skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto mělo jubilejní sté embéčko, jenže se mi nepovedlo najít dobové fotografie.. Je to naše původní rodinná limuzína a moje první auto vůbec. V roce 83 jsem s ním byl v 18-ti letech docela frajer :-).
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Jožka/MBF2 - komentáře:
10:27:29
12.08.2013
12.08.2013
Jozka
-> Danster: To ono se povede skoro jistě.. jen aby mě to nezruinovalo.. . A jo, měla by být původní šeď levandulová, pán by to měl umět i trefit sám od sebe, případně mu dodám z archivu kdysi dávno bouranou Z kapotu..
09:23:32
12.08.2013
12.08.2013
Danster
Hlavně ať se lak povede, co bude za odstín ? origo ?
22:19:24
22.04.2012
22.04.2012
zralous
No jo, pravda:-) To budeš hodnej..
07:31:34
16.04.2012
16.04.2012
Jozka
-> zralous: Uhodls.. . A jo, asi pojedu a něco jsme domlouvali.. Akorát nevím co, jen si vybavuju, že naopak já jsem ti slíbil ještě dva ty gumový špuntíky . Zkusím mrknout do poznámek..
20:39:24
12.04.2012
12.04.2012
zralous
Ahoj, na té rodinné fotce jsi tipuji ten malej blonďák:-) Pojedeš v červnu na běšiny? Pokud mi připomeneš, cos to po mě chtě, rád ti to tam dovezu.. Ale kdybys mě zabil, nemůžu si vzpomenout, co to bylo:-D
12:22:56
18.06.2011
18.06.2011
j_j
08:08:54
02.05.2011
02.05.2011
Jozka
-> j_j: Nevybavuju si teď přesně.. ono variant celokovových přezek do sebe zaklesnutých bylo víc, u jedněch se doporučovalo vlepení magnetu jako úprava..
13:20:56
29.04.2011
29.04.2011
j_j
-> Jozka: aha,tak to máme jiný...protože já žádný plasty nemám. zítra nafotím.
09:39:03
29.04.2011
29.04.2011
Marto
Pekne Retro Fotky ;)
08:14:07
29.04.2011
29.04.2011
Jozka
-> j_j: Odhaduju, že plech poklice to obepíná příliš natěsno, aby vlezlo obojí, ale nikdy jsem nezkoušel..
Magnetický mám taky, byly ve flekoušovi, ale zatím jsem po nezdařeným praní jen obarvil popruhy a váhám, protože plastový mramorovaný díly přezek jsou docela olezlý.. Ale fakt je, že fungujou líp než klasika.
Magnetický mám taky, byly ve flekoušovi, ale zatím jsem po nezdařeným praní jen obarvil popruhy a váhám, protože plastový mramorovaný díly přezek jsou docela olezlý.. Ale fakt je, že fungujou líp než klasika.
08:05:46
29.04.2011
29.04.2011
j_j
-> Jozka: myslíš,že by se na to daly dát poklice, aniž by se sundavaly ty černý pokličky? díky Vyrážim omrknout americký druhoválečný vergly, pak přidám fotky.... PA : pak jsem ještě našel Druopoly pásy (ty modrošedivý) s magentickou přezkou, docela se mi zalíbily a pozice Moravanů není tak jistá najednou.
08:00:34
29.04.2011
29.04.2011
Jozka
-> j_j: To byl člověče asi tjůnig tenkrát..
07:54:06
29.04.2011
29.04.2011
j_j
na tu svatbu si teda mohl vytáhnout chromový poklice,ale ty jsi hroznej škudlil PSS : náhodou tyhle "nedostatky" v podobě tetiček a podobně dělaj z fotek originály, prospektový fotky embéček zná každý nazpaměť. :) prostě super fotky....
15:31:44
26.04.2011
26.04.2011
j_j
úžasný fotky, není nad to,mít auto s rodinou historií... PS :navíc jsem myslel že spoj na předním blatníku byl kitovanej a ono ne :) to jest poučením...
08:06:50
11.01.2011
11.01.2011
Jozka
A ty jo, já už toho většinu zaarchivoval.., nicméně: -> Čokin: čidla (i budíky) jsou ze Speedpro Plzeň, čili přes pult, se zálohou, objednáváním a čekáním - řešil jsem to tak proto, že jsem doufal, že mi hravě pomůžou pořešit i tu rozbočku. Leč projevili upřímný nezájem o moje problémy, takže moc nechybělo a vyráběla se - VDO už jí ze sortimentu vypustilo. -> Bc. Duso 10.01.11 16:05:21: Takže mám dojem, že jsem jí nakonec objevil zde: www.autodoplnky.cz/kontak
t-internetovy-obchod - zkus najít, nepovede-li se, musel bych někde na disku vypátrat dodací list..
16:05:21
10.01.2011
10.01.2011
Ing. Duso
-> Jozka: Nazdar, kde si zohnal tu redukciu na tlak + cidlo a budik ? dakujem
15:40:50
10.01.2011
10.01.2011
Čokin
-> Jozka: Ahoj, kde se dá sehnat takové pěkné čídlo tlaku a teploty???
09:07:17
08.06.2010
08.06.2010
Jozka
-> Fifa: To já jsem zvědav taky.. Zatím jsem z nesprávných modelových prvků odstranil jen pozičky na sloupcích, se zbytkem váhám - třeba s traktorovejma kontrolkama jsem to už převzal od táty, tak zůstanou, gejzír jsem nahradil už před mnoha lety a spousta origo dílů, novejch i repasovenejch, původně určených sem už je zapakováno pro MBX.. Takže nárazníky asi budou (prozatím?) v barvě auta, neurodí-li se nějaké výhodné a asi to nebude jediná odchylka originality.. Dneska mě mrzí ten "červenej" motor, ale nejspíš takhle zůstane..
18:44:50
07.06.2010
07.06.2010
Fifa
Zajímavý stroj. Ještě doplň obecné informace o roce a modelu. To by mě zajímalo. Jsem zvědav jak bude vypadat po další renovaci.
07:55:27
02.08.2008
02.08.2008
dušan
taky jsem zatím zustal na mrtvem bodě , ale je to hlavně pro to ze mam mraky práce . však ono.se to rozjede a tobe taky