
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Škoda 1000 MB
! ! ! V žádném případě prosím nekupujte laminátové repliky blinkrů od OB autodíly - stojí za hovno ! ! ! :) :)
r.v. 20.II. 1967, AZNP Mladá Boleslav, typ Škoda 990, 12.série, barva - modrozelená. Číslo karoserie - 177 517, číslo motoru 177 534/1. První registrace : 23.II. 1967 . První majitel : Rudolf Mrázek z Nymburka - povoláním řidič. Vozidlo vlastnil 1967-2006 (tzn. 39 let). Jsem jeho čtvrtým majitelem od roku 2009. Od té doby je v renovaci a na původních číslech, která si chci nechat.
V plánu : celková GO, zatím budu schánět ND, zejména plechy a do tří let bych jí rád měl pěkně v originálním stavu v modrozelené barvě tak, jak opustila roku 1967 výrobní linky AZNP v Mladé Boleslavi. Líbí se mi žábrovky, ale vzhledem k orginalitě na MBčku zůstanou tyto blatníky s mřížkami.
27.5.2009 tak MBčko už mám v garáži, cesta ze Sázavy do Prahy byla perkfektní, bez jednýho problému, o víkendu MBčko jede 80 km na chatu, kde ho trochu víc prohlídnu a zjistím co je ted akutního vyměnit.
Seznam koupených ND
6.6.2009 koupeny oba přední vyvařené blatníky (použité) 1400,-
15.62009 sada na GO motoru Š 1000/100 (písty, ložiska, těsnící kroužky) 1500,-
21.6. koupeny oba zadní blatníky (použité), přední nárazník, 2x karburátor Jikov BST 32, 2x pumpa, těsnění na motor a karburátor, chromové šipky na blatník, hliníkové lišty do dveří, 7x obložení brzd nové, gumy, kliky a kravinky do dveří a další píčovinky celkem za 2200,-
12.8 pokračuji ve shánění ND i kontaktů, koupeno gumové těsnění na kufr,pod blatníky, hrnce světel atp. + manžety na poloosy, = 555,- (spousta gum...)
nový šnek řízení,víka rozdělovačů,4 čepy řízení,ventily(výfukové i sací), cívka, membrána benzínové pumpy vše nové za 350,-
26.8. sehnané nové hrnce předních světel,přední světla, dvoje céčka na masku,plech po nádrž,krytky předních blikačů (starší typ,který se špatně schnání),rozdělovač,jedny dveře,zadní sklo a spoustu dalších věcí. Tímto bych chtěl poděkovat panu Hynkovi, který mi tyto díly daroval za odvoz. ĎĚKUJI !
30.8. thank you pidzik za díly ! ted už nemám skoro co shánět, v zimě budeme vařit + auto do základu.
30.9.2009 VIDEO z chaty
29.10.2009 dělám soupis všech dílů s cenami v excellu
8.4.2010 rozhodnutím AZNP Mladá Boleslav se zbavím veškerých dílů na vozy škoda spartak/octavia. V budoucnu budou v pobočném závodě ve stodole u Lovosic vyráběny pouze vozy 1000MB, 1100MB, 1000MBX, 1100MBX, 1000MBG a to z důvodu zjednodušení výroby a nesmyslné výše cen na starší typy vozů škoda. :)
Pár ND na renovaci
jj1987.rajce.idnes.cz/ND_ skoda_1000_MB
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ______________________
************************* *************************
** Přehled základních modelů Škoda 1000 MB **
************************* *************************
1.) Žábrovka široký úsměv 1964–1966 = model 1964
auta5p.eu/srazy/.../slavk ov_076.htm
2.) Žábrovka úzký úsměv 1966 = model 1966
auta5p.eu/muzea/.../skoda _mb.htm
ale v roce 1966 bylo provedení de Luxe již bez žaber = v podstatě model 1967
skoda-virt.cz/cz/.../6153 -teufelswerk
3.) Nežábrovka úzký sloupek,pozička = model 1967 (ten mám já,tzn. nejhezčí )
auta5p.eu/zkusenosti/.../ s1000mb_01.htm
4.) Nežábrovkaúzký sloupek,úzký úsměv, bez pozičky = model 1968
skoda-virt.cz/cz/.../1792 -letadlo-skoda-1000mb
5.) Široký sloupeklišta přišel 8/1968 = model 1969
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mb_07.htm
Pozn. : nezahrnoval jsem modely 1000 MBG, 1000 MBX a 1100 MBX a taky jsem nezniňoval různá provedení z přechodů modelů, protože se to montovalo stylem „co zbylo“. Označení modelu se nemusí shodovat s rokem výroby.
Proč eMBéčko ?
1.) Design - design embéčka mě uchvátil, dobová kritika sice embéčku vytýkala "o 5 let zastaralý design" a třeba i "ošklivé" zadní žábry, ale podle mě je to nádherné auto s designem 60. let.
2.) Technika na svojí dobu geniální litrový motor dělaný technologií lití hliníku do kokily. Řadící páka na zemi, synchronizovaná převodovka.
3.) Nostalgie spousta lidí si embéčko pamatuje z dětství, protože ho "měl jejich děda" - to se Vám u auta z 20.let již moc nepovede, byť bude sebenádhernější.
4.) Cestování pohodlné cestování, měkké pérování, cestovní rychlost cca 80 km/h - nádhera.
Příznivci novějších škodovek nečíst bod č. 5)
5.) xxx podle hodně obyčejných uživatelů, ale i lidí z vývoje je MB jedna z posledních povedených škodovek - produkce let 1969-1990 byly již jen deriváty embéčka - beznadějně zastaralé...
j_j
      ! ! ! V žádném případě prosím nekupujte laminátové repliky blinkrů od OB autodíly - stojí za hovno ! ! ! :) :)
