Doking/De Luxe Doking/De Luxe

komentáře | popis | fotky | doking | 20.06.15 14:35 | 67x v oblíbených
AKTUÁLNĚ:





Něco málo k autu:


- Škoda 1000 MB De Luxe

- vyrobena na Vánoce 67

- 16 série

- barva: Lahvová zelená BAL 5910

- blinkry v blatnicích

- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska



- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14





Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:

MVI 3955


MVI 3954






Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487









Doking/De Luxe - komentáře:

12:14:43
15.08.2012
Bukaj
-> doking:

Sám mám dilema, jestli při renovaci použiji původní náboje s nanýtovanými štíty, nebo nové náboje bez štítů, které mám v syslátech....8
12:10:41
15.08.2012
Bukaj
-> Jozka: K těm šroubům - nebál bych se nějakého povolování, bubnové brzdy nebudou mít takovou sílu, aby tomu spoji ublížily, zvláště na 155 SR 14 3

Koneckonců na zadní nápravě je štít šroubovaný až do modelu 742/3 4
11:12:33
15.08.2012
Jozka
-> doking: Nechal bych to nakonec - budeš-li pískovat, uvidíš jak to bylo orezlý kolem spoje zvnějšku - když se ti to nebude líbit, odvrtáš pak a dočistíš snadno ručně.
10:48:37
15.08.2012
doking
-> Jozka: -> Bukaj: Tak teď jsem trošku na vážkách. Štíty držejí pevně,aspoň jsem nemě pocit,že by něco bylo špatne,když jsem to měl v rukách už několikrát.
10:38:14
15.08.2012
Jozka
-> doking: Těžká volba, spíš bych nýty nechal, pokud štít neplandá, jak pravil kolega, na druhou stranu existouje jistý riziko, že posléze vyleze koroze - ale asi jako u disků plecháčů, když tam dosud nevlezla, tak ne. A až budeš napařenej, tak se pochlub..

4

-> Bukaj: Po konzultaci jsem se rozhodl, že kvůli zeslabení (moc materiálu by tam nezbylo) zůstane dosedací plocha kužel a že si pevnostní imbusy obyč. přesnou podložku srovnaj podle potřeby. Bude to na vyhlídkový jízdy a v nejhorším se matice dotáhne.
10:23:23
15.08.2012
doking
K večeru si půjdu na poštu vyzvednout zrenovované díly napařením chromu ,tak jsem na to moc zvědavej,dával jsem si opravit céčka a kapky předních blinkrů
10:19:52
15.08.2012
doking
-> Jozka: Chci to rozebrat na prvočinitele,a budu asi pouzdřit,neboť,když to ještě drželo po hromadě,tak teď nevim jesli Lnebo P strana,byla trochu volná v uchycení spodního ramene,nějaký vymačkaný to bylo a naopak ta druhá u horního,byla tak zakyslá nehorázně,že jsem ji musel vyřezat,pozůstatek šroubu ramen ještě je v tom horním uchycení čepu,tady to neni vidět na foto. Takže sumasumárum,chci to rozebrat celý,šlo mi čiste jen o to,zda nechat nebo nenechat spojenej štít čiste s očesaným nábojem,no takže to asi taky rozeberu.
10:12:38
15.08.2012
Bukaj
-> doking:

Pokud nemá štít v náboji vůli, tak bych byl pro zachování originálu. Pro šrouby by asi bylo vhodné upravit osazení na náboji - pro hlavy nýtů jsou tam mírně konické dosedací plochy. I když to by perovka měla doladit, nebo tam dát vějířové podložky...
10:09:28
15.08.2012
Jozka
-> doking: Tak tak - jsem nad tím teď naposled dumal docela dlouho, měl jsem mnoho variant: rozebrat do mrtě sestavy, jako máš ty, pak písek + komax nebo to složit od základu apod. Ono pokud nevyndáš páky, trubky a pouzdra, jen tím odvrtáním si moc nepomůžeš. Nebudeš-li nově pouzdřit, dá se zbytek po vyndání čepu a matice páky v poho opískovat a olakovat na mokro vcelku, zvlášť když už jsi dal pryč excentry paken.
09:33:24
15.08.2012
doking
-> Jozka: Mám být rád že to vydrželo takhle dlouho? 6 Asi se pak taky uchýlím,ke šroubům,ještě se optám jednoho kolegy z Mělníka jakej na to má názor.

-> Bukaj: Vím,právě že si říkám,že to by byla strašná pakárna,tak to rozdělám a pak se nad to povznesu a dám šrouby.
08:37:54
15.08.2012
Jozka
-> doking: Nýty jsou origo a buď za ně rád. Šrouby se dávaly, když se nýty rozhegaly, což se stávalo, mám dokonce jednu sadu - nápravu ovařenou. Mě s tím teda u nás všude vyhodili, ono se to zřejmě má nýtovat za tepla a nikomu se do toho vůbec nechce. Takže já budu šroubovat..
08:13:24
15.08.2012
Bukaj
-> doking: Buď roznýtovat a dát šrouby, nebo repasovat vcelku (pakárna), nebo si zajistit snýtování (lis) - ocelové nýty se myslím ještě dají sehnat 4
22:36:53
14.08.2012
Pavel P..
-> doking: nejty jsou ještě z výroby4
22:12:01
14.08.2012
doking
Mám takový dotaz? Je častý jev,nebo je ojedinělé,že mám stále štíty brzd přinejtované k náboji? Znám případ,kdy tam jsou šrouby a né nýty. Domívám se správně,že šrouby jsou důsledek již proběhlé výměny štítů nebo náboje?. Částečně mi jde o to,jestli se mám snažit tyto díly zrepasovat tak jak jsou v celku (zachování tohoto spojení,či se nad to povznést a pak tam dát šrouby).
zvětšit Doking/De Luxe - obrázek od doking vložen 14.08.2012 22:12:01
upraveno 2x, naposled 14.08.2012 22:50:39
17:21:18
17.07.2012
Bukaj
-> doking 22.04.12 13:15:25: Děkuji, tento tapec nepotřebuji, takže jej klidně přenech Jozkovi ;)
upraveno 2x, naposled 17.07.2012 17:23:28
18:27:49
15.07.2012
doking
Tak to s čím jsem zápasil celý letní semestr10 ,tak jsem dneska rozdělal během hodiny hurá 6
08:05:22
27.04.2012
Jozka
-> doking: obyčejná..
00:05:41
27.04.2012
doking
Mám takový dotaz,stříbrná originální barva disků na embéčkám byla nějaká klasika,nebo to byla kladívková barva?
08:06:55
23.04.2012
Jozka
-> doking: Tahle kombinace by zajímala určitě mě..4
13:15:25
22.04.2012
doking
-> Bukaj: Tak jsem kouknul na ten tapec,jsou dva,kompletní pravá strana, vršek neni světlej,ale vínovej a jsou víceméně v pořádku. Ještě teda uvažuju o tom,že z nich sundám ty lišty,neboť na svým je mám trošičku poškozené, i když jen nepatrně.Tyhle asi chtít nebudeš že?
zvětšit Doking/De Luxe - obrázek od doking vložen 22.04.2012 13:15:25
upraveno 2x, naposled 22.04.2012 17:37:26
Extreme Tyres