skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Měla to být 1000. tísícovka, ale to bych se asi nedočkal... :-)
Popis:
Škoda 1000 MB De Luxe
Rok výroby 1968-původně model 69' (19.série)
Původní barva šedá a tlustý sloupek,ale v roce 1994 proběhla výměna karoserie za kupodivu starší typ z roku 1967-model 68' (15.série) s úzkým sloupkem pochopitelně už bez pozičky.Tehdejší majitel zvolil barvu sice ze vzorníku Škoda,ale pro model favorit,takže modrá-jadran 4355.
Jsem čtvrtý majitel. Auto mám od ledna r. 2004. a je to mé úplně první auto,takže srdcovka,přestože historicky bezcenná :-)
Původní motor už bohužel neexistuje a tak byl nahrazen originálním agregátem z dárce orgánů roku z 1967 (13.série),který má najeto cca 110 000km.
Neplánuju žádný "tuzing",chci to co nejvíc přiblížit originál vzhledu,ale původní karoserii,nebo alespoň střechu,dávat nebudu (pokud přes ní "nepudu" :D ).Tenký sloupek se mi líbí víc.Takže karoserie už zůstane takhle a výbavu dodám z modelu De Luxe,když už je to v papírech...
Plány do budoucna:
Opravit zbývající nedostatky,šrámy a puchýřky,jelikož po téměř dvaceti letech,má každá karoserie nárok na kapku koroze,navíc na střední škole jsem tisícovku moc nešetřil a neměl ani garáž,takže rok byla v podstatě spotřebák a bohužel díky mně poznala sůl.Já vůl ;-)
Popis:
Škoda 1000 MB De Luxe
Rok výroby 1968-původně model 69' (19.série)
Původní barva šedá a tlustý sloupek,ale v roce 1994 proběhla výměna karoserie za kupodivu starší typ z roku 1967-model 68' (15.série) s úzkým sloupkem pochopitelně už bez pozičky.Tehdejší majitel zvolil barvu sice ze vzorníku Škoda,ale pro model favorit,takže modrá-jadran 4355.
Jsem čtvrtý majitel. Auto mám od ledna r. 2004. a je to mé úplně první auto,takže srdcovka,přestože historicky bezcenná :-)
Původní motor už bohužel neexistuje a tak byl nahrazen originálním agregátem z dárce orgánů roku z 1967 (13.série),který má najeto cca 110 000km.
Neplánuju žádný "tuzing",chci to co nejvíc přiblížit originál vzhledu,ale původní karoserii,nebo alespoň střechu,dávat nebudu (pokud přes ní "nepudu" :D ).Tenký sloupek se mi líbí víc.Takže karoserie už zůstane takhle a výbavu dodám z modelu De Luxe,když už je to v papírech...
Plány do budoucna:
Opravit zbývající nedostatky,šrámy a puchýřky,jelikož po téměř dvaceti letech,má každá karoserie nárok na kapku koroze,navíc na střední škole jsem tisícovku moc nešetřil a neměl ani garáž,takže rok byla v podstatě spotřebák a bohužel díky mně poznala sůl.Já vůl ;-)
Embes/Škoda 1000 MB De Luxe - komentáře:
22:46:14
27.09.2010
27.09.2010
Embeso
gim 28.06.10 13:20:56 napsal: → Embeso: nazdar pane, je mozny se sem te videl minulej tyden dotahnout nejakou emkovou sade na cernak?Promiň že píšu až po sto letech,ale nejspíš jsem to byl já.125L béžová 4020 je můj spotřebák...dám foto,jestli to bylo ono
21:28:13
04.09.2010
04.09.2010
Mirek MBG
-> Embeso: ahoj kolego, už jsem tě našel stačilo mrknout do oblíbených doufám že se zase někde na srazu setkáme
13:20:56
28.06.2010
28.06.2010
gim
-> Embeso: nazdar pane, je mozny se sem te videl minulej tyden dotahnout nejakou emkovou sade na cernak?
12:58:35
29.08.2009
29.08.2009
Embeso
Mirek MBG 28.06.09 13:18:49 napsal: → Embeso: Pěkná barva, porovnej ji s mojí, myslím že jsem našel další dvojčeAhoj,no já mám obamu,že to bude asi jiná barva.ta moje je nastříkaná v roce 1994 a podle vzorníku je to modrá jadran č.4355,takže nejspíš barva na fanouše...
