skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
toto aoto jsem koupil před třemi lety v dezolátním stavu po třetím majiteli.Bylo sice pojízdné ale byla poškozená převodovka,lak se sněho loupal a taky byla i nějáká ta koroze však to všichni známe.Rok výroby tohoto vozidla je 1969.S autem jsem postupně jezdil a spravoval tak tomu je dodnes.
Popois auta:
Motor -byl původní (je uschován na pozdější chvíle třeba STK)
Momentálně tam je motor s Favorita 135
má jenom sníženou hlavu o 0,5mm vyleštěné sací kanály a seřízený karburátor.
Přes zymu bych chtěl nachystat trošku výkonější .
Podvozek: ve předu zkrácené pružiny ,tlumiče jsou zatím oreginíl ale chtěl bych tvrdší
Kola :Alu s roztečí 4*100 po opravě a nástřiku
Pneu Barum 195*50 v předu i v zadu
Exterier: původní,doplněn v předu přídavnými světlomety a v zadu na kapotě vyřezaným znakem škoda.
Interier: Přední sedadla z Oplu Tygry,palubová deska oreginál doplněna budíky ze Škody rapid na vývoz do Anglie.
Audio:radio značky First na MP5 o výkonu 4*50W
přední repro od firmy TVM 80W 15 Ohm a výškové od firmy DAX 50W umístěny na př.sloupcích
zadní repro od firmy Dexon celá sada s vyhybkama a výškáčema
Ozvučnice vlastní výroby osazena reproduktorem Dax 450W 4 Ohm a pruměrem 30,5cm
Zesilovač vlastní výroby o výkonu 100W sin.
Vše napájeno speciálními audio kabely.
Musím dodat že to hraje velmi dobře a kvalitně.
A co dále:Na příští rok chystám rekonstrukcy přední nápravy a nový lak.Když se zadaří tak i výkonější agregát
CHtěl bych poděkovat všem co mi s autem pomáhají : Hlavně Otci , Bratrovi a mechanikovi Láďovi ,a mnoha dalším...
Za případné chyby v textu se omlouvám
Popois auta:
Motor -byl původní (je uschován na pozdější chvíle třeba STK)
Momentálně tam je motor s Favorita 135
má jenom sníženou hlavu o 0,5mm vyleštěné sací kanály a seřízený karburátor.
Přes zymu bych chtěl nachystat trošku výkonější .
Podvozek: ve předu zkrácené pružiny ,tlumiče jsou zatím oreginíl ale chtěl bych tvrdší
Kola :Alu s roztečí 4*100 po opravě a nástřiku
Pneu Barum 195*50 v předu i v zadu
Exterier: původní,doplněn v předu přídavnými světlomety a v zadu na kapotě vyřezaným znakem škoda.
Interier: Přední sedadla z Oplu Tygry,palubová deska oreginál doplněna budíky ze Škody rapid na vývoz do Anglie.
Audio:radio značky First na MP5 o výkonu 4*50W
přední repro od firmy TVM 80W 15 Ohm a výškové od firmy DAX 50W umístěny na př.sloupcích
zadní repro od firmy Dexon celá sada s vyhybkama a výškáčema
Ozvučnice vlastní výroby osazena reproduktorem Dax 450W 4 Ohm a pruměrem 30,5cm
Zesilovač vlastní výroby o výkonu 100W sin.
Vše napájeno speciálními audio kabely.
Musím dodat že to hraje velmi dobře a kvalitně.
A co dále:Na příští rok chystám rekonstrukcy přední nápravy a nový lak.Když se zadaří tak i výkonější agregát
CHtěl bych poděkovat všem co mi s autem pomáhají : Hlavně Otci , Bratrovi a mechanikovi Láďovi ,a mnoha dalším...
Za případné chyby v textu se omlouvám
beruška ,škoda 1000 - komentáře:
09:09:45
03.11.2007
03.11.2007
Matty110L - zrušená registrace
pěkná fakt jo!!
21:12:01
02.11.2007
02.11.2007
Moje Barunka
Více foto a popisu.....jinak pěkný tuning