Fifa/ MBéro Fifa/ MBéro

komentáře | popis | fotky | Fifa | 10.08.20 08:56 | 240x v oblíbených
Základní údaje:

Auto:Škoda 1000MB deluxe r.v.1969

Karoserie:
Původní byla vyměněna po nehodě. Náhradní karoserie je s dírou pro pedálovou konzolu ze Š120 M + tunel na pětikvalt.
Barva modrá odstín RAL 5002. H4 paraboly(Uf, ty mi daly shánění). Plastová okna v zadních dveřích.

Podvozek:
Přední náprava ze Š 120 M s hřebenem po kompletní renovaci s vyztužením a galvanickým pozinkováním. Horní ramena uložena v upravených silentblocích ze svislých čepů. Spodní ramena a stabilizátor jsou v gumách z tvrdší pryže od Pemita. Stabilizátor má průměr 19mm a je od pana Svozila. Pružiny Tuner#2, 220mm. Podložky mezi svislým rejdovým čepem na horním rameni 4,5mm pro větší záklon. Zakloněná náprava podložením šroubů. Spodní domky s excetry ze Š100, zde podložky max co se vešlo a to vpředu 0,5mm a vzadu 1,5mm.
Nové hřebenové řízení s ostrým pastorkem od p. Kalouska.

Zadní široké poloosy (kyvadlová náprava), pružiny originál Š Octavia z 60. let zalakovány v komaxitu. Zadní náprava s příčkou motoru žárově zinkována. Vyztužená podélná ramena. Tlumiče - Spax na obou nápravách nastavené na 12. polohu od nejměkčí (z 28 poloh).

Brzdy:
Vpředu 4 písty ze š130 s propojkami a pancéřovanými hadicemi. Destičky Ferodo DS2500
Vzadu prasátka průměr 22mm, pancéřované hadice.
Brzdový posilovač (konzola) ze Š120. Brzdové trubičky tažené vnitřkem vozu.

Motor:
Š Felicia 1.3 MPi,
Sání 136 s kanály přefrézovanými kulovou frézou na průměr 30mm.
Karburátor SEDR- nový původně na Š 105, použito horní víko s ekonostatem, převrtaný na průměry difuzorů 22 a 25mm,
otryskování tryska/vzdušník - 1. stupeň 125/185; 2. stupeň 140/160; ostatní natryskování dle Š 136.
Filtrbox Š 136 s násosem studeného vzduchu zespod z plastové trubky.
El. čepadlo Bosch s regulátorem otáček (omezení příliš vysoké dodávky paliva); odbublinkovávač z karb. Favorita jako zpětné vedení paliva.
Lehce snížená hlava, zahlazené kanály a ventily.
Odlehčený setrvačník o cca 0,5 kg, takže lehounce.
Vodní pumpa ze Š 120 s vlastnoručně konstruovanou duralovou řemenicí.
Alternátor 70A, Bosch z Fabie r.v.2006, 1.4 MPI 8V
Výměník voda-olej.


Výfuk:
Celonerezový podélný ala Upír s omotanýmy přívodnímy trubkami páskou Thermotec a šroubením na jedné větvi pro lambdasondu.

Převodovka:
5 kvalt ze Š 125 tzn. 5q na kyvadlovou nápravu, stálý převod 4,22. Řadící tyč s jedním kloubem vyztuženým tmelem pro větší přesnost řazení, upravená konzola řezení pro zkrácení drah zakončená koulí z karbonu s duralovým nástavcem.
Startér 1 kW Magneton ala Felicia

Interiér:
Převážně originál, středový panel jsem dostal od kamaráda z nějakého vraku, otáčkoměr původně ze Š130 je zabudován v lamino kapličce vlastní výroby. Tlakoměr oleje a teploměr ve středovém panelu Racetec. Volant původně na Fiata/žigula upraven a nasazen.

Plánuji:
Úprava elektroinstalace. Náporový chladič pod nárazník. Vyrobit si hezčí středový panel pro více elektrických věcí. No a konečně doladit interiér atd. Koukám spousty práce a času víc než málo.

