skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO JIZ PRES 10 LET NEEXISTUJE
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
RIP Ovečka/Ropucha - komentáře:
18:41:50
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Pavel P.: ale pustí ale byl bys tam spíš pro smích
18:41:41
02.01.2007
02.01.2007
Targa
-> Pavel P.: pustěj tě kamkoliv kdyz zaplatíš
18:41:26
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Ovečka: ne já sem realista se sklonem k pesimismu
18:40:53
02.01.2007
02.01.2007
Pavel P..
-> havlik: to se ještě uvidí.. ale právě bych chtěl zajet dovnitř, jenže s takovou plechovkou mě tam nepustěj...
18:40:44
02.01.2007
02.01.2007
Ovečka
-> havlik: Ty nejsi realista, ale pesimista.
18:39:52
02.01.2007
02.01.2007
Targa
-> Pavel P.: tak ho slevni a zbavíš se ho hned
18:39:03
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Pavel P.: njn tak aspon můžeš jet kolonu a pak to nechat venku i když ty tam stejně nebudeš chtít přespat jak tě znam
18:38:21
02.01.2007
02.01.2007
Pavel P..
-> havlik: i kdybych raprda prodal tak zase nic pořádnýho neseženu.. to by bylo moc náhod najednou a takový štěstí mě nemůže potkat... takže to viidm až na hrocháč.
18:37:09
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Ovečka: já nehudruju já sem realista
-> tomapa: no jo rád bych ale nemam čas ani prostory na vlastní pořádně
-> tomapa: no jo rád bych ale nemam čas ani prostory na vlastní pořádně
18:36:16
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Pavel P.: njn já snad jo ale tak další dva měsíce budu bez náprav tak doufam že to aspon dam někam pod střechu
18:36:09
02.01.2007
02.01.2007
tomapa
-> havlik: musíš víc pomáhat
18:35:54
02.01.2007
02.01.2007
Ovečka
-> Targa: No, úplně hotový to zdaleka nebude, max. ošetření všeho co ošetřit půjde antikoroznim cosi a vyměněný blatníky a haubna, to bude asi vše. Takže se vůbec nemusíš bát
-> havlik: A ty taky nehudruj furt, se stihne
-> havlik: A ty taky nehudruj furt, se stihne
18:34:54
02.01.2007
02.01.2007
Pavel P..
-> havlik: jak to tak vypadá tak já na jarní doksy taky nepojedu.... už vidim že rapida nikdo nekoupí.
18:33:00
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Targa: nehrozí ono vůbec dle mého skromného odhadu je to šibeniční termin
18:31:16
02.01.2007
02.01.2007
Targa
-> havlik: co se tlemíš
18:26:45
02.01.2007
02.01.2007
havlik
-> Targa:
18:25:51
02.01.2007
02.01.2007
Targa
-> Ovečka: kurna ted koukam a ono se na tom už makááá to je super ...ne ze to budeš mit na doksech hotoví a jedina ostuda tam budu ja
20:28:08
01.01.2007
01.01.2007
Boro125L
-> Ovečka: pekný darcek si dostala na vianoce... pekný....ked ho das do kopy...bude super....!!!drzím palce
17:50:37
31.12.2006
31.12.2006
Vojtik
Jéé stejný rádio mám ve svym nynějšim Bleskovi, co mám na zimu. Hodně štěstí, bude na tom dost práce...
08:55:37
28.12.2006
28.12.2006
Ovečka
-> minno: aby ses nedivil a nezačalo to na tebe bééééékat