r.v. 20.II. 1967, AZNP Mladá Boleslav, typ Škoda 990, 12.série, barva - modrozelená. Číslo karoserie - 177 517, číslo motoru 177 534/1. První registrace : 23.II. 1967 . První majitel : Rudolf Mrázek z Nymburka - povoláním řidič. Vozidlo vlastnil 1967-2006 (tzn. 39 let). Jsem jeho čtvrtým majitelem od roku 2009. Od té doby je v renovaci a na původních číslech, která si chci nechat.
V plánu : celková GO, zatím budu schánět ND, zejména plechy a do tří let bych jí rád měl pěkně v originálním stavu v modrozelené barvě tak, jak opustila roku 1967 výrobní linky AZNP v Mladé Boleslavi. Líbí se mi žábrovky, ale vzhledem k orginalitě na MBčku zůstanou tyto blatníky s mřížkami.
27.5.2009 tak MBčko už mám v garáži, cesta ze Sázavy do Prahy byla perkfektní, bez jednýho problému, o víkendu MBčko jede 80 km na chatu, kde ho trochu víc prohlídnu a zjistím co je ted akutního vyměnit.
Seznam koupených ND
6.6.2009 koupeny oba přední vyvařené blatníky (použité) 1400,-
15.62009 sada na GO motoru Š 1000/100 (písty, ložiska, těsnící kroužky) 1500,-
21.6. koupeny oba zadní blatníky (použité), přední nárazník, 2x karburátor Jikov BST 32, 2x pumpa, těsnění na motor a karburátor, chromové šipky na blatník, hliníkové lišty do dveří, 7x obložení brzd nové, gumy, kliky a kravinky do dveří a další píčovinky celkem za 2200,-
12.8 pokračuji ve shánění ND i kontaktů, koupeno gumové těsnění na kufr,pod blatníky, hrnce světel atp. + manžety na poloosy, = 555,- (spousta gum...)
nový šnek řízení,víka rozdělovačů,4 čepy řízení,ventily(výfukové i sací), cívka, membrána benzínové pumpy vše nové za 350,-
26.8. sehnané nové hrnce předních světel,přední světla, dvoje céčka na masku,plech po nádrž,krytky předních blikačů (starší typ,který se špatně schnání),rozdělovač,jedny dveře,zadní sklo a spoustu dalších věcí. Tímto bych chtěl poděkovat panu Hynkovi, který mi tyto díly daroval za odvoz. ĎĚKUJI !
30.8. thank you pidzik za díly ! ted už nemám skoro co shánět, v zimě budeme vařit + auto do základu.
30.9.2009 VIDEO z chaty
29.10.2009 dělám soupis všech dílů s cenami v excellu
8.4.2010 rozhodnutím AZNP Mladá Boleslav se zbavím veškerých dílů na vozy škoda spartak/octavia. V budoucnu budou v pobočném závodě ve stodole u Lovosic vyráběny pouze vozy 1000MB, 1100MB, 1000MBX, 1100MBX, 1000MBG a to z důvodu zjednodušení výroby a nesmyslné výše cen na starší typy vozů škoda. :)
Pár ND na renovaci
jj1987.rajce.idnes.cz/ND_ skoda_1000_MB
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ______________________
************************* *************************
** Přehled základních modelů Škoda 1000 MB **
************************* *************************
1.) Žábrovka široký úsměv 1964–1966 = model 1964
auta5p.eu/srazy/.../slavk ov_076.htm
2.) Žábrovka úzký úsměv 1966 = model 1966
auta5p.eu/muzea/.../skoda _mb.htm
ale v roce 1966 bylo provedení de Luxe již bez žaber = v podstatě model 1967
skoda-virt.cz/cz/.../6153 -teufelswerk
3.) Nežábrovka úzký sloupek,pozička = model 1967 (ten mám já,tzn. nejhezčí )
auta5p.eu/zkusenosti/.../ s1000mb_01.htm
4.) Nežábrovkaúzký sloupek,úzký úsměv, bez pozičky = model 1968
skoda-virt.cz/cz/.../1792 -letadlo-skoda-1000mb
5.) Široký sloupeklišta přišel 8/1968 = model 1969
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mb_07.htm
Pozn. : nezahrnoval jsem modely 1000 MBG, 1000 MBX a 1100 MBX a taky jsem nezniňoval různá provedení z přechodů modelů, protože se to montovalo stylem „co zbylo“. Označení modelu se nemusí shodovat s rokem výroby.
Proč eMBéčko ?
1.) Design - design embéčka mě uchvátil, dobová kritika sice embéčku vytýkala "o 5 let zastaralý design" a třeba i "ošklivé" zadní žábry, ale podle mě je to nádherné auto s designem 60. let.
2.) Technika na svojí dobu geniální litrový motor dělaný technologií lití hliníku do kokily. Řadící páka na zemi, synchronizovaná převodovka.
3.) Nostalgie spousta lidí si embéčko pamatuje z dětství, protože ho "měl jejich děda" - to se Vám u auta z 20.let již moc nepovede, byť bude sebenádhernější.
4.) Cestování pohodlné cestování, měkké pérování, cestovní rychlost cca 80 km/h - nádhera.
Příznivci novějších škodovek nečíst bod č. 5)
5.) xxx podle hodně obyčejných uživatelů, ale i lidí z vývoje je MB jedna z posledních povedených škodovek - produkce let 1969-1990 byly již jen deriváty embéčka - beznadějně zastaralé...
j_j
MB ´67 - komentáře:
23:12:50
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
20:01:26
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
dále zde máme chladič - co do něj mám dát, abych ho vyčistil a zároveň ho to nesežralo? 
							
