-> hany: Děkuji
V nejbližší době mám v plánu nabarvit motor. prostor na modro, dostat se do HK se zadní nápravou na povrch. úpravu a sehnat od Radůze číslo na borce co prodává rychloběžnej startér. Poslední ůkol bude nejtěžší.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní údaje:
Auto:Škoda 1000MB deluxe r.v.1969
Karoserie:
Původní byla vyměněna po nehodě. Náhradní karoserie je s dírou pro pedálovou konzolu ze Š120 M + tunel na pětikvalt.
Barva modrá odstín RAL 5002. H4 paraboly(Uf, ty mi daly shánění). Plastová okna v zadních dveřích.
Podvozek:
Přední náprava ze Š 120 M s hřebenem po kompletní renovaci s vyztužením a galvanickým pozinkováním. Horní ramena uložena v upravených silentblocích ze svislých čepů. Spodní ramena a stabilizátor jsou v gumách z tvrdší pryže od Pemita. Stabilizátor má průměr 19mm a je od pana Svozila. Pružiny Tuner#2, 220mm. Podložky mezi svislým rejdovým čepem na horním rameni 4,5mm pro větší záklon. Zakloněná náprava podložením šroubů. Spodní domky s excetry ze Š100, zde podložky max co se vešlo a to vpředu 0,5mm a vzadu 1,5mm.
Nové hřebenové řízení s ostrým pastorkem od p. Kalouska 2.7 otáčky.
Zadní široké poloosy (kyvadlová náprava), pružiny originál Š Octavia z 60. let zalakovány v komaxitu. Zadní náprava s příčkou motoru žárově zinkována. Vyztužená podélná ramena. Tlumiče - Spax na obou nápravách nastavené na 12. polohu od nejměkčí (z 28 poloh).
Brzdy:
Vpředu 4 písty ze š130 s propojkami a pancéřovanými hadicemi. Destičky Ferodo DS2500
Vzadu prasátka průměr 22mm, pancéřované hadice.
Brzdový posilovač (konzola) ze Š120. Brzdové trubičky tažené vnitřkem vozu.
Motor:
Š Felicia 1.3 MPi,
Sání 136 s kanály přefrézovanými kulovou frézou na průměr 30mm.
Karburátor SEDR- nový původně na Š 105, použito horní víko s ekonostatem, převrtaný na průměry difuzorů 22 a 25mm,
otryskování tryska/vzdušník - 1. stupeň 125/185; 2. stupeň 140/160; ostatní natryskování dle Š 136.
Filtrbox Š 136 s násosem studeného vzduchu zespod z plastové trubky.
El. čepadlo Bosch s regulátorem otáček (omezení příliš vysoké dodávky paliva); odbublinkovávač z karb. Favorita jako zpětné vedení paliva.
Lehce snížená hlava, zahlazené kanály a ventily.
Odlehčený setrvačník o cca 0,5 kg, takže lehounce.
Vodní pumpa ze Š 120 s vlastnoručně konstruovanou duralovou řemenicí.
Alternátor 70A, Bosch z Fabie r.v.2006, 1.4 MPI 8V
Výměník voda-olej.
Výfuk:
Celonerezový podélný ala Upír s omotanýmy přívodnímy trubkami páskou Thermotec a šroubením na jedné větvi pro lambdasondu.
Převodovka:
5 kvalt ze Š 125 tzn. 5q na kyvadlovou nápravu, stálý převod 4,22. Řadící tyč s jedním kloubem vyztuženým tmelem pro větší přesnost řazení, upravená konzola řezení pro zkrácení drah zakončená koulí z karbonu s duralovým nástavcem.
Startér 1 kW Magneton ala Felicia
Interiér:
Převážně originál, středový panel jsem dostal od kamaráda z nějakého vraku, otáčkoměr původně ze Š130 je zabudován v lamino kapličce vlastní výroby. Tlakoměr oleje a teploměr ve středovém panelu Racetec. Volant původně na Fiata/žigula upraven a nasazen.
Plánuji:
Úprava elektroinstalace. Náporový chladič pod nárazník. Vyrobit si hezčí středový panel pro více elektrických věcí. No a konečně doladit interiér atd. Koukám spousty práce a času víc než málo.
Poděkování: Dědovi za vyvaření a spostu jinších drobností, Prachynovi za napasování hřebenového řízení, posilovače a ostatní spoustu věcí, jeho bráchovi za pomoc s tunelem na 5q a montáže a demontáže motorů, a spoustě dalším, no a taky za trpělivost rodičů. Doc.Ing.Ivanu Mazůrkovi CSc.za odborné rady a letité zkušenosti, kolegům ze zaměstnání za spousty rad a kozultací.
