skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
136L, prosinec 89"
Auto jsem dostal od dědy přesně v den mých 18tých narozenin ( foto 1 )
Motor:
- blok 136, 1289ccm, rovné písty 136
- hlava 46kW, upravené + slícované kanály, KP 10,5:1, podložené ventilové pružiny
- vačka Chovanec 265°/265°, zdvihy 6,6/6.4 mm
- karburátor Jikov Lekr, difuzory 22/27, upravené osičky klapek ( Alenka )
- nový rozdělovač typ 860, upraven průběh a rozsah regulací ( Urbi )
- průchozí oba tlumiče
- LPG
Podvozek:
- HP Sporting
- upravené těhlice
- upravené nosníky
- upravené horní uložení
- vlastní uložení převodovky
Kola a pneu:
- repliky BBS RM, 7x15, pneu 165/45 R15 Nankang AS-I
Interiér:
- komplet interiér 94"
- středový tunel
- 4 ramenný volant Felicia
- lucasy Felicia
- sedačky Felicia
- žluté pásy Felicia Color Line
- paměťový cyklovač stěračů
- rádio Kenwood + komponentní repro
- budíky VDO - tlak + teplota oleje, voltmetr
Další:
- originální lízátko pod předním nárazníkem
- ližina pod převodovkou
- zadní světla Silver Line
- rozpěrná alu tyč mezi předními tlumiči
- US svícení
- centrál na DO + odskok kufru s originálním tlačítkem
Auto jsem dostal od dědy přesně v den mých 18tých narozenin ( foto 1 )
Motor:
- blok 136, 1289ccm, rovné písty 136
- hlava 46kW, upravené + slícované kanály, KP 10,5:1, podložené ventilové pružiny
- vačka Chovanec 265°/265°, zdvihy 6,6/6.4 mm
- karburátor Jikov Lekr, difuzory 22/27, upravené osičky klapek ( Alenka )
- nový rozdělovač typ 860, upraven průběh a rozsah regulací ( Urbi )
- průchozí oba tlumiče
- LPG
Podvozek:
- HP Sporting
- upravené těhlice
- upravené nosníky
- upravené horní uložení
- vlastní uložení převodovky
Kola a pneu:
- repliky BBS RM, 7x15, pneu 165/45 R15 Nankang AS-I
Interiér:
- komplet interiér 94"
- středový tunel
- 4 ramenný volant Felicia
- lucasy Felicia
- sedačky Felicia
- žluté pásy Felicia Color Line
- paměťový cyklovač stěračů
- rádio Kenwood + komponentní repro
- budíky VDO - tlak + teplota oleje, voltmetr
Další:
- originální lízátko pod předním nárazníkem
- ližina pod převodovkou
- zadní světla Silver Line
- rozpěrná alu tyč mezi předními tlumiči
- US svícení
- centrál na DO + odskok kufru s originálním tlačítkem
Favorit 136L 1989 - komentáře:
22:35:53
16.12.2012
16.12.2012

LukeGTD
Díky :-) Na jaře by to chtělo zase pár změn, tak doufám že seženu HP a třeba i ta zahrada půjde dolů, uvidíme :-D
15:32:58
09.12.2012
09.12.2012

TT_daniel
jak sa mi facko nikdy nepacilo tak toto som si musel dat do oblubenych

13:45:40
09.12.2012
09.12.2012

Karlos (WIO46)
Tu zahradu taky nemusim, ale jinak super.
23:04:10
08.12.2012
08.12.2012

Kocvin
Hodně pěkné fačko
Jde do oblíbených 


21:02:19
08.12.2012
08.12.2012

LukeGTD
Mockrát díky pánové
Zahrádka je otázkou vkusu, já už jsem si na ni zvykl a bez ní se mi to moc nelíbí
Snižování je v plánu 



20:26:47
08.12.2012
08.12.2012

Lukyn Fakír
tak to je hodně luxusní!!!moc pěknej 

16:34:42
08.12.2012
08.12.2012

ecek
hodně krásnej :) dal bych ho ještě níž a zahrádka mi tam nějak nesedí :D jinak je to pecka! ;)
14:42:57
08.12.2012
08.12.2012

James1991
Povedenej, jen by to chtělo ještě níž

12:58:35
08.12.2012
08.12.2012

Felinka 1.3mpi
pěknej favouš,ty kolesa mu sluší

12:30:28
08.12.2012
08.12.2012

bajou
Paráda, tak konečně tady na virtu... cca před dvouma měsícama jsem tě viděl na Kolišti a říkal jsem si, jestli jseš tu regnutej, pak jsem viděl fotku na FB a teď ti to konečně můžu pochválit 