13:38:16
28.06.2009
28.06.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Mirek MBG: čéče asi jo
13:18:49
28.06.2009
28.06.2009
Mirek MBG
-> Embeso: Pěkná barva, porovnej ji s mojí, myslím že jsem našel další dvojče
09:19:41
11.05.2009
11.05.2009
Jozka
Do tý dírky po 69 blinkru se mi parádně povedlo zavařit hlavy asi 80tek hřebíků. Luxusní záplata i s madlem..
Svoje odlitky jsem našel na provozce model 69, kam nepatřily, obrobený tedy už byly a bublinky jsem připisoval původně oxidaci..
Jen se mi nezdál vnitřek, ta odrazová plocha za žárovičkou mi připadala jiná, než na originálu a byl tam použitej mosaznej šroubek se zápustnou hlavou.. Ale ty tvoje jsou mým dost podobným a nedávno někdo prodával něco podobného na aukru s doměnkou, že je to z dobu náběhu výroby..
Svoje odlitky jsem našel na provozce model 69, kam nepatřily, obrobený tedy už byly a bublinky jsem připisoval původně oxidaci..
Jen se mi nezdál vnitřek, ta odrazová plocha za žárovičkou mi připadala jiná, než na originálu a byl tam použitej mosaznej šroubek se zápustnou hlavou.. Ale ty tvoje jsou mým dost podobným a nedávno někdo prodával něco podobného na aukru s doměnkou, že je to z dobu náběhu výroby..
21:01:45
06.05.2009
06.05.2009
Embeso
Jozka 06.05.09 07:55:18 napsal: → Embeso: Tak já budu taky dávat dobový hliníkový odlitky, originály mám odložený na MBX- uvidím, jak dopadnu.. Mohl bys svoje vyfotit zevnitř – moje mají jinou odrazovou plochu, než plasty a začal jsem pochybovat o jejich původu. Původně jsem myslel, že je vykutili ve slévárně ČZ Strakonice, ale začínám o tom trochu pochybovat.. Jo a o odlitcích Céček bys náhodou nevěděl?no odlitkům už asi odzvonilo.Teď se hojně vyskytují ty laminátové repliky,nicméně je tu ještě jedna možnost,co jsem už viděl a to vzít zašlej,ale neolámanej blinřík se zachovalym držákem žárovky a odrazkou a nechat přechromovat zvenčí.mimochodem nějak jsem nepochopil,co mám přesně nafotit.jsem asi hloupej,ale přibliž mi to ještě trochu....
20:53:33
06.05.2009
06.05.2009
Embeso
tak tu máme zase jednu menší slohovku:odlitky jsem kupoval asi před 3 roky v Praze kousek od Strahovskýho stadionu.v depresi,že originály mít nikdy nebudu a že pokoušet se o přesnou repliku je takřka nemožné,jsem je koupil.mimochodem ten chlapík má mimo jiné i mbx a teď se prý věnuje Datsunům...Jenže ty odlitky byly hodně hrubé,strašně silná vrstva materiálu(je to hliník slitej s bůhvíčím,protože to je na samotnej hliník moc tvrdé),ale bohužel se objevili i bublinky,který jsou a budou vidět i po miliontým přeleštění.zklamalo mě to,vykašlal jsem se na to.Potom se zadařilo sehnat origo blinkry 1pár nových+těsnění a 1pár žlutých popraskaných,ale uvnitř nevyrezlých.takové si holt potřebuje sehnat každý,kdo si koupí repliku,ať už kovovou,nebo laminátovou.
Pak se frézovalo brousilo a leštilo až byly blinkry hotové,céčka téměř taky,ale za živýho boha jsem nesehnal nový držáčky.ty mi bezvadně na jednom autě nafotil Fífa a ze svý tisícovky mi skutečný vzor vysekal Kabal(oba z virtu).díky kluci.Podle toho se v rámci možností udělali napodobeniny,jenž jsem použil(jsou tlustší a malinko jinak zahnutý).
To,že zůstanou v blatnících dírky po novějším typu bliknrů bylo jasné,dokonce takhle i několik aut jezdí a mají tam např.:samolepky,nebo záslepky od stříkání dutin.Mám v plánu to zavařit COčkem a přestříknout u pravýho blatníku,jen vnitřek toho céčka,ovšem nalevo asi půjde celý blatník,no uvidíme...
Pak se frézovalo brousilo a leštilo až byly blinkry hotové,céčka téměř taky,ale za živýho boha jsem nesehnal nový držáčky.ty mi bezvadně na jednom autě nafotil Fífa a ze svý tisícovky mi skutečný vzor vysekal Kabal(oba z virtu).díky kluci.Podle toho se v rámci možností udělali napodobeniny,jenž jsem použil(jsou tlustší a malinko jinak zahnutý).