19:55:11
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
interiér by v tomto autě s pěknou SPZ 
							
17:57:25
13.07.2011
13.07.2011

saskyn2
			
				
			
		
		
-> Jozka: Ahoj, fotku jsem ti poslal na email, nemam tu svuj foták, tak jsem to nafotil jiným, snad z toho něco poznáš:-)
	16:52:30
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
-> Jozka:  dík za info 
 -> Duri - Prasa rider:  nemám ho ve většim, jsou stažený ebaye (můžeš ho koupit). 
	
 -> Duri - Prasa rider:  nemám ho ve většim, jsou stažený ebaye (můžeš ho koupit). 
16:11:34
13.07.2011
13.07.2011

Duri
			
				
			
		
		
-> j_j:  Tak ten anglicky prospekt sa mi velmo luubi. Ak ho mas naskenovany a si ochotny sa on podelit, prosim posli mi scan na e-mail. Vdaka.
All -> Ked som zbadal ten karbec dif-21, chcem sa opytat ci by niekto nemal jeden vzdusnik 180. mam osadeny karbec dif-21, ale chyba viko a vzdusnik.Viko nie je problem, ale vzdusnik hej
Vdaka
	All -> Ked som zbadal ten karbec dif-21, chcem sa opytat ci by niekto nemal jeden vzdusnik 180. mam osadeny karbec dif-21, ale chyba viko a vzdusnik.Viko nie je problem, ale vzdusnik hej

