Tak tohle je naše Embéčko, je to rok 1967, de luxe, je narychlo složené kvůli stk a následnému převodu, je na něm ještě hodně co vylepšovat a dodělávat. Ale jinak je to super stroj :-) a máme z něj moc velkou radost, v létě s nim plánujeme cestu do Chorvatska:-)
Časem přibudou ještě nějaké lepší fotky.
Tak konečně je na autí něco nového:
Nové přední okno s gumou a rámečkem, byl to strašný boj, na felicii je okno do čtvrt hodiny, tady to byla celodení akce:-(
Nové originál pásy MORAVAN de luxe s nápisem, byly docela drahý, ale jsou fakt pěkný
Nový chladič, měděný z jedenáctistovky, při té příležitosti nandána dečka za chladič s novýn bovdenem a lankem.
Nový radiátor topení, a kohout
Sundány potahy a vyčištěny originál vývozní sedačky
Nové lišty na prahy(výbava de luxe)
Nasazeny kola desén OS 25, fakt mazec, spíš to jsou nafouknutý zahradní hadice, než pneu:-)
25.10. 2010. Nová táhla stěračů, při té příležitosti i nový motor stěračů
V blízké budoucnosti plánuju novou nádrž a přední nápravu s řízením(oboje už mam doma, jenom dát do komaxitu), někdy ve vzdálenější budoucnosti přetěsnění převodovky a go poloos, pak nějak zvelebit motor, doma čeká origo nová hlava z Česany:-) ale tenhle rok to asi nebude
1000 MB - komentáře:
-> saskyn2: Jo tak to jo, teď už plně chápu.. Tak uvidíme, jestli se uvidíme a uvidíme i něco na těch seslích.
Jinak mě napadlo, že tam na jaře vyvezu Flekouše, třeba bych od Schavela dostal pohár za největší plečku.

-> Jozka: Právě že jsou vždycky oboje a já jedu 136kou závodit. A když chci jet obouma autama tak musí jet mladá litrem, což je opruz jet z Prahy každý sám v jednom autě, takže jsme letos jezdili jen jedním autem a na jiný sraz nějak nezbyl čas. Na jaře nebudou RZ aspon co říkal Erman, tak můžu jet jen litrem. Někdy na ty sedačky koukneš naživo jestli se z toho dá něco poznat
-> saskyn2: Běšiny jsou vždycky oboje, závodní i ne-

.
Měl jsem v rukou i kus komplet po výměně přečalouněnej, kde byla origo akorát stropnice (dala se běžně koupit), zbytek dělal nějakej profík a bylo to až na materiály do originálu (třeba pod předním oknem byl pod lehce jinou koženkou použitej místo molitanu podobnej hadr jako na stropě (prostě hadr na podlahu fialovej netkanej). A sedadla měly na bocích taky jen jinou koženku, než obvykle - možná ty lemovky se tehdy sehnat daly, skoro bych řekl, že se dávaly i do koženkových potahů nábytkovejch - minimálně podobný, ale o tom vím kulový.. Moc bych to "neřešil", ale bylo by zajímavý vědět, jak to vlastně je (teda bylo).
-> Jozka: Letos jsem snad ani MB nikde nebyl, na jaře prý budou Běšiny nezávodní tak asi zase pojedu
Je možný že to je už přečalouněný, ale je mi divný že přesně tuhle kombinaci jsem už jednou viděl. Navíc má to ty bílý lemovky kdyby to někdo šil doma tak je asi jentak nesežene
-> saskyn2: Už do těch Běšin nejezdi, bo ti to rozeberem..

Ale začínám se přiklánět k tomu, že sesle nejspíš byly v rámci tý zmíněný GO přečalouněný..
-> Jozka: Aby záhadologové měli co dělat tak jsem si ještě vzpoměl že zadní jsou s takovejma těma malejma kulatejma dírama v sedáku i opěráku
-> j_j: Koukal jsem že máš novou Škodu 100 potřebujem nejdřív rozložit něco na porovnání

-> Jozka: dobrej nápad, přijedeme k Saskynovi a tam rozpáráme 4 sedačky...

-> j_j: Jako taky může být, ale abys to zjistil, musel bys je rozložit na prvočinitele a zkomat ledabylej "rukopis" škodováckejch sedlářů. A i tak by to bylo bez záruky.

Červená látka vypadá na pohled dobově originálně na 60tý..
-> saskyn2: To je slibný jméno, to by se možná dalo i vysurfovat, jestli to nebyl nějakej tajemník nebo mocnej náměstek..
Víděl jsem takhle dělaný jen 2x (nepočítám-li sadu, kterou tu někdo má trochu podobně přečalouněnou), jednou bohužel jen letmo hodně jetý, podruhý to údajně byly replikovaný původní - čili info bez záruky. Jo, oboje byly černo-šedý, nechal jsem se jima inspirovat při návrhu potahů do MBB.
-> j_j: Přečalouněný z čeho? 100 má jiný tvar opěradla a čalounění ti na embéčkové sedačky nepůjde. A kdyby to bylo nějaké domorobo šité tak by to asi nemělo ty bílý linky v potahu, navíc pochybuju že by se někdo přečalounoval se sedačkyma, to by tam raději prdnul hadrový potahy
-> Jozka: Bohužel nepátral, první majitel byl nějaký Ing. Svinka z Prahy, výrobní číslo motoru je 178313/1, karoserie byla měněna za novou v roce 1974, nic víc nevím, už jsem někde jednou na MB takovéhle dvoudílné viděl, jen už si nepamatuju kde. Je možné že to měl nějaký soudruh na přání, jen je mi ještě divné proč tam nejsou ty plechy zboku ani díry na šroubky
-> Jozka: a nejsou to prostě a jen přečalouněný sesle? :)
-> saskyn2 21.04.11 12:15:43: Raděj sunu.. Z kila sedačky evidentně nejsou, leda z nějakýho prototypu. Už jen, že přední měly černý rámy (zda ale od samýho počátku, nevím), sedák i opěradlo jsou bachratější, bez toho ohybu, jaks psal. Třeba MB potah jde natáhnout sotva tak na sedák - a to asi jen proto, že jsou nejspíš kratší (alespoň tedy rozteč mezi svislejma trubkama rámů je u kila menší). O historii auta se tu nezmiňuješ, ještě jsi nepátral?
Ani bych neřek,že je to složené narychlo.Je jako nové.
-> rubigall: Vůbec nevím, já to koupil někde na burze
-> saskyn2: a nevieš kde by sa dali kúpiť ? Ešte som ich nikdy nikde nevidel...
-> Pavel P..: clovek aby si vypnul zvuk :)
-> rubigall: Měnil, asi to ani nebylo potřeba, ale měl jsem nakoupený nový, tak proč ho tam nedat:-)