To,že zůstanou v blatnících dírky po novějším typu bliknrů bylo jasné,dokonce takhle i několik aut jezdí a mají tam např.:samolepky,nebo záslepky od stříkání dutin.Mám v plánu to zavařit COčkem a přestříknout u pravýho blatníku,jen vnitřek toho céčka,ovšem nalevo asi půjde celý blatník,no uvidíme...
07:55:18
06.05.2009
06.05.2009
Jozka
-> Embeso: Tak já budu taky dávat dobový hliníkový odlitky, originály mám odložený na MBX- uvidím, jak dopadnu.. Mohl bys svoje vyfotit zevnitř - moje mají jinou odrazovou plochu, než plasty a začal jsem pochybovat o jejich původu. Původně jsem myslel, že je vykutili ve slévárně ČZ Strakonice, ale začínám o tom trochu pochybovat.. Jo a o odlitcích Céček bys náhodou nevěděl?
21:29:35
05.05.2009
05.05.2009
rubigall
super práca. Tie céčka mám už objednané z Prahy a vyzerá to dobre aj so slzami pod blinkre. Mal som totiž trošička iný problém. moje slzy boli na aute origo, ale ľavá ktorá pri kúpe auta bola hodená po tukese na predok v kufri bola asi na 15 kusov a pravá na tom nebola o veľa lepšie. Tak som ich musel lepiť...
21:02:15
05.05.2009
05.05.2009
Danster
-> Embeso: To vypadá dobře A co plánuješ s tou dírkou co byla na uchycení těch minulých blinkrů ?
08:12:53
05.05.2009
05.05.2009
Jozka
-> Embeso: Skvělé info.. Origo je to opravdu natěsno k obloučku, to mě překvapilo.. Že si blinkr řekne, je sice pravda, ale strávil jsem posouváním blinkrů po blatníku někdy loni celý odpoledne a bez výchozího bodu jsem se k vrtání děr prostě nedokázal rozhodnout. Ale mám tam asi tři obrysy, tak uvidím, jak to koresponduje s novými zjištěními a nějaký vyberu. Díky.
23:13:38
04.05.2009
04.05.2009
Vena
-> Embeso: Krásne MBčko
19:57:52
04.05.2009
04.05.2009
Embeso
Embeso 04.05.09 19:44:56 napsal: jinak tady dávám fotku jak to vypadá na origo embínu z roku 1967
19:39:14
04.05.2009
04.05.2009
Embeso
Takže popořádku.celolak byl v roce 1994,tam se na to nejspíš dostaly ty novější blinkry.Zajímavost je,že když jsem je sundal,tak pravý blatník byl netknutý,ale levý už trošku chycený.Většinou bývá pravá strana horší,no vyjímka potvrzuje pravidlo.Nicméně po ruce jsem měl jen jednu plechovku s nějakou 20 let starou modrou nitrokombinací a tu jsem byl nucen použít.na tom zdravym pravym blatníku to neni poznat,ale ten levej to prozradí.on už je hlavně chycenej delší dobu ze spodu u klapačky,takže ho ještě budu řešit.No a vzdálenost blinkrů od céček?na srazech jsem taky viděl rozpětí od 2mm do cca 3cm.žádnou šablonu jsem na to nenašel a všichni tvrdí to samé:vyzkoušej,jak to tam sedí a ten blinkr si řekne sám,kde je to pro něj nejlepší.pak je potřeba ,aby byl rovně a ten druhý,aby se ho snažil co nejvíc napodobit..Drobné nedostatky v dosedání k blatníku vyžehlí těsnění.A ještě se prásknu,ani rohlíčky,ani blinkry nejsou origo,sice je mám,ale šetřím si je na druhýho mazlíčka.tyhle jsou kovové a úchyty na céčka jsme dělali napůl podle origa a napůl podle možností a situace.........
14:54:35
04.05.2009
04.05.2009
Danster
-> Embeso: Mam přesně stejnou otázku jako Jozka taky mě bude čekat někdy výměna za origo kapkový blinkry A máš to pěkný takhle ze předu to vypadá dobře A ty to máš po celolaku ? nebo takhle to vypadalo pod těma krátkýma blinkrama ?
13:25:50
04.05.2009
04.05.2009
Jozka
-> Embeso: Už máš vymyšleno - resp. někde oměřeno, kam nasadit kapky? Jsem ve stejný situaci, zanedlouho už budu muset vrtat a moje dosavadní porůznu vykonaná měření od hrany blatníku k okraji gumové podložky měly zoufalý rozptyl asi 25 mm..