Vdaka
15:37:27
13.07.2011
13.07.2011

Jozka
			
				
			
		
		
-> j_j:  Pneu jsem moc neřešil poslední dobou, mám hafo OR6/36 a jinak 13".. Jen na zimu, ale to jsem bral Vraníky a dobrý. Sedadla zkus rukou zmáčknout, vyměnit se vyplatí - já ještě doplňuju navíc další ty "C" háčky, aby byla jistota, že se potah "neprosedne".
-> saskyn2 11.07.11 19:02:01: Tak ty fotky pošli mě..
	-> saskyn2 11.07.11 19:02:01: Tak ty fotky pošli mě..
15:32:52
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
ta část s jízdou od 2 : 43 je naprosto geniální 
  http://www.youtube.com/wa
tch?v=BoW_ZrsvDI0&feat
ure=related
	
  http://www.youtube.com/wa
tch?v=BoW_ZrsvDI0&feat
ure=related14:50:42
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
 
 jsem rád, že je v dobrých rukou 
14:50:04
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
14:49:24
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
14:49:05
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
08:35:49
13.07.2011
13.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
for Mr. Oppa 
							
22:57:08
12.07.2011
12.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
auta5p.eu/katalog/.../qua
ttroporte_03.htm takhle vypadá to Maserati, ale je zelený. 
	
22:54:33
12.07.2011
12.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
-> pitrs-84@:  co mám vzít ? ferárko, maserati, cayenna nebo quattroporte ? 
 tohle bych nenechal na ulici ani za mák 
	
 tohle bych nenechal na ulici ani za mák 
22:52:15
12.07.2011
12.07.2011

pitrs-84@
			
				
			
		
		
-> j_j:  zavrou te driv nez se stihnes podivat pres okno,,, pokud te driv nesezerou nejaci mirumilovni psi trhaci
	22:49:47
12.07.2011
12.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
dneska nejdu spát - připravuju loupež ...tohle parkuje 100 metrů od mě 
 problém je, že má na ulici namířenou kameru, ještě má Cayenna, nějaký starší Maserati a tyhle 2 opice 
							
 problém je, že má na ulici namířenou kameru, ještě má Cayenna, nějaký starší Maserati a tyhle 2 opice 
20:48:01
12.07.2011
12.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
-> Fifa:  tak jsem zkontroloval jestli nejni překuchanej a vypadá dobře 
 víko, a droboť už čistit nebudu jeslti neva - nechám ho takhle rozloženej, protože skládat to když to má třeba špatnou kůži nemá smysl - celek pak složíš podle kterýhokoliv karbece 23/24. Ikdyž některý hlavy šroubů povoloval nějakej jouda předtím,tak bude dobré je tam nechat z hlediska originality (vnitřky jsou v pohodě, jen hlava je občas divná), rovněž vzdušník je stejný s předlohou.
							
 víko, a droboť už čistit nebudu jeslti neva - nechám ho takhle rozloženej, protože skládat to když to má třeba špatnou kůži nemá smysl - celek pak složíš podle kterýhokoliv karbece 23/24. Ikdyž některý hlavy šroubů povoloval nějakej jouda předtím,tak bude dobré je tam nechat z hlediska originality (vnitřky jsou v pohodě, jen hlava je občas divná), rovněž vzdušník je stejný s předlohou.16:33:04
12.07.2011
12.07.2011

j_j
			
				
			
		
		
-> Fifa:  jsou to špatný fotky, já vim 
 kuchnul jsem ho, abysme viděli jak vypadá 
 čistil jsem ho, vypadá fakt dobře - celej vnitřek samozřejmě mám - dám ti k tomu i nový těsnění víka a sytiče.
	
 kuchnul jsem ho, abysme viděli jak vypadá 
 čistil jsem ho, vypadá fakt dobře - celej vnitřek samozřejmě mám - dám ti k tomu i nový těsnění víka a sytiče.16:28:17
12.07.2011
12.07.2011

Fifa
			
				
			
		
		
-> j_j: Vypadá dobře, trochu vykuchanej ale budiž :-)
	
             MB ´67 
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
                                                                                                        