skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO JIZ PRES 10 LET NEEXISTUJE
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
RIP Ovečka/Ropucha - komentáře:
18:50:33
11.01.2007
11.01.2007
Pavel P..
-> Labros: jenže to neni cena kterou určí magistrát, tu cenu nadhodí zájemce.. a může nabídnout 1Kč a když nikdo nedá víc tak ti jí prodaj za jednu korunu.
18:47:00
11.01.2007
11.01.2007
havlik
-> Targa: ty seš jantar to sem neviděl asi neumíš číst nebo máš krátkou paměť
17:25:50
11.01.2007
11.01.2007
Labros
Ty jo, tak jim už se vůbec nevyplatí odtahovat auta, když za každej den parkování si účtujou 200Kč a to auto nakonec prodají za 222Kč ;)
16:27:39
11.01.2007
11.01.2007
Tuxik
-> Pavel P.:
16:01:36
11.01.2007
11.01.2007
Pavel P..
-> Tuxik: viď a ještě ti to zabírá zahradu....
16:00:23
11.01.2007
11.01.2007
Tuxik
-> Targa: kdo by to chtel fotit, takovej vrak :-)
15:40:43
11.01.2007
11.01.2007
Targa
tak kdepak je nejaky novy foto???
21:48:02
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka:
21:44:40
04.01.2007
04.01.2007
havlik
práhový lišty kdo by to chtěl
21:44:17
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.:
21:43:17
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka: hehe.. ale to já nebyl
21:39:17
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.: Hm a mě pro změnu nědo kradl kobercový lišty a bůhví, co ještě
21:37:49
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka: o to jsem se snažil už při tom oživování na tom parkovišti... ale furt mě někdo rušil od práce.
21:35:04
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.: njn, alespoň to nebudu muset rozebírat, mi s tim pomůžeš, ani o tom nebudeš vědět
21:26:20
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka: a vůbec... co bych na tom fotil, se ta ropucha lekne blesku a rozpadne se...
21:23:33
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.:
21:19:55
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka: a sakra....
21:18:32
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.: Busem ne?
21:06:56
04.01.2007
04.01.2007
Pavel P..
-> Ovečka: vůbec nééé... fakt to mám dost daleko. a ani nevim jestli by tam ten muj vrak dojel. dyk to skoro nejede.
21:04:33
04.01.2007
04.01.2007
Ovečka
-> Pavel P.: No jo, vejmluvy vejmluvy