skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO JIZ PRES 10 LET NEEXISTUJE
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
RIP Ovečka/Ropucha - komentáře:
22:57:42
05.08.2007
05.08.2007
havlik
-> Tuxik: no ten bych nechal až bude nějakej lepší zatim bych se zaměřil na nosný části jako zadní nosníky a přední rošt
22:56:49
05.08.2007
05.08.2007
Tuxik
-> havlik: prozatim
22:55:54
05.08.2007
05.08.2007
havlik
-> Bruno86: a navařen kus práhu a od lemu se odpustilo
21:56:11
04.08.2007
04.08.2007
Matsoft
-> Bruno86: ano, maka se.. navaren novy lem.. odparan lem na prave strane a zitra se bude varit i ten....
19:33:07
03.08.2007
03.08.2007
Bruno86 - zrusena registrace
-> Ovečka: panečku tady se maka hee !!! ste vitezove ja gardeso vzdal hodil jsme ho do garaze a vytahnu ho az casem !!!!!
11:16:46
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Ovečka: neresim - jen si pamatuju jak k tuxovi prijeli rodice a rikali at si todle laskave matej opdveze pryc - je to tak mesic mozna dva zpet
11:15:46
01.08.2007
01.08.2007
Ovečka
-> VeTëV: já bych to neřešila
11:01:31
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> havlik: napady Mateje obcas nechapu, ale dejme tomu
11:00:49
01.08.2007
01.08.2007
Pavel P..
-> Ovečka: téééda ale to by chtělo celý natřít tlumexem... i střechu a blatníky aby se to za tu dobu nerozpustilo v dešti.
11:00:25
01.08.2007
01.08.2007
havlik
-> VeTëV: ne tak přecijen to udělá tu první a poslední cestu a dojedete to tam po ose
10:59:49
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Ovečka: jo tak - a nebylo by lehci to jen rozebrat a dovezt to tam?
10:59:06
01.08.2007
01.08.2007
Ovečka
-> VeTëV: jen tak, aby nám to před tou sběrnou nezrazlo a zase neopadalo
10:49:30
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Pavel P.: proto cistej i podlahu od nanosu ipy apod - uz to chapu - ale proc tam matlaj zpet asfalt nevim
10:48:20
01.08.2007
01.08.2007
Pavel P..
-> VeTëV: oni ve sběrně rez nevykupujou tak to musí aspoň trochu připomínat plech...
10:46:56
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Ovečka: sem si rikal ze to tam asi varite abyjste dostali ve zberne vic -. ale prijde me to zbytecna prace
10:46:20
01.08.2007
01.08.2007
Ovečka
-> Ovečka:
10:45:04
01.08.2007
01.08.2007
Ovečka
-> VeTëV: no jak je to zrezlý, tak je tam míň plechu, tudíž to míň váží, ale když tam navaříme nový plechy, tak to bude vážit víc a tzn. - víc peněz
08:39:46
01.08.2007
01.08.2007
VeTeV
-> Ovečka: a neni to trosku zybtecny? -to tam adavate ty novy pechy aby to vic vazilo?
18:51:00
31.07.2007
31.07.2007
havlik
-> Ovečka: najednou
18:30:46
31.07.2007
31.07.2007
Max
-> Ovečka: