Doking/De Luxe Doking/De Luxe

komentáře | popis | fotky | doking | 20.06.15 14:35 | 67x v oblíbených
AKTUÁLNĚ:





Něco málo k autu:


- Škoda 1000 MB De Luxe

- vyrobena na Vánoce 67

- 16 série

- barva: Lahvová zelená BAL 5910

- blinkry v blatnicích

- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska



- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14





Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:

MVI 3955


MVI 3954






Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487









Doking/De Luxe - komentáře:

07:15:47
29.02.2016
Bukaj
-> doking: Přemýšlel jsem o tomto spoji a jako asi nejrozumnější varianta kompromisu funkčnost vs. original look mne napadlo vsunout zvenčí nýty, trochu je poškádlit palicí (jen, aby trošku držely a nevypadly) a zevnitř nýty dokola obvařit ke štítu. Tím by se měl spoj i přitáhnout (chladnutím po svařování), štít by se neměl vyviklat a v případě nutnosti by spoj byl rozebiratelný (odvrtáním nýtu či odbroušením sváru ze štítu).

Co si o tomto postupu myslíte?4
02:02:04
29.02.2016
doking
-> Jozka: Nepotěšil jsi mě, je reálná šance sehnat ještě přední nápravu,která by tohle měla v cajku? Případně nevíš o něčem :-) Jako už mě i napadlo,že se vykašlu na nýty a že to sešroubuji, nebo ty nýty tam mají nějaké odůvodnění? Vaření dohromady už mě také napadlo.
upraveno 2x, naposled 29.02.2016 02:03:39
00:44:06
29.02.2016
Jozka
-> doking: To asi fakt nebyl dobrej nápad.. tenhle spoj se tu a tam rozviklal i origo fabrickej (viděl jsem několikrát obvařený). Když jsem skládal nový, sám jsem dělat nechtěl, neb nemám vybavení a všude mě s tímhle nýtováním vypoklonkovali.
00:38:44
29.02.2016
doking
-> Tabi: A třeba už teď vím,že jsem nejspíš při rozebírání přední nápravy udělal zásadní chybu,že jsem kvuli lakování oddělal brzdový štít z toho náboje,tedy že jsem odvrtal ty nýty,to jsem měl nechat být a opravit to v kuse,nýty jsem sice sehnal nový,ale fakt netuším,jak to dám dohromady a zda ty štíty nenechám znovu opískovat a pak to nalakuju komplet až se mi to podaří zase složit,ještě jsem to odvrtával,tak,že ty díry jak na náboji tak na štítu jsou trochu šišatý,tak si říkám, zda tam nevznikne problém,aby se v budoucnu,když to znova (možná snýtuji), aby se to díky zvětšeným dírám,nemohlo nějak střihnout, i když ten nýt by to měl vyplnit,i když si říkám,no tak to vyvařím a udělám ji znova kulatou, možná přeháním,třeba to vůbec ničemu nevadí.

To jsou takový začátečnický chyby no.
upraveno 1x, naposled 29.02.2016 00:39:10
21:48:42
28.02.2016
doking
-> Tabi: Já to v roce 2009 koupil, za půl roku poškodil, začal jsem to rozebírat, stálo to, po nějakém čase jsem se pustil do nápravy, stálo to, loni v květnu jsem s tím jel na evidenčku a konečně jsem to na sebe přihlásil a stojí to, nemám moc peněz,to šetření mi furt nějak nejde,tam kde to stojí se na tom nedá prostě dělat a nikdo do toho objektu investovat nechce, kdybych to řešil sám,zůstal bych poustevníkem. V mezi čase jsem se pět let mordoval s bakalářským studiem, rok jsem byl v práci v Liberci, do toho další vášeň modely, žádná dílna, všechno co dělám řeším buď u pc nebo vždy v provizorním krátkodobým prostoru bez pořádnýho vybavení, ale vůbec nemám chuť to pouštět,když už jsem se tomu dost věnoval a vzhledem k tomu,že tomu cena leze nahoru, kdybych to teď pustil,bych pak za pár let nemusel sehnat už žádnou za rozumnou cenu. Pokud se nestane nějaký zázrak,nebo jiné životní priority,tak na to auto dojde nejspíš až po zařízení vlastního bydlení s pořádnou dílnou a garáží, fakt netuším jak to bude...10
upraveno 1x, naposled 29.02.2016 00:31:37
19:47:37
28.02.2016
Tabi
-> doking: Jak vůbec pokračuješ s renovací,už jezdíš?Já na mojí poslední rok ani nešáhnul. 10
16:47:10
06.12.2013
Tabi
-> doking: Já mám výfuk trochu ohnutý protože tam překážel závěs.1

