apple / 1000mb b5- prodáno apple / 1000mb b5- prodáno

komentáře | popis | fotky | Apple STS Chvojkovice-Brod | 21.02.12 20:24 | 71x v oblíbených
tak tahle kára je v mé péči už 6 let,začlo to tajnou,pro rodičovstvo nemyslitelou koupí ,krásná nově nalakované,jinak sériové tisícovečky.Jak šel čas přicházeli i nová vylepšení,jako 1. eMkové nápravy, pak motor z fáva + 5q,v té době bomba věc, pak náporové chlazení,posilovač brzd...chlazené kotouče atd.Poté co se sériové fácko vydalo do věčných lovišť,přišla na řadu úprava agreátu a když tak pořádně úprava hlavy,velké ventyly,kanály, vačka 280/280, převařená klikovka na hup 78=1400ccm,vyleštěné ojnice i klika a celý komplet vyvážen,lehký setrvák a prozatim převrtaný karbec,přez další zimu pak vlečná náprava a zadní široké blatníky,takhle se jezdilo sezonu po srazech nasbírat náký ceny ze sprintů a letos v zimě přišli na řadu přední lamino blatníky ,kapoty,maska , a hlavně se pneumatiky přesunuly na dělítka,vpředu 175/50 na orígo elektrony a zadek 205/60 na nové hliníkové 8,5palce,výfukové svody 4-1 a celonerez tlumič dle fabrické dokumentace, vše celý auto po 6ti letech do laku a hurá na srazy.tak to je v kostce výčet hystorie týhle krasavice,tak doufám že se bude líbit,škodě zdar
Takže sezona 2006 je za mnou,nutno poznamenat že relativně uspěšná, nezastavily me ani jednou benga, pozbíral sem nějaké poháry na sprintech a až extrémně časté defekty předních kol a laborací s karbecem vše fachalo jak mělo, teda až do podzimních Klatov,cestou dom praskly 2 svorníky na zadnim kole a domu sem musel potupně na podvalu....
Takže ted čekám na materiál na nové 13cm dlouhé štefty, a hned jak budou doma implantuju na zadek kotoučové brzdy.který mám už rok doma
Mezi nové věcičky patří i sedečka JAMEX a karbec Sole tak už aby to tam všechno bylo
Tak dneska se autí konečně stěhovalo do vyhřátý dilny kolegy ghetobikera- jemu velký dík, a můžu začít s inovacema.
A dneska sem si přivez domu nový karbeci,dovoz itálie, WEBER 40DCOE,to to pojede
3.3. 2007-po dnešním výletě pro myshakovu GLS,sem po dlouhých peripetiích dneska večer nastartoval na nových karburátorech,prved generálku a nainstaloval vodní pumpu ze 136ky,a startér z feliny,pokračování zítra,zapojit trubky na zadní kotouče a odvzdušnit
1.4 tak autí se přemístilo na jiné stanoviště, první výlet nedopadl nic moc, vyběhla mrazovka takže zmařila všechen olej, jinak to brzdí krásně , a je třeba trošku poladit karburátory, už se třesu na doksy
13.5 2007 tak dneska se opět jezdilo, původně byl v plánu výlet něco jako spanilá jízda, ale po mí akci s krycím názvem ztracený difuzor z webru, z toho sešlo, tak sme se slezli aspon na parkovišti po ůspěšném hledání v příkopu, no snad už to byla poslední závada, a hurá na doksy,
jinak autí už má vlastní garage zaplat pánbuh
20.5 2007 jdu se hrabat v karburátorech, páč návrat z doks se projevil jako extrémně neůspěšný, je to ůůůplně rozhašený, ach jo
21.5.2007 tak a je to , po nekonečném bádání ,laborování proč to nelze vytočit více než 5500ot. sem jako poslední možnost vyzkoušel cívku a BINGO, už se to motá jak motorovka, hurá, Tímto DěKUJI BERYMU ZA POSKYTNUTí FACETKY , ještě jednouz dík pozítří vratim