Průběh a příběh vývoje je zde: www.skoda110r.cz/article. php?id=465
Jak jsem dělal ARC kola, fotky s popisem tady:
www.rajce.idnes.cz/fifamb /.../kola-arc
Auto:Škoda 1000MB deluxe r.v.1969
Karoserie:
Původní byla vyměněna po nehodě. Náhradní karoserie je s dírou pro pedálovou konzolu ze Š120 M + tunel na pětikvalt.
Barva modrá odstín RAL 5002. H4 paraboly(Uf, ty mi daly shánění). Plastová okna v zadních dveřích.
Podvozek:
Přední náprava ze Š 120 M s hřebenem po kompletní renovaci s vyztužením a galvanickým pozinkováním. Horní ramena uložena v upravených silentblocích ze svislých čepů. Spodní ramena a stabilizátor jsou v gumách z tvrdší pryže od Pemita. Stabilizátor má průměr 19mm a je od pana Svozila. Pružiny Tuner#2, 220mm. Podložky mezi svislým rejdovým čepem na horním rameni 4,5mm pro větší záklon. Zakloněná náprava podložením šroubů. Spodní domky s excetry ze Š100, zde podložky max co se vešlo a to vpředu 0,5mm a vzadu 1,5mm.
Nové hřebenové řízení s ostrým pastorkem od p. Kalouska 2.7 otáčky.
Zadní široké poloosy (kyvadlová náprava), pružiny originál Š Octavia z 60. let zalakovány v komaxitu. Zadní náprava s příčkou motoru žárově zinkována. Vyztužená podélná ramena. Tlumiče - Spax na obou nápravách nastavené na 12. polohu od nejměkčí (z 28 poloh).
Brzdy:
Vpředu 4 písty ze š130 s propojkami a pancéřovanými hadicemi. Destičky Ferodo DS2500
Vzadu prasátka průměr 22mm, pancéřované hadice.
Brzdový posilovač (konzola) ze Š120. Brzdové trubičky tažené vnitřkem vozu.
Motor:
Š Felicia 1.3 MPi,
Sání 136 s kanály přefrézovanými kulovou frézou na průměr 30mm.
Karburátor SEDR- nový původně na Š 105, použito horní víko s ekonostatem, převrtaný na průměry difuzorů 22 a 25mm,
otryskování tryska/vzdušník - 1. stupeň 125/185; 2. stupeň 140/160; ostatní natryskování dle Š 136.
Filtrbox Š 136 s násosem studeného vzduchu zespod z plastové trubky.
El. čepadlo Bosch s regulátorem otáček (omezení příliš vysoké dodávky paliva); odbublinkovávač z karb. Favorita jako zpětné vedení paliva.
Lehce snížená hlava, zahlazené kanály a ventily.
Odlehčený setrvačník o cca 0,5 kg, takže lehounce.
Vodní pumpa ze Š 120 s vlastnoručně konstruovanou duralovou řemenicí.
Alternátor 70A, Bosch z Fabie r.v.2006, 1.4 MPI 8V
Výměník voda-olej.
Výfuk:
Celonerezový podélný ala Upír s omotanýmy přívodnímy trubkami páskou Thermotec a šroubením na jedné větvi pro lambdasondu.
Převodovka:
5 kvalt ze Š 125 tzn. 5q na kyvadlovou nápravu, stálý převod 4,22. Řadící tyč s jedním kloubem vyztuženým tmelem pro větší přesnost řazení, upravená konzola řezení pro zkrácení drah zakončená koulí z karbonu s duralovým nástavcem.
Startér 1 kW Magneton ala Felicia
Interiér:
Převážně originál, středový panel jsem dostal od kamaráda z nějakého vraku, otáčkoměr původně ze Š130 je zabudován v lamino kapličce vlastní výroby. Tlakoměr oleje a teploměr ve středovém panelu Racetec. Volant původně na Fiata/žigula upraven a nasazen.
Plánuji:
Úprava elektroinstalace. Náporový chladič pod nárazník. Vyrobit si hezčí středový panel pro více elektrických věcí. No a konečně doladit interiér atd. Koukám spousty práce a času víc než málo.
Poděkování: Dědovi za vyvaření a spostu jinších drobností, Prachynovi za napasování hřebenového řízení, posilovače a ostatní spoustu věcí, jeho bráchovi za pomoc s tunelem na 5q a montáže a demontáže motorů, a spoustě dalším, no a taky za trpělivost rodičů. Doc.Ing.Ivanu Mazůrkovi CSc.za odborné rady a letité zkušenosti, kolegům ze zaměstnání za spousty rad a kozultací.
Průběh a příběh vývoje je zde: www.skoda110r.cz/article. php?id=465
Jak jsem dělal ARC kola, fotky s popisem tady:
www.rajce.idnes.cz/fifamb /.../kola-arc
Fifa/ MBéro - komentáře:
12:25:44
20.04.2005
20.04.2005
Fifa
12:21:04
20.04.2005
20.04.2005
Fifa
-> Simi: Fotky celkem odpovídaj skutečnýmu odstínu. Jen kdaž je větší tma, nebo je auto v garáži,tak je tmavší. Volba barvy byla jednoduchá. Vzal jsem tak nějak to co se naskytlo. Původně byla v plánu nějaká modrá metla. Ale tahle barva mě prostě vyšla levněji. Za vše taky mluví to že lak mě stál "jen" 7000,- Kitoval a brousil jsem sám.
