skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Eidy: Problém byl pokud vím v promáčknuté a nedostatečně opravené/opravitelné střeše...
-> Eidy: až to dodělám, snad pochopíš 

-> Koblet: Jenže pak to dopadne tak, že kdo vybírá přebere. Nechci strašit a přeju teda sehnání jiné kastle brzy, ale když uvážím že bude potřebpvat opět vyvařit atd. tak jestli nebylo lepší do týhle ještě malinko říznout a poladit ty detaily. No nic. Takhle mi to stačí. Díky
-> Eidy: Když si přečteš všechny komentáře tak se dočteš že původní kastle měla pár nedostatků které majitel nechtěl akceptovat. Pokud si pamatuji správně, tak se někde řešila střešní žábra a spára u B sloupku. Věci kterých si 99% lidí co auto uvidí ani nevšimnou, ale znáš to. Když o tom ví majitel a vadí mu to, po zbytek života tu chybu uvidí při každém usednutí za volant.

-> Koblet: Ale uniká mi pointa. Tady je slušnej skelet a navíc ještě vymění komplet podlahu aby to bylo jo voňavý. Celý to spasuje a pak to prodá než koupí jinou?




-> Eidy: Tomu se říká pokus o složení nového litra z elementárních částic. V dalším kole pořídí rolovaný plech a kastli udělá novou.

-> Petr98: Občas to tu sleduju a nějak nemůžu zjistit, proč jsi prodal svůj skelet a jestli to byl ten na zdejších fotkách. Takže teď máš jen plechařinu a nemáš ji na co navěsit?
-> Jozka: Si blízko... 5000 jeden
-> Petr98: Úvahou nákladovou a tržní mi vychází za 4-ku jeden kus..

-> Koblet: cena je pomerne vysoka a na normalni embo je zrejme delat nebudou. Takze tipovacka stale pokracuje.... 

-> Petr98: No já se o tom bavil s panem Svobodou co dělá gumy tady v ČR a ten mi říkal že forma stojí tak zhruba 200tis. Na klasické MB potřebuješ 4 formy na 4 tvary větracích okének, tak když si vezmeš jen vstupní náklad tak cena za sadu bude asi dost vysoká.
Jen tak ze srandy.... Bavil jsem se se slovakama, co dělají ty těsnění všemožné..... Říkalo se, že budou dělat ty trojuhelniky na větrací okénka. Už finisujou a budou...... Kdo si tipne za kolik budou k mání ty čtyři gumy na mbx??
-> Koblet: -> dragon_cb_cz: Nejhorší je, že tak 99 procent prodávájících v chotusicích už ví, co má jakou cenu... Takže něco dobře koupit už je problém... Dle mě jsou lepší ty menší burzy... Budu ty menší objíždět... Jj palubku jsem koupil jen kvůli teploměru 

-> Petr98: Krásná cena, za oboje....
-> Petr98: Kdyz sleduji ceny kapilar na aukru, tak jsi koupil dobre.

-> Bukaj: blinkr 1250, přístrojovka 500. Nee kastle není. Budu dělat teď vše okolo a kastle se snad časem objeví.....
-> Petr98: Hezký - co stál blinkr a co přístrojovka, smím-li se zeptat?
A jedna malá provokace na konec - tak co, sporťáku, už máš kastli?

A jedna malá provokace na konec - tak co, sporťáku, už máš kastli?

Slabý úlovek z chotusic: prvomodelový sdružený přístroj ( koupený kvůli kapiláru a tachometru) zbytek nic moc stav, blinkr, M7 na dveře.
-> Petr98: Hele ale tohle se stává - samozřejmě to může být levota, ale už se mi stalo, že jsem něco chtěl koupit, rozjednal akci, pak jsme s kolegama jeli někam do horoucích pekel, kecali o možným a nemožným... a "co bys to kupoval, to mám doma a překáží mi to, zejtra ti to dovezu zadarmo.." Takže se mohl pochlubit a někdo naopak chce koupit..

-> saskyn2: nebylo nikde na inz, prej rok stalo a najednou jak se sam ozve tak je kopa zajemcu.... navic jsme byli domluveni, ja mam auto z prace pujcene a minuly tyden jen tak 500 km do pardubic a zpet... to mi nikdo nezaplati....