skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MBčko momentálně prochází menší renovací...postupně budu informovat a přidávat seznam úprav. Děkuji za pochopení :o)
Historie vozu:
Škoda 1000MB DE LUXE
-rok výroby 1965
-1975 provedena výměna karoserie po havárii za novější typ(1969) :-(
-1997 vozidlo bylo komplet zatopeno při povodních
-2005 Jsem se stal její majitelem, zahájení prací nad její záchranou, Cílem je co nejvíce se přiblížit původnímu stavu
-2006/05 po celolaku
Karoserie: Byla ve velice zachovalém stavu, ale zub času se projevil na PZ blatníku jinak bez koroze.Lak karoserie ve velmi špatném stavu, rozhodnuto o celolaku...nekonečné broušení a rovnání ne vždy uplně rovných plechů karoserie se protahovalo a letos již konečně vyjelov novém kabátě z lakovny,barva 8165 :-)
Motor: najeto něco přes 300tkm, aktualně KO spojkové ložisko, motor jde nyní ven a bude se dělat kompletní GO
08/2006 - nové spojkové ložisko, motor smontován a šlape ;-)
Podvozek: - nové přední zadní tlumiče,
- opískované a nalakované disky kol.
- nástřik podvozku a dutin
- nové pneu MABOR 155/80 R14 ( luxusní :-) )
Interiér: Z důvodu zatopení vozu při povodních se muselo skoro vše vyhodit...interier je nyní laděn do černé barvy...nové sedačky další části interieru na zakazku ušity v čalounictví z černé koženky a látky,nové obložení sloupku a obložení podběhů
Plánované úpravy roku 2008: renovace přední nápravy, výměna předního a zadního chrom nárazníku za uplně nové, doladění detailů
Účast na srazech:
Škoda sraz Telč 08/2006
II. Škoda sraz Přerov 18.8.2007 - 2.místo kategorie Best Of Š100-Š1000MB
6. Sraz Škodahome Praha-Chabry 24.5.2008 - ocenění poroty mezi TOP 3
Významná data
17.8.2006 MBčko dokončeno, některé detaily se budou dodělávat, ale to až časem ted na to už nemám náladu :-) Jinak maximalně spokojen s autíčkem
28.10.2006 poslední letošní vyjíždka a uloženo k zimnímu spánku
------------------------- -----------------
12.5.2007 První letošní cesta na sraz škodahome v Praze, na 58km dálnice D1 odešel do věčných lovišt morutek mého MBska, prasklé ojniční ložiško na 4 válci a bylo hotovo.
14.5.2007 Koupen jiny motor, po technické strance vyborny, ale vypadá hrozně, bud se složí do toho puvodního nebo se dá tento. Motor je venku, zkusí se udělat test a pak se rozhodnem, snad ještě letos vyjedu :-(
25.7.2007 Tak "nový" motor poskládán a opět se vrčí, testovací kilometry a vše v pořádku
------------------------- -----------------
24.5.2008 - Poprvé letos nasazeny SPZ (po 7.měsícich) a vydala se na 6. Sraz Škodahome Praha-Chabry - cestu Jihlava - Praha - Jihlava po dlouhém zimním spánku absolvovala bez problému a dovezla si malé ocenění poroty..
Historie vozu:
Škoda 1000MB DE LUXE
-rok výroby 1965
-1975 provedena výměna karoserie po havárii za novější typ(1969) :-(
-1997 vozidlo bylo komplet zatopeno při povodních
-2005 Jsem se stal její majitelem, zahájení prací nad její záchranou, Cílem je co nejvíce se přiblížit původnímu stavu
-2006/05 po celolaku
Karoserie: Byla ve velice zachovalém stavu, ale zub času se projevil na PZ blatníku jinak bez koroze.Lak karoserie ve velmi špatném stavu, rozhodnuto o celolaku...nekonečné broušení a rovnání ne vždy uplně rovných plechů karoserie se protahovalo a letos již konečně vyjelov novém kabátě z lakovny,barva 8165 :-)
Motor: najeto něco přes 300tkm, aktualně KO spojkové ložisko, motor jde nyní ven a bude se dělat kompletní GO
08/2006 - nové spojkové ložisko, motor smontován a šlape ;-)
Podvozek: - nové přední zadní tlumiče,
- opískované a nalakované disky kol.
- nástřik podvozku a dutin
- nové pneu MABOR 155/80 R14 ( luxusní :-) )
Interiér: Z důvodu zatopení vozu při povodních se muselo skoro vše vyhodit...interier je nyní laděn do černé barvy...nové sedačky další části interieru na zakazku ušity v čalounictví z černé koženky a látky,nové obložení sloupku a obložení podběhů
Plánované úpravy roku 2008: renovace přední nápravy, výměna předního a zadního chrom nárazníku za uplně nové, doladění detailů
Účast na srazech:
Škoda sraz Telč 08/2006
II. Škoda sraz Přerov 18.8.2007 - 2.místo kategorie Best Of Š100-Š1000MB
6. Sraz Škodahome Praha-Chabry 24.5.2008 - ocenění poroty mezi TOP 3
Významná data
17.8.2006 MBčko dokončeno, některé detaily se budou dodělávat, ale to až časem ted na to už nemám náladu :-) Jinak maximalně spokojen s autíčkem
28.10.2006 poslední letošní vyjíždka a uloženo k zimnímu spánku
------------------------- -----------------
12.5.2007 První letošní cesta na sraz škodahome v Praze, na 58km dálnice D1 odešel do věčných lovišt morutek mého MBska, prasklé ojniční ložiško na 4 válci a bylo hotovo.
14.5.2007 Koupen jiny motor, po technické strance vyborny, ale vypadá hrozně, bud se složí do toho puvodního nebo se dá tento. Motor je venku, zkusí se udělat test a pak se rozhodnem, snad ještě letos vyjedu :-(
25.7.2007 Tak "nový" motor poskládán a opět se vrčí, testovací kilometry a vše v pořádku
------------------------- -----------------
24.5.2008 - Poprvé letos nasazeny SPZ (po 7.měsícich) a vydala se na 6. Sraz Škodahome Praha-Chabry - cestu Jihlava - Praha - Jihlava po dlouhém zimním spánku absolvovala bez problému a dovezla si malé ocenění poroty..
BadyS - komentáře:
to je krasavice
To je krasa......
fešanda,jen co je pravda.ta lišta se prodává tak 1500 až 2000kč bez blinkrů,takže +2krát 400,- opravdu to odpovídá....

