skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit N1400
auto na amatérské závody
KAROSERIE
- základ škoda Favorit
- odlehčené dveře
- makrolomová okna tloušťka 2mm
- laminátová kapota + blatníky
- závodní sedadla
- 4 bodové pásy
- 3 ramenný volant
- ochranný rám 50x2 bezešvá ocel
- chladič vody fiat punto GT
- kola 15ky rozteč 4x100
- zimní 13ky
- váha cca 780kg
PODVOZEK
- tvrdá uložení ramen
- tvrdé uložení zadní nápravy
- pření tlumiče HP tréningové dvou pružinové
- sériové uložení
- zadní tlumiče HP sporting jedna pružina
- sériové uložení
BRZDY
- přední kotouče chlazené Brembo (golf GTI II.)
- brzdové destičky větší sportovní
- zadní kotouče děrované z předku
- brzdové destičky Ferodo
- omezovač brzdného tlaku na zadní nápravu fiat punto GT
- hydraulická ruční brzda v brzdovém okruhu
- brzdové trubky taženy vnitřkem auta
- posilovač brzd
PŘEVODOVKA
- 5q synchronní
- silný obal felicia 1,9D
- pohárové soukolí rovný zub
- stálý převod 4,7 rovný zub
- maximální rychlost cca 145km/h
- kolíkový samosvor
- zkrácená dráha řazení
- poloosy sériové
MOTOR
- základ Fabia 1,4 8ventil
- spodek odlehčen komplet vyvážen
- vačkový hřídel 316/296 zdvih 7,9mm
- hlava Favorit zvětšené kanály
- ventily 7mm podle skupiny A
- tvrdé ventilové pružiny (2 pružiny na ventil)
- kompresní poměr 12,5:1
- rozdělovač bosch regulace 11stupňů
- výfukové svody 4-1 NC power
- výfuk průměr 60mm + koncový tlumič
- sání felicia kit car
- 4 klapkové těleso průměr 45mm
- trumpety hliník
- filtr ITG
- vstřiky snímače fiat punto GT
- řídící jednotka nastavitelná - Autoelektrika Liška
auto na amatérské závody
KAROSERIE
- základ škoda Favorit
- odlehčené dveře
- makrolomová okna tloušťka 2mm
- laminátová kapota + blatníky
- závodní sedadla
- 4 bodové pásy
- 3 ramenný volant
- ochranný rám 50x2 bezešvá ocel
- chladič vody fiat punto GT
- kola 15ky rozteč 4x100
- zimní 13ky
- váha cca 780kg
PODVOZEK
- tvrdá uložení ramen
- tvrdé uložení zadní nápravy
- pření tlumiče HP tréningové dvou pružinové
- sériové uložení
- zadní tlumiče HP sporting jedna pružina
- sériové uložení
BRZDY
- přední kotouče chlazené Brembo (golf GTI II.)
- brzdové destičky větší sportovní
- zadní kotouče děrované z předku
- brzdové destičky Ferodo
- omezovač brzdného tlaku na zadní nápravu fiat punto GT
- hydraulická ruční brzda v brzdovém okruhu
- brzdové trubky taženy vnitřkem auta
- posilovač brzd
PŘEVODOVKA
- 5q synchronní
- silný obal felicia 1,9D
- pohárové soukolí rovný zub
- stálý převod 4,7 rovný zub
- maximální rychlost cca 145km/h
- kolíkový samosvor
- zkrácená dráha řazení
- poloosy sériové
MOTOR
- základ Fabia 1,4 8ventil
- spodek odlehčen komplet vyvážen
- vačkový hřídel 316/296 zdvih 7,9mm
- hlava Favorit zvětšené kanály
- ventily 7mm podle skupiny A
- tvrdé ventilové pružiny (2 pružiny na ventil)
- kompresní poměr 12,5:1
- rozdělovač bosch regulace 11stupňů
- výfukové svody 4-1 NC