GO tak budu spokojenej. Teď mám záložní karburátor před GO, novou palivovou pumpu, sháním matici řízení a připadám si jako majitel spousty dílů.
Až se dostaneš z motorového prostoru zase do interiéru tak mi prosím koukni na ten potah volantu jestli je ještě použitelný. Dík

-> Petr98: Hele k té klice - mám ve stejném skladu i jednu o které na tuty vím, že je 72mm - tak až se tam dostanu, tak je porovnám - minule jsem to nestihl. Ale to bude až příští víkend (5-6. dubna).
-> Koblet: nee ten se ještě bohužel nezačal stavět. Brzdí mě klika, kterou mi už dragon dvakrát domluvil

s tímto mám jiné plány, pokud mu po diagnostice na nic zásadního nepřijdeme. Bude to záložák.
-> Petr98: Já myslel že máš origo motor už na auto připravený. Nebo budeš tenhle také dělat jako rezervní?
-> dragon_cb_cz: nemyslím si, že budou v haji. Ale rozebírat se mi to nechce. Zkusím říct tomu motoráři. Třeba to odhalí.
-> Petr98: Hmm, a rozvody jsou v jakém stavu? Může být všechno možné, klika, pístní čep... ale já na tyhle uchodiagnostiky moc nejsem, jediné co jsem se naučil poznat jsou detonace ("klepání ventilů"), protože u 136GL je díky vlečce relativně malý hluk a pod plným plynem motor detonuje docela zdatně i se 100oktanovým benzínem...