Poděkování: Dědovi za vyvaření a spostu jinších drobností, Prachynovi za napasování hřebenového řízení, posilovače a ostatní spoustu věcí, jeho bráchovi za pomoc s tunelem na 5q a montáže a demontáže motorů, a spoustě dalším, no a taky za trpělivost rodičů. Doc.Ing.Ivanu Mazůrkovi CSc.za odborné rady a letité zkušenosti, kolegům ze zaměstnání za spousty rad a kozultací.

Průběh a příběh vývoje je zde: www.skoda110r.cz/article. php?id=465


Fifa/ MBéro - komentáře:

14:25:13
27.09.2004
kirri - zrušená registrace
moc pěkný ty kapky do barvy bych já osobně nedal, tohle auzto je za 10bodů, kdyby bylo víc tak bych dal i 20, 30....
12:23:34
27.09.2004
U-Geen
btw nebudes davat kapky do bavy vozu?
12:21:38
27.09.2004
U-Geen
no jo 1000MB, muj sen :-)
11:22:21
27.09.2004
minno
super skvelá práca, vyzerá to úžasne, aj ten interiér, proste všetko...!
11:14:56
27.09.2004
Komár 1981
jezis, to je sladoucka tisicovka... skoda jen, ze nema ty starsi typy nasavacu. jinak je to na 150% krasny... 9 blahopreju k takovymu skvostu.
10:35:18
27.09.2004
Morda
Kde su kupil tie spetaky?
18:29:00
26.09.2004
Fifa
Pracuj Mordo, a neboj se do toho opřít. Já nejezdil 2 roky.
21:24:46
24.09.2004
kirri - zrušená registrace
moc pěkný MBčko
20:14:19
22.09.2004
Morda
No vitaj ,gratulujem.Ja uz mesiac nejazdim,tvrdo pracujem
13:26:54
22.09.2004
Fifa
Uz od srpna jezdim.
12:15:29
03.07.2004
jen skládej skládej ať už to je hotový. se těším6
07:28:38
02.07.2004
Míša
-> Fifa: No BAWO mě zasponzorovalo krutě... 1 ... a není fšem dnům konec4
17:41:38
24.06.2004
Fifa
Tak jsem koonečně nalakoval střechu a zadní kapotu. Po věčně trvajících zkouškách začnu strojit interiér. Začal jsem antikorozní ochranou podlahy a budu pokračovat...
12:54:16
10.06.2004
Fifa
Poslední aktualizace před prázdninami.Pak už nebude kolej a přístup na net. Na nějakou dobu se s Vámi loučím.
20:33:37
07.06.2004
Fifa
-> Fifa: Teď jem kokal k Pepčovi a už víím.Díky za chválu Tome.
19:42:37
07.06.2004
Fifa
-> BM: Člověče,tak teď nějak ani přesně nevím kdo jsi.BM nemá v id.kartě nic takže fakt nevim.Zkus se nějak lépe přiblížit.
21:41:40
04.06.2004
cau bejku.dobry fotky konecne jsem videl to tvoje embucho.docela dost solidni.tady štípa píšu za BM zatím zdar a ozvi se6
20:16:29
03.06.2004
Fifa
Mam tam to co je tam puvodne-plastovy dorazy.Zajisteny proti otevteni- je zajisteno jen zavrenim klickou.Kazdopadne se bojim aby mi to az to bude hotovy nekdo nevykradl(ukradl)
20:09:14
03.06.2004
Morda
Tusim ze si pokrocil.Ako mam zaistit tie male okienka proti otvoreniu?Co tam mas ty?
23:57:18
01.06.2004
Fifa
Uz mam zase naky novy foto, ale nemel jsem doma zadny RW, abych je u kamose mohl vysmahnout.A tady v Brne mi 2 RWsa nejak zahadne zmizly10
Extreme Tyres
pá 17. - ne 19.09. 36. Škoda sraz Doksy | pá 24. - ne 26.09. 7. Škoda sraz ve Vyskytné u .. | další akce...