-> BadyS: To je dobře, taky jsem už zazimoval.

Jelikož počasí je už nic moc, tak MBčko bylo uloženo k zimnímu spánku. Jooo už aby byla nová sezónka

-> BadyS: tak ten motor veru nepoteší

-> packa: ta se našla naštěstí schovaná delší dobu v garáži na horší časy, jinak prodávat jsem ji moc neviděl, když tak maji jen nějakou část a kdo ji má celou tak chce tak nějak jak píše havlik. jinak díky ;-)
-> packa: normální cena za tu lištu je tak 2500
dobrá práce, hezky zrestaurované. Za kolik si sehnal novou přední lištu s nápisem škoda???? Já ji marně shánim a když už na nškoho narazim, tak za ni chce asi 4000kč. Neni to moc?
vypadá moc hezky...krásneý originál

peknej veteránek,jen co je pravda
-> BadyS: já spíš myslim, jestli u tebe nedali tu šípkovou v roce 75 (v tý době se možná dávala). Myslim, že poslední MB byly jen takový hodně tmavý
-> Martin2705: Tak to koukám taky, přitom tam neni vubec pro rok 68 a 69 uvedená světle červená a přitom se dělali
-> BadyS: to je zajímavý, já koukal na skoda-mb.prekladys.com/ a tam je čevená jen 8220 a 8130. Fakt zajímavý, ale u škdovky se nedá divit ničemu
-> Martin2705: puvodni barva na teto kastli před lakovaním byla 8165 takže jsem ji zachoval,řikalo se ji červená paprika,pak byla ještě možnost ta tmavší (asi jak řikaš 8220).
-> BadyS: Mám jenom malej dotázek, proč si použil barvu 8165 a ne 8220, která by měla být na modelu 69 původně?
-> Martin2705: díky moc za hodnocení, věřím že tvá se ti taky povede, mam tu ještě fotku než jsem začal a jsou si velmi podobné, no každopádně dodělavky ještě nějaké budou

Moc pěkná, přesně takhle bych chtěl dopadnout s mojí
Nádherná práce, dávám 11 bodů z 10
Nádherná práce, dávám 11 bodů z 10
-> BadyS: dik za info...jinak je moc krasna ta tvoje :-) ta moje bude snad taky...

-> Targa: díky pane ;-)

