Petr98/MBG67 Petr98/MBG67

komentáře | popis | fotky | Petr98 | 27.09.23 06:27 | 115x v oblíbených
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.



V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.





3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)



19.6. Auto přivezeno z karosárny.



22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny



2016



11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.



14.7. Auto je nalakováno.



K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění



11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.



Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)



3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)



22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví



1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků



24.5. 2017 - hotová elektrika :-)



16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)

Petr98/MBG67 - komentáře:

20:33:33
23.05.2013
Petr98
a jeste drobnosti
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 23.05.2013 20:33:33
20:31:16
23.05.2013
Petr98
-> Koblet: Ale jo, zadařilo se 4
20:24:08
23.05.2013
Koblet
-> Petr98: To vypadá na velký nákup. 3
20:17:47
23.05.2013
Petr98
Nějaký ten kauf :D
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 23.05.2013 20:17:47
23:17:14
11.05.2013
Petr98
Bývalý majitel říkal, že na střechu spadl snih..... Tak nevím.... A ten příliš prostě nejde pěkně vyrovnat
22:37:57
11.05.2013
Vena
-> Petr98: copak máš ze střechou? Budeš měnit i se sloupkama,nebo jen vrchní plát?
23:24:36
09.05.2013
Petr98
-> Vena: Díky za radu, jen mě čeká ještě výměna střechy- není opravená dle mých představ... potom půjde tak jak píšeš :-)
22:24:22
09.05.2013
Vena
-> Petr98: Jestli mohu doporučit další postup,nechal bych teď kastli opískovat aď se zbavíš vrstev starého laku,různých nátěrů atd.Když už renovuješ takto poctivě. Je to nejlepší věc jak dokonale očistit karoserii.Člověk nikdy neví co se pod vrstvou více laků skrývá,jednoho dne to pak může s novým lakem odprysknout...a co pak..

Po opískování je ale nutno hned kastli vyfoukat odmastit a stříknout základem.Pak můžeš klidně i rok šetřit na další postupy.. viz naše octavka,ta taky prošla pískovnou.

skoda-virt.cz/cz/.../6262 -octavia-1



Jen je třeba aby to pískoval člověk co má s kastlemi zkušenosti aď ti nenadělá důlky ve dveřích kapotách atd...
11:35:02
01.04.2013
Petr98
1.4. 2013 Za 17 hodin 41 cm sněhu :-)
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 01.04.2013 11:35:02
10:18:50
30.03.2013
Petr98
Vlevo stovky a vpravo všechny MBčka. Takový na to mám názor já a souhlasím s bukajem- Medákova karta, že byly blatníky lakované na autě už s tímto pravým profilem namontovaným
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 30.03.2013 10:18:50
23:10:41
22.03.2013
Bukaj
-> Petr98:

Asi bych být Tebou pospíšil s nějakou protikorozní ochranou, ať Ti to nezačne reznout. Otázka je, jak je to ošetřené v dutinách před svářením a za jak dlouho chystáš lak. Jestli to hned nepůjde do lakovny, tak nezbývá, než dutiny ošetřit něčím nemastným (třeba vystříkat alespoň základovkou), aby to nedělalo problémy při lakování. Jinak asi na lak a hned po laku rezistin ML: převodový olej v poměru 3:1 4

Jinak cena za klempířinu velmi slušná, myslím, že až dozraje čas, tak bych využil služeb Tvého klempíry5
18:48:15
21.03.2013
Koblet
-> Petr98: No já bych začal spodkem dokud to v pohodě dáš na bok. Očistit, natřít zatmelit sváry atd. Pak nápravy, brzdy, případně převodovka a motor pokud plánuješ GO. No a pak lak a ladit interier a elektriku.Až na ten lak který už byl hotový je to postup co jsem zvolil já.
17:30:41
21.03.2013
oxysandrej
Dobrý deň viem že to nepatry do tejto temy ale chcem sa spýtať či som kupel dobre alebo zle vložky s piestami kružky kľuka ojnice hlava vačka na skodu 120ls + spojkova lamela lozisko za 6500cz 260eur dakujem
17:29:34
21.03.2013
Petr98
Vy, situace znalí? Jaký navrhujete další postup?
21:26:03
20.03.2013
Petr98
Věřím v to, že to bude dobře uložená měna. Snil jsem o muzejním kuse, Jenomže ta kastle už z fabriky nebyla stoprocentní... Což mě mrzí, že jsem si nevšiml dříve.... Ale i tak věřím v pěkný kousek...
20:53:03
20.03.2013
Koblet
-> j_j: No to každopádně. Ale momentálně málokdo ocení ten super stav. Já doma taky vysvětluji že hodnota poroste a že je to vlastně dobrá investice a ne jen tátovo drahý koníček.4 A o MBG to platí ještě víc.
20:36:49
20.03.2013
j_j
-> Koblet: ono to do tý ceny časem doroste, toho bych se nebál...navíc je to Géčko :)
20:32:46
20.03.2013
Koblet
-> Petr98: Ono i kdyby bylo to auto v pojízdném stavu tak za ty peníze co jsou v tom se prodá těžko. Ale budeš ho mít navěky.3
20:24:22
20.03.2013
kyfkař
pěkně pokračuješ1
Extreme Tyres