26.5.2007 tak Eleanor vyhrála na sprintu ve Vysokém Mýtě pohár za 2. místo, šikovná

2.6.2007 tenhle víkend se taky povedl, na velmi pohodovém srazu v Želivu sem opět zazářil a doma je pohár za 3.místo ve sprintu, sice dojezd domu na laně, páč zakukal motor, až tohle dopíšu tak ho jdu vyndat, chjo
....a je to jasný, po rozborce motoru zní diagnoza takto, prasklá klikovka vejpůl před prvním válcem, tak držte palce at to do virtího srazu zmáknu
...... trošku z toho co se kolem auta momentálně děje.... je koupená nová převodovka 4q 4,44, a zítra bych si snad měl konečne přivézt zrepasovaný a posílený agregát, už je na čase, začátkem září se musí ukázat v plné parádě na ecce homo , už se fakt těšim až se svezu
...... motor je v autě, zaplat pánbuh, zejtra nastrojit a navrčet
4.11.2007 tak autí spinká v garáži, dneska ho ještě nastartuju a pak dobrou noc, jestli vyjede příští rok je ve hvězdách, záleží na tom kolik chytnu od komise bodů
duben 2008: měsíc bezpečnosti a tak sme prošli STK :-)
13.4 2008 auto dneska bylo poprvé venku z garáže po zimě, vše funguje, akorát namontovat nové nátrubky na webery hurá do klatov....poprvé na podvalu :-)
28.4. 2008. Běšiny jsou za náma, krásně jsme se svezli a až na drobné dětské nemoci....nestíhá ac pumpa, čož sme vyřešili demontáží z jiného vozu v kempu mezi erzetami-děkuju Láďovi Strakovi, a to že mi během 6.erzety někdo ukrad z převodovkxy 4ku :-), fungovalo vše na 1čku, hned v neděli byl vyndán motor a převodovka a odvezena na léčení,takže na želiv by měla být zdravá
17.2. převodovka je již ok, jen ji namontovat, a motor si v jiném autě dojel pro 2.místo ve sprintu
30.5-1.6. druhé místo sprint v Želivě
22.12.2008 auto přihlášeno na moji maličkost a nové RZ(staré jsou doma ponechány) 9S2 0851
po rozborce motoru zjištěno dnes následující, těsnění pod hlavou KO a potkaný sací ventily s pístama na třech válcích, já to auto už asi zapálim a bude klid:-(
3.4.2009 vyndán opět motor a veze se na léčení, chjo
26.4 2009 auto se připravuje na rally humpolec, rampa se světlama, natřena podlaha.díky berry, pracuje se na intercomu, vyvážena kola co rochu štěpána potrápila a zaleštěny stekliny na laku, asi to pak v klidu přeleštím celé, zítra snad motor
29.4 2009 vyrážím v půl 8 večer pro motor, a woalá ve 2 ráno vyrážíme na malou projíždku, kecáme intercomem, a nadáváme kolik že se to flinká srnek v tuto hodinu, nicméně auto funguje bezvadně.... spadl mi neuvěřitelný kámen ze srdce .... děkuji zůčastněným, že mě za kyselou náladu způsobenou nervama a pilovou alergii nezabili
30.4. 2009 autí hotovo , připraveno a ve finále zváženo, s 15l benzínu, nářadím, 2xrezerva, apod váží 840kg
11.5.2009 když se daří tak se daří, po rozborce sem zjistil že jsou šály nastrouhaný ve vaně, super, zejtra to vyndám a uvidím co s tím......asi to zapálim a budu mít svatej pokoj


21.9. 2009 začíná evo Xna entou, po dorozebrání motoru zjištěno že toho moc nepoužijem ,navíc objevené vychytávky stavitele radši komentovat nebudu, sme se divili že to vůbec jelo..... tak držte palce, jinak se chystá i klec dle J





video:
Rally Humpolec, Apple průjezd



................... 8.12. 2009 sme se s autem rozloučily, po 10ti letech si našla nového majitele, tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat mitfárovi Štěpánovi, za to co na autě udělal a že má semnou trpělivost, díky štepo .....to be contitut

apple / 1000mb b5- prodáno - komentáře:

