Fifa/ MBéro Fifa/ MBéro

komentáře | popis | fotky | Fifa | 01.07.24 23:58 | 244x v oblíbených
Základní údaje:



Auto:Škoda 1000MB deluxe r.v.1969



Karoserie:

Původní byla vyměněna po nehodě. Náhradní karoserie je s dírou pro pedálovou konzolu ze Š120 M + tunel na pětikvalt.

Barva modrá odstín RAL 5002. H4 paraboly(Uf, ty mi daly shánění). Plastová okna v zadních dveřích.



Podvozek:

Přední náprava ze Š 120 M s hřebenem po kompletní renovaci s vyztužením a galvanickým pozinkováním. Horní ramena uložena v upravených silentblocích ze svislých čepů. Spodní ramena a stabilizátor jsou v gumách z tvrdší pryže od Pemita. Stabilizátor má průměr 19mm a je od pana Svozila. Pružiny Tuner#2, 220mm. Podložky mezi svislým rejdovým čepem na horním rameni 4,5mm pro větší záklon. Zakloněná náprava podložením šroubů. Spodní domky s excetry ze Š100, zde podložky max co se vešlo a to vpředu 0,5mm a vzadu 1,5mm.

Nové hřebenové řízení s ostrým pastorkem od p. Kalouska 2.7 otáčky.



Zadní široké poloosy (kyvadlová náprava), pružiny originál Š Octavia z 60. let zalakovány v komaxitu. Zadní náprava s příčkou motoru žárově zinkována. Vyztužená podélná ramena. Tlumiče - Spax na obou nápravách nastavené na 12. polohu od nejměkčí (z 28 poloh).



Brzdy:

Vpředu 4 písty ze š130 s propojkami a pancéřovanými hadicemi. Destičky Ferodo DS2500

Vzadu prasátka průměr 22mm, pancéřované hadice.

Brzdový posilovač (konzola) ze Š120. Brzdové trubičky tažené vnitřkem vozu.



Motor:

Š Felicia 1.3 MPi,

Sání 136 s kanály přefrézovanými kulovou frézou na průměr 30mm.

Karburátor SEDR- nový původně na Š 105, použito horní víko s ekonostatem, převrtaný na průměry difuzorů 22 a 25mm,

otryskování tryska/vzdušník - 1. stupeň 125/185; 2. stupeň 140/160; ostatní natryskování dle Š 136.

Filtrbox Š 136 s násosem studeného vzduchu zespod z plastové trubky.

El. čepadlo Bosch s regulátorem otáček (omezení příliš vysoké dodávky paliva); odbublinkovávač z karb. Favorita jako zpětné vedení paliva.

Lehce snížená hlava, zahlazené kanály a ventily.

Odlehčený setrvačník o cca 0,5 kg, takže lehounce.

Vodní pumpa ze Š 120 s vlastnoručně konstruovanou duralovou řemenicí.

Alternátor 70A, Bosch z Fabie r.v.2006, 1.4 MPI 8V

Výměník voda-olej.





Výfuk:

Celonerezový podélný ala Upír s omotanýmy přívodnímy trubkami páskou Thermotec a šroubením na jedné větvi pro lambdasondu.



Převodovka:

5 kvalt ze Š 125 tzn. 5q na kyvadlovou nápravu, stálý převod 4,22. Řadící tyč s jedním kloubem vyztuženým tmelem pro větší přesnost řazení, upravená konzola řezení pro zkrácení drah zakončená koulí z karbonu s duralovým nástavcem.

Startér 1 kW Magneton ala Felicia



Interiér:

Převážně originál, středový panel jsem dostal od kamaráda z nějakého vraku, otáčkoměr původně ze Š130 je zabudován v lamino kapličce vlastní výroby. Tlakoměr oleje a teploměr ve středovém panelu Racetec. Volant původně na Fiata/žigula upraven a nasazen.



Plánuji:

Úprava elektroinstalace. Náporový chladič pod nárazník. Vyrobit si hezčí středový panel pro více elektrických věcí. No a konečně doladit interiér atd. Koukám spousty práce a času víc než málo.



