skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Toto auto jsem koupil před pěti lety a od té doby s menšími přestávkami jsem ho dělal až do května tohoto roku.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
bagr1000 - komentáře:
oprava laku ? co na tom opravovat, ved je to dobre, inac tie dvojokruhove brzdy su tvoj vymysel, alebo to tam uz bolo ?
Pěkný, gratulace...otázka, pročpak litinovej 5-kanál?
Tohlo jsou schopný udělat ze starý škodovky snad jen romové....


Zdravím šefe mám takový problém o víkendu jsem při manévru abych nevzal srnku škrtnul vo strom sháním pravej přední blatník.Jestli o někom ví dej prosím tě vědět jsem dost zoufalej.


pět let?to je hodně ale...to auto nemá jedinou chybyčku je to krása se kouknout

potkal jsem te v nedeli v Jinolicich :-) krasa.
jo moc pěkné autíčko skoro tak dobra jako ta moje
ba ne to je prdel
ale taky se určitě dočkam . cus



Koukám že tu máš samou chválu
no já se musim samozřejmě přidat,fakt good.

Krasavec!!

Krásná Litroňka

no dobré už se těšim až pojedem na projižďku s litry. Proč s sebou vozíš tu helmu?? To neni motorka
čau

bagr1000: tie disky natom vyzeraju super... mam to iste ale nie BBS ale EXIM... fakt parada... ako to mas riesene v zadu mas prerobeny naboj alebo podlozku... lebo ked sme to skusali na doolittlov liter tak s podlozkou nebolo sance tam dostat disk

NO,MUSIM TO NAPSAT ZNOVA,MAS TO SUPER,MOC PEKNA :-)
Budu asi opakovat co už tady móžná někdo napsal ale......náádherná práce. 10b a je to málo
Super autíčko - úplně slintám...
parada
před 14ti dněma jestli sem blbě nekoukal,tak sem tě asi viděl v Robousech na benzině?!
pridaj prosim foto tych budikov zo 130ky ako si to vyriesil