
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO JIZ PRES 10 LET NEEXISTUJE
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
DATA:
Model: Škoda Garde
Rok Výroby: 1983
Místo výroby: BAZ (Bratislavské automobilové závody)
Výrobní číslo: 696
Motor: Originál Garde 742.12x - /6
Barva: Olivově zelená
POPIS:
Auto bylo vydraženo na Aukci obálkovou metodou od Magistrátu hlavního města Prahy. Cena: 222 Kč :-D
Vozidlo stálo od 3.10.2003 na Odtahovém parkovišti na Praze 8 na Rohanském ostrově, odkud bylo převezeno na Centrální odtahové parkoviště Praha-Dubeč, kde se shromažďují vozidla z odtahů a vozidla určena pro prodej v aukci.
Odtud bylo úspěšně zachráněno začátkem října 2006 a na laně odtaženo na Prahu 8-Invalidovnu, kde čekalo na výměnu spojky. Ta byla vyměněna včera (25.12.2006) a poté přemístěno po vlastní ose ke mě domů na Prahu 5-Radotín.
PLÁNY:
V blízké budoucnosti udělat plechařinu, tzn. blatníky, vyvařit práh a ostatní díry, vyměnit dveře, odstranit korozi. Vyměnit přední prasklé okno, vyčistit interiér - koberce, sedačky.
Dále v budoucnu nový lak, nová kola a audio.
Chtěla bych zachovat originál vzhled - exteriér, ale v interiéru bude spousta změn.
PODĚKOVÁNÍ:
Matsoftovi, Pavlovi P. a Czertovi za pomoc při zprovozňování autí
Havlíkovi za pomoc při sundavání koberců a prahových lišt
Matsoftovi za sundání blatníků a kapoty
Tuxíkovi, Czertovi a Matsoftovi za vyvaření a natření antikorozní ochranou
26.12.2006 - auto převezeno k Tuxíkovi na chatu v Litni - odmontované prahové lišty, sundány přední koberce - podlaha ok až na povrchovou rez cca 10x5 cm u řidičových dveří - způsobena brzdovou kapalinou.
1.1.2007 - sundány přední blatníky - zjištěna koroze na vršcích podběhů a P sloupků (díky tomu, že v BAZu špatně odmastili části karosérie, tak téměř nikde pořádně nedrží plastizol a je možné je krásně loupat - více práce s antikorozní ochranou); vyměněna přední kapota
13.1.2007 - vyndány přední sedačky a zbylé koberce, které se následně "praly":-) rejžák, teplá voda a prášek na praní spolu s práškem na nádobí udělaly téměř zázrak a ze špinavých hnusných zašedlých koberců udělaly vyprané, čistší vzhledově vyhovující koberce. Ale je potřeba je ještě jednou propláchnout pod sprchou - jsou od prášku na praní.
Po vyndání koberců zjištěn stav podlahy - u řidiče je to víc než povrchová rez, je to na navaření kusu plechu. Dále ještě u spolujezdcových dveří rez, ale ta se snad dá obrousit "šmirglem". Na podlaze IPA, musí se oloupat a podlaha pořádně ošetřit. Sundány střešní lišty, povrchová rez, nic velkého, alespoň doufám:-)
Přes týden plánuju nakoupit základovku, "šmirgly" a tmel a o víkendu se do toho opět pustit.
21.1.2007 - Vyvaření vršku levého podběhu a P sloupku, odstranění ipy z obou předních podlah - nalezena véliká díra :-D v náběhu podběh->podlaha u řidiče. U spolujezdce menší dirky v nábehu práh->podlaha. Obroušena koroze u střechy, která vznikla dlouhým používáním zahrádky, obroušena koroze na zadních blatnících a lemech. Levý zadní lem se musí vyměnit, pravý zachráníme. Zdravá část podlahy řidiče natřena základovkou, stejně jako vyvařený vršek podběhu a sloupek.
04.2.2007 Vyvaření podlahy u řidiče, spolujezdcův P sloupek a podběh, oba podběhy a podlaha u řidiče natřena asfaltem. Až bude vyvařeno vše, musí na bok a obrousit "bobra" který se tam utvořil při sváření :-D a nejenom bobra, ale celej spodek ošetřit.
Už mám i oba přední blatníky - pravý laminát, levý normál plech. Plechový se brousil také a příště se ošetří, vyki(y)tuje a nastříká. Vypadá to, že zanedlouho bude celej předek hotový...
Přišly mi kolečka - foto později. Jsou to 4 Meteory, musej se nechat opískovat a dát do originálního stavu. Dala jsem za ně 2 200 Kč i s poštou:-)
25.2.2007 Po dlouhé dobe se zase neco na aute delalo. Kus podlahy zavaren, kufr odrezován a zastriknut základovkou.
4.3.2007 Byla vyvařena prahová část LZ blatníku. Fotečky budou buď v týdnu nebo o příštím víkendu-neměla jsem foťák.
27.5.2007 Vyndán motor a komplet umyt, rozebrán a trochu složen - ta špína co tam byla byl fakt hnus :-/
jinak mi to zase rezne, takže nic novýho skoro :-D
4.8.2007 Po velmi dlouhé době zavařen levý vnější a vnitřní lem, vnější částečně zakytován, brousíme a kytujeme a brousíme.... Po zjištění koroze na pravém lemu jak vnitřním, tak vnějším, i tato část odříznuta a bude se navařovat a kytovat nová.
Plničem vzaty přední laminátové blatníky, zakytovat, zarovnat, nastříkat a je to připravené na lak.
Konečně se s tím po velmi dlouhé době hýbe...
5.8.2007 Vyvařen levý práh. Vyndán chladič, potřebuji nový rošt co je pod chladičem a "drží" nárazník, jelikož se přetrasformoval na papír :-)
no a bude vývoj :-)
26.8.2007 navařen pravý zadní lem
RIP Ovečka/Ropucha - komentáře:
-> havlik: jak to tak vypadá tak já na jarní doksy taky nepojedu.... už vidim že rapida nikdo nekoupí.