-> Petr98: Jj,vypadá stejně jako ty co máme my. 4
14:23:57
06.12.2013
doking
-> Petr98: vidím :-)
14:18:11
06.12.2013
Petr98
-> doking: rok 1974 http://www.youtube.com/wa tch?v=JgC23CT5jy4 cas 25.45.
12:28:00
06.12.2013
doking
-> Tabi: To se dost těžko posuzuje, ten výfuk řeším v podstatě od doby,co jsem se sem registroval( můžeš si pročíst počátky diskuze zde u auta),byla to první věc na autě co zaujala tady. Došli jsme k závěru,že to muselo vyrábět nějaké družstvo jako náhradní díl,protože nejsem jedinný, kdo ho na autě má, měl,viděl. A ten stejný byl i na prvním rodinném MB, dával jsem to nedávno na FB, do jedné skupiny, (škoda classic atd...je tam dost virťáků). Případně tu fotku mohu dát i sem,ale je jen z dálky.

Rozdíly,co vidím já,ty ho máš asi nedávno svařovanej,nebo se mi to jen zdá,ten můj je řádně orezlý,snad ho zachráním,páč mb s dvojtou koncovkou výfuku je něco víc :-D a nebo podle něj vyrobím repliku. Jinak mi přijde,že já tu trubku s těma koncovkama mám rovnou a ty ohnutou.

A délku podle mě zkreslujou jen fotky,to bude stejné.
upraveno 1x, naposled 06.12.2013 12:29:07
12:09:51
06.12.2013
Tabi
Ahoj,měl jsem na autě podobný,možná stejný výfuk jako ty.Jenom se mi zdá,že ty koncovky mám kratší,zřejmě tam někdo navařil jiné.Myslíš,že je to origo,nebo nějaký dobový tuning.Pamatuju si,že jsem to dřív na autech dost často vídával.6 Na fotku mého výfuku se můžeš podívat v mé kartě.
21:44:21
16.12.2012
Bukaj
-> doking:

Škoda, no, pro "výzkumné účely" by to mohlo být zajímavé 4
19:45:52
16.12.2012
doking
-> PAV-PO: Prodávající přestala komunikovat,takže nic se nedovím.
21:20:29
01.11.2012
PAV-PO
-> doking: Tak je holt treba pockat na tu fotku, anebo by se spletli pri psani roku? Ja mam v technicaku razitko 8. prosince 1967 a rucne preskrtnute a prepsane na 10.
21:56:31
31.10.2012
doking
-> PAV-PO: Ptal jsem se na to prodávající a vyčetla tam prý 28.12.1968 fotku by mi měla poslat zítra, té druhé stránky.Jinak já to vím jak to je,já mám také modelový rok 1968,ale datum expedice, nebo jak to nazvat datum výroby auta 27.12.1967
upraveno 1x, naposled 31.10.2012 21:58:49
21:48:08
31.10.2012
PAV-PO
Panove, pokud spravne vidim, tak na dokladu je rok vyroby. Tento udaj ale neodpovida skutecnemu roku vyroby, ale vyrobnimu (typovemu) rocniku (milesime). Bylo by treba se podivat na 2. stranku dolu kde je potvrzeni ze vozidlo odpovida schvalenemu typu podle vyhlasky.... kde je uvedene skutecne datum vyroby a eventuelne na treti stranku kde je udaj o prvnim majiteli. Tim by bylo jasnejsi datum expedice. U Belouse to je take 1968 na prvni, ale 10. prosince 1967 na druhe strance. Prvni majitel(ka) 20. prosince 1967. V.C. motoru 256196.
00:19:10
31.10.2012
doking
-> Bukaj: Už jsem také s kamarádem došel na variantu, že to taky mohlo jezdit rok po fabrice a pak teprve jít do prodeje.
21:31:10
30.10.2012
Bukaj
-> doking:

Myslím, že by to mohlo být nějaké vozidlo vrácené na reklamaci z ciziny a po opravě prodané u nás, ne?
Extreme Tyres