22:11:57
26.12.2006
pipaŠ110R
-> Apple: No stim stánim to budem muset taky co nejdřím domyslet je to na h...o že to stojí venku4
18:36:02
26.12.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
jenže mě stojí auto venku na dešti narozdíl od vás všech z Prototype gangu,chjo
11:44:45
09.12.2006
pipaŠ110R
-> Apple: Koukám že každýho nabádáš ať maká na autě a sám si na svoje ještě nasáhl taky by si měl něco začít.2 3
13:55:18
02.12.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
to koleno je odlitek z originálu,je od nevalně známého p.Dlouhého,nic frézovat nemusíš
14:28:40
30.11.2006
favo110lrs
kurva to je pěkná drift kára:)27
08:54:42
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Dneska se dá udělat cokoliv :o) Je otázka zda to má vůbec nějaký smysl. Pro hodně upravený motor jako měli RSa jo, ale pro můj by to nemělo význam. Ptal jsem se jen ze zvědavosti abych si ucelil znalosti.4
08:50:38
30.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Možná se to kolem jen zarovná aby to těsnilo,ale díra už tam je...
Mno a koleno by asi nebyl problém vyrobit ne?
Nevim jestli je tohle odlitek,nebo co,ale kolínko se dá sehnat a příruba neni problém jakákoliv...4
08:16:58
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Takže se jen vyndá a souhlasí díry na to koleno? Teď je ještě otázka kde ho sehnat a navíc mít k tomu pumpu na 136tku...
06:26:27
30.11.2006
TUNER
-> Tuner#2: Tam se nic frézovat nemusí,je tam protimrazová zátka.....maximálně díry na štefty 4
00:00:50
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple: To vše víme. Takže jsi do hlavy Fa vyfrézoval díru a kde jsi sehnal to koleno - to je origo 130RS?
23:04:25
29.11.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
ten boční vývod mělý RSa,zbývá to propojit se 136kovou pumpou,melo by to líp ochlazovat hlavu
22:03:03
27.11.2006
Štěpán
-> Apple: co ta hlava s tim bocnim vyvodem?????
20:10:39
25.11.2006
myschaak AZNP K.Hora
ono celý to auto nemá se sérií moc společnýho...4
konečně ses tu taky objevil! 3
23:28:40
24.11.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
motor je defacto vlastní práce,jinak je to překopaný fávo,ze sériovkou nemá nic splečnýho,teda krom bloku,jinak dík za pochvalu2
23:15:15
17.11.2006
Štěpán
-> Apple: mas to moc moc pekne,kdo ti delal ten motor,nebo dily?ta hlava ma vyvod na vodu z boku??????????????????? je to ale 8kanal hlinik,z ceho je?dekuji moc za odpovedi,kdyztak klidne vzkazem :-)
10:37:25
02.09.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
světla jsouz autobusu škoda ŠL-jak měli 4 oko, tak tohle jsou ty dálkový,téměř čirá optika,vypadá to hezky a hlavně pasujou bez uprav.snižovat už ne předek se plazí po zemi,snad jen nižší gumy na zadek
20:50:12
22.08.2006
Pavel P@nkáč
neslo by to trochu snizit nebo uz to staci?1
16:37:20
22.08.2006
Millan
čus brutální zadní blatníky,fakt pěkný,jenom mě zajímá z jakýho auta máš přední světla,dík a litrům zdar6
10:11:43
23.06.2006
Apple STS Chvojkovice-Brod
je to na nápravách z rapida + 5cm podložky na každý straně a kola
15:00:44
12.06.2006
Fifa
AA koukam ze jsi se konecne pridal i s dokumentaci. Dobryy. At to frci..
Vsimnete si na predposledni fotce vzadu vykukuje Fifovo MB4
Extreme Tyres