-> Targa: nehrozí ono vůbec dle mého skromného odhadu je to šibeniční termin
-> havlik: co se tlemíš

-> Targa:



-> Ovečka: kurna ted koukam a ono se na tom už makááá to je super ...ne ze to budeš mit na doksech hotoví a jedina ostuda tam budu ja
-> Ovečka: pekný darcek si dostala na vianoce...
pekný....ked ho das do kopy...bude super....!!!drzím palce


Jéé stejný rádio mám ve svym nynějšim Bleskovi, co mám na zimu. Hodně štěstí, bude na tom dost práce...
-> minno: aby ses nedivil a nezačalo to na tebe bééééékat

-> minno: Jéé proč by ne ? Ty jsi neviděl film Blbí a blbější ? Tam měli dodávku, co vypadala jak ovčáckej pes, tak proč by nešla vofce ?

-> Karlos: myslím že ofca z toho auta nikdy nebude

-> Ovečka: Gratuluju k autí a přeju ti, abys ho dotáhla k obrazu svému.

-> Labros: a ty znas nekoho, kdo by ho chtel? ja nikoho nenasel ... taky je mi to lito a soucasnymu gardecku casto omylem rikam tacmoud
-> M a r c e l - GARDE: no jenom je mi pořád líto, žes vyhodil skoro vyvařenýho Tačmouda, přitom někomu jinýmu se mohl hodit
-> Labros: to vim taky, na GARDEwebu uz je nejakej cas, dokonce predtim byla v ulicnicih...
ale stejne nechapu co ma krome barvy ropucha s tacmoudem spolecnehoa proc bych ja mel varit ropuchu?
ale stejne nechapu co ma krome barvy ropucha s tacmoudem spolecnehoa proc bych ja mel varit ropuchu?
-> Max:

-> havlik: dík,sem byl nějakej neschopnej...nebo sem to přehlíd či co :-)
-> M a r c e l - GARDE: Ropucha je auto Ovečky

spíš mi někdo dejte link na tu aukci....chtěl jsem se tam kouknout a nemužu to najít.... díky