17:06:53
19.04.2005
19.04.2005
Simi
-> Fifa: Zacina se mi tahle tvoje kara libit cim dal tim vic. Pro litriky jsem mel vzdycky slabost a kdyz sleduju, jak si s tim peclive hrajes. Mno, vypada to fakt nadherne. Co planujes za kola?
Ale abys nerek, ze ti to jenom vychvaluju do nebes :-) Jak vypada ta barva v realu? Odpovida to tem fotkam? Osobne bych volil asi trochu jiny, mozna trochu neokoukanejsi odstin, idealne nejakou metlu :-) Ale to je jen tak, abys nam nezpych :-)
Ale abys nerek, ze ti to jenom vychvaluju do nebes :-) Jak vypada ta barva v realu? Odpovida to tem fotkam? Osobne bych volil asi trochu jiny, mozna trochu neokoukanejsi odstin, idealne nejakou metlu :-) Ale to je jen tak, abys nam nezpych :-)
16:42:32
19.04.2005
19.04.2005
hany
přidávám na 10b paráda
19:26:25
10.04.2005
10.04.2005
Fifa
No a ještě mám vyleštěn a namontován rozdělovač. Chtěl jsem znovu nafotit motor, ale zapomněl jsem na to. Příště.
19:15:32
10.04.2005
10.04.2005
Fifa
Diky chlapy! Spojlery atd. to NEEXISTUJE. Takový věci na mý autě neuvidíte.
Práce se mi moc nehejbou.Teď ladím převodovku, ještě nepasuje tak jak bych si představoval. A taky řeším táhlo řazení tak,aby vše chodilo.Jo a taky už jsem konečně doladil termostat. Příští týden je v planu lak 4pístů.
Btw. nemáte někdo držáky na 4písty? Nebo nárazníky na MB?
Přihodím nějaké fotky.
Práce se mi moc nehejbou.Teď ladím převodovku, ještě nepasuje tak jak bych si představoval. A taky řeším táhlo řazení tak,aby vše chodilo.Jo a taky už jsem konečně doladil termostat. Příští týden je v planu lak 4pístů.
Btw. nemáte někdo držáky na 4písty? Nebo nárazníky na MB?
Přihodím nějaké fotky.
00:52:47
07.04.2005
07.04.2005
Tomáš SK
-> Fifa: Kvoli tomuto autu by som rad zvysil max. mozny pocet bodov na 11 Drzim ti palce!
23:30:56
06.04.2005
06.04.2005
Simi
-> kuko: este aby! :-) Od mrveni jsou tu stodvacy. Kdyby ji fifa ovesel kridlama, spojlerama apod, dojel bych mu asi osobne domluvit :-)
-> Fifa: btw, co noveho? :-)
-> Fifa: btw, co noveho? :-)
22:00:55
06.04.2005
06.04.2005
Czert
moc mazec autí 10
21:42:44
01.04.2005
01.04.2005
kuko
krasa, ziadne kridla, spoilery, ani ostatne hluposti, zasluzis 10b
13:47:30
29.03.2005
29.03.2005
DOOlittle
s tou dierov si sa fakt vyhral.....urcite si jeden z mala majitelov tak krasnej prestavby
22:51:48
25.03.2005
25.03.2005
Tomasson
Krasne!
14:21:54
24.03.2005
24.03.2005
Fifa
-> DOOlittle: Byla od Radůze, ale cenu Ti neprozradím. řeknu jen že byla velmi výhodně:-)Tím to bych Radůzovi chtěl moc poděkovat.
09:12:25
24.03.2005
24.03.2005
DOOlittle
-> Fifa: kolko stoji taka vrtula k superbu?
15:29:00
23.03.2005
23.03.2005
Boris S
Takýchto "tisíciek" je už dnes minimum.Dávam 9b.
22:17:43
22.03.2005
22.03.2005
Štěpán
-> Fifa: houpy houpy,koukam je to hezky zdrave,moc pekne,nic mene ode mne mas 10 a vic to nejde :-)
11:06:20
22.03.2005
22.03.2005
Fifa
Všem co mi bodově přejí -> moc díky!!
09:54:19
22.03.2005
22.03.2005
Tyger
davam 10b
18:46:45
21.03.2005
21.03.2005
Morda
-> Fifa:
14:45:37
21.03.2005
21.03.2005
Fifa
-> Dvordy: Jen mi řekni k čemu je dobra expazka k origo chladiči. Jako že je tam vic kapaliny? Nějak mě nenapada důvod proč se tam dává.