Tyrkys Tyrkys

komentáře | popis | fotky | Václav Kršek | 29.06.15 21:36 | 21x v oblíbených
Škoda 1100 mb de luxe,r.v.1969

Tak tohoto auta se zbavil předchozí majtel kůli koupi nového auta.Vůz je v zachovalém stavu,jediná větší koroze je na předních blatnících.Podlaha a podběhy jsou pečlivě natřeny Tlumexem a nějakou šedou barvou,ale rohy už jsou trošku načatý.Lak je původní,trošku zašlý,má pár šktábanců,ale dá se to v pohodě opravit,promáčkliny se vykytují.Motor je původní,má najeto 45 000 km po GO.Víko ventilů je lité z hliníku.



Interiér je docela zachovalý,ale sedačky už nesou stopy opotřebení.

Do elektroinstalace byly udělány drobné zásahy,přibudou přední mlhovky plus zadní mlhovka,stávající klakson FANFAR a elektrický odstřikovač zanechám.

Na voze jsou namontovány přední halogenové světlomety H4.





28.7. 2011 - Podařilo se mi najít minulého majitele tohoto vozu, od kterého jsem zjistil, že je třetím majitelem, který auto vlastnil 30 let. Auto jako nově vyrobené bylo prý na nějaké výstavě v rakousku jakošto první představitel modelu 1100 MB '69 (taky je vidět lepší technické zpracování). Vůz nebyl nikdy havarovan, akorát když parkoval tak do něho vlítlo jiné auto (proto pravý bok přelakovaný), plechařina původní, motor při 70 000 km generálkovaný, takže má najeto asi 42 000 km :)

Majitel ještě říkal, že asi rok než dal vůz do šrotu, odkud jsem ho sehnal já, tak proběhla GO náprav v hodnotě 6000 kč ! ( co jsem zjistil tak nápravy tedy aspoň zadní, jsou poskládány z nových dílů a pravděpodobně proběhla i GO brzd) takže paráda :)

K vozu jsem získal ještě kompletní sadu brzdového obložení, nové (asi přední) štíty bubnových brzd plus obložení, dobré originální relé dobíjení a origo palivovou pumpu ( na voze jsou tyto díly namontovány z typu š 120), hromadu pryžových dílů nových i použitých a všemožná těsnění motoru.

Provedl jsem také výměnu oleje v motoru, a skutečně jak říkal majitel tak motor jezdil na kvalitní oleje takže žádné karbonové úsazeniny :)

Vůz je momentálně uložen v suché stodole, ale připravuje se jeho opětovné uvedení do provozu (bohužel původní papíry sice mám, ale jsou zrušené).





13.2.2014 - Aktualizace po trochu delší době :) Letos jsem se rozhodl, že bych škůdku rád přihlásil do provozu. Technický stav vozu je relaitvně dobrý a po menší opravě brzd si myslím že by technická neměla být problémem. Kdyby jste náhodou někdo měl papíry nejlépe na 1100 MB klidně i s ekodaní, tak mi klidně můžete dát vědět :) děkuji



28.6.2015 - Tak letos je Tyrkys konečně legálně v provozu, děkuji hlavně pánovi od kterého jsou doklady :) Po technické stránce byla udělaná repase přední nápravy, repase brzd ( pro nedostatek válečků 25.5 mm jsou vepředu prasátka z BMW E 36 o průměru 23,8 mm :-D ) a plno dalších drobností jako chromové zrcátko z žigulíka a podobně :-)

Bohužel jsem nedávno zjistil, že minulý majitel tohoto vozu je již 2 roky po smrti :-( Zkusím ale navštívil jeho manželku a pokusím se sehnat nějaké dobové fotky.

Tyrkys - komentáře:

09:26:10
19.07.2008
kája
Ahoj,konečně zase nějaká 1100 .

Máš jí pěknoul.5
00:13:49
19.07.2008
Knoxville
Krásnou patinu má to tvoje embéčko, s nějakou zásodní renovací bych na tvém místě nepospíchal. Ale to s tou odfláknutou stovkou se mě dotklo, přál bych ti prohlídnout si naší 100L po 2oo,oookm najetých kilometrech. =)
22:51:43
18.07.2008
Martin001 - zrušená registrace
Pěkné embéčko. Připomíná mi moje před renovací. Bude na ní kopice práce, ale výsledek bude super. Přeje hodně radosti s embéčkem.
Extreme Tyres