skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
22:55:19
17.08.2014
17.08.2014
Jozka
-> Milan 136: Jo, už jsem je našel.. Pěkný mimikry.. To mám ještě co dohánět skoda-virt.cz/cz/.../4988
-jozka-mbf2
22:35:45
17.08.2014
17.08.2014
Milan 136
V porovnání s fotkou 7...
Jsou tam, zabaleny v textilní pásce...
Jsou tam, zabaleny v textilní pásce...
22:30:23
17.08.2014
17.08.2014
Eidy
-> Milan 136: Kams ty káble schoval?
22:28:40
17.08.2014
17.08.2014
Jozka
-> Milan 136: Pěkně zkulturněna - skoro jí ani nevidno (třeba tam, co na mě civí kabelovej svazek, nemáš nic)..
22:22:01
17.08.2014
17.08.2014
Milan 136
El.instalace v motorovém prostoru opravena, upravena, zkulturněna...
22:59:29
13.08.2014
13.08.2014
Milan 136
a vyrval jsem rádio...
zbytečný kabely
zbytečný kabely
22:58:19
13.08.2014
13.08.2014
Milan 136
lak někdy jindy. teď to potřebuju zprovoznit
22:46:07
13.08.2014
13.08.2014
Jozka
-> Milan 136: Máš náběh na fóbii, že i pouhá výměna žárovky může odstartovat kompletní rozborku ? Tož vítej, pár takových se nás tu už vyskytuje..
22:45:45
13.08.2014
13.08.2014
Eidy
-> Milan 136: Koukám, z toho bude komplet renovace a celolak.
22:40:43
13.08.2014
13.08.2014
Milan 136
-> krtik: no, obavam se, abych neskoncil holym skeletem. Ale snad ne:-D
Naprava je venku kvuli osetreni podlahy nad ni a hlavne abych tam mohl dobre natahat novy trubky...
A tak nejak mam rozkuchany cely auto. Dneska jsem zase ladil kabely. Potreboval jsem natahnout draty ke spinaci brzdovych svetel a uz delam po celym aute:-D
Naprava je venku kvuli osetreni podlahy nad ni a hlavne abych tam mohl dobre natahat novy trubky...
A tak nejak mam rozkuchany cely auto. Dneska jsem zase ladil kabely. Potreboval jsem natahnout draty ke spinaci brzdovych svetel a uz delam po celym aute:-D
01:02:45
13.08.2014
13.08.2014
krtik
-> Milan 136: Tebou popsaný jev bude asi noumání, můžeš být v klidu .
Co vše máš v plánu udělat při této ,,akci"? Náprava je proč venku?
...ten držák máš fajnově udělaný, na takového ruční práce jsem docela nabuzený
Co vše máš v plánu udělat při této ,,akci"? Náprava je proč venku?
...ten držák máš fajnově udělaný, na takového ruční práce jsem docela nabuzený
20:37:04
12.08.2014
12.08.2014
Milan 136
Místo toho, abych to nějak kompletoval, tak je to čím dál víc rozebraný...
Včera jsem do deseti večer revidoval a ladil dodělávanou elektriku, přední náprava je venku-alespoň naladím odklony
Včera jsem do deseti večer revidoval a ladil dodělávanou elektriku, přední náprava je venku-alespoň naladím odklony
22:37:33
09.08.2014
09.08.2014
Milan 136
-> Eidy: to jo. ale lilo ze mě jako z vola když jsem piloval
Snad to bude brzdit jako auto s posilovačem.
jen váhám, jestli to zapojit křížem jako feldu, nebo předek/zadek
-> Tuner#2:
Snad to bude brzdit jako auto s posilovačem.
jen váhám, jestli to zapojit křížem jako feldu, nebo předek/zadek
-> Tuner#2:
21:43:56
09.08.2014
09.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.14 21:37:43: Na funkci rostlináře?
21:37:43
09.08.2014
09.08.2014
Eidy
-> Milan 136: CNC ruční nástroje občas dokážou divy.
Jinak pěkný. Jsem zvědavej na funkci.
Jinak pěkný. Jsem zvědavej na funkci.