AUTO JIZ PRES 10 LET NEEXISTUJE
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
RIP Ovečka/Ropucha - komentáře:
No, tak na autě se přece jen pracuje, i když většinu práce dělaj kluci - Matsoft, Tux a Czert, jelikož přece jen sváření a broušení apod. není moje parketa...
Jinak to vypadá tak, že na Doxy tohle asi nevyjede z důvodu jiného než technický stav, ale z důvodu chybějícího řidičského průkazu - začínám si ho teprve dělat a pochybuju, že ho na Doxy budu mít...
-> Pavel P.:
-> rolls: huš..
Matsoft při práci? dobrá fotomontáž.....
-> Tuxik: hm zatmavovací je v pohodě ale stejně si jí budeš sundavat abys to viděl pořádně
-> havlik: ale mne stve si ji pri svarovani porad nandavat a sundavat... a pak to takhle dopada... asi koupim samozatmivaci a bude
-> Tuxik: mno jo woe ona ta kukla přecijen k něčemu je
-> havlik: trosku se s tim pohlo... ale ja mam zanet spojivek, v noci to bylo nejhorsi :-/
-> Tuxik: není divu
-> Majkl: 
ale musim rict ze v nedeli Matej makal jako drak :-) v takhle silnym zapalu prace jsem ho dlouuho nevidel
koukam matsoft ladi k autu barevne..
-> Ovečka: dovolil jsem si jednu svesticku z moji zahradky

mas uploadovanou fotku Matese pri vymene prahu, vic fotek bohuzel nemam
-> Borin: 
je to vyvařený, ta IPA je z toho už sundaná
-> Labros: no tim bych si nebyl tak jistej
teď už neshnije ani centimetr, auto ví že je v dobrých rukou
-> havlik: no prave no :-(
-> Tuxik: no zatim splní a pak to zase pro vyhnije o kus dál
-> Labros: no ono to neni vyvarovani jako vyvarovani :-) nemenej se cely dily ale zavarujou se dirky zpusobem kousek plechu sem, kousek tam - proste zaplatovani :-) ale ucel to splni :-)