Poděkování: Dědovi za vyvaření a spostu jinších drobností, Prachynovi za napasování hřebenového řízení, posilovače a ostatní spoustu věcí, jeho bráchovi za pomoc s tunelem na 5q a montáže a demontáže motorů, a spoustě dalším, no a taky za trpělivost rodičů. Doc.Ing.Ivanu Mazůrkovi CSc.za odborné rady a letité zkušenosti, kolegům ze zaměstnání za spousty rad a kozultací.



Průběh a příběh vývoje je zde: www.skoda110r.cz/article. php?id=465



Jak jsem dělal ARC kola, fotky s popisem tady:

www.rajce.idnes.cz/fifamb /.../kola-arc





Fifa/ MBéro - komentáře:

12:26:46
21.09.2005
1ETONY
-> fobust: my me zajimalo proc se ti zrovna tyhle hmedy tak libi74 3
12:19:07
21.09.2005
fobust
-> sliwowitz 11.09.05 21:52:28: Ja dam za tie sedacky aj s vyplnami dveri (bez kluciek a madiel) 5000. Kto da viac? 3
22:42:28
20.09.2005
mbcko
fakt super... takhle to chci taky... snad přes zimu to stihnu... jinak až budeš mít zkušenosti s tou feldou, tak dej vědět, jak to šlape... dík. mbčko.

22:32:38
19.09.2005
1ETONY
-> Fifa: moc hezký ... asi se budu muset do toho taky pustit 44
16:52:16
19.09.2005
Fifa
Konecne se mi zase jednou povedlo prihlasit. Chodim na nefunkcni net.

Motor je v aute a pracuju na jeho zprovozneni, ale bohuzel a jako vzdy hoodne pomalu.
21:52:28
11.09.2005
sliwowitz
sedacky nechas povodne? keby si menil tak by tu bol zaujem...
17:01:33
15.08.2005
Fifa
Fotky zatim nemám, foťák je s rodinu na dovolené.
16:58:55
15.08.2005
Fifa
Tak už mám motor i s převodovkou a zadní nápravou v autě. To znamená, že na kolech.

Teď pracuju na okolí mortoru(pasovaání karbce a hadice)
00:04:10
15.08.2005
flammen
nádhera!!!zlatý český ručičky222105
14:37:13
10.08.2005
DuriQ
Fifa: ten zadok neches dat torsku nisie ?
23:42:23
19.05.2005
Fifa
Tedka mám nějaké školní povinnosti, takže se práce vůbec nehýbou. To víte chtěl bych být Bc,tak pro to něco musím udělat.
14:21:13
25.04.2005
Mr. Zabijak
-> Fifa: kurwa z toho motoru by se dalo žráť jak je čistý 3 moc pěkné autí... 10b 4
22:29:19
24.04.2005
Fifa
-> remix: -> Mr-classic: Díky pánové.
22:25:57
24.04.2005
REMIX
Na tuhle káru jsem koukal už dávno a asi jsem zapomněl obodovat, nejde to jinak jak 10b., máš tam krásný lak!!! No to je fakt krása....52
22:09:19
24.04.2005
Mishak
jak je mozny ze si tu ode me este nemel body?!!1 ... mas to za 104 ... fakt libofka mňam mňam47 115
19:59:30
24.04.2005
Fifa
No, tak starter už neníí.10
21:57:09
21.04.2005
Simi
-> Radůz: cece s tebou ty zensky delaj divy, ty se uplne prekonavas :-) No ja te nepoznavam :-)))
11:31:52
21.04.2005
Fifa
-> Radůz: Diky Ti
11:01:46
21.04.2005
Radůz
-> Simi: hehe už to číslo má :-)
16:09:36
20.04.2005
Simi
-> Fifa: mozna, ze ten ukol nebude ani zas tak tezkej :-) To cislo bych nekde mel mit, resp. vim i kde primo sehnat ten starter. Akorat je mastnej jak prase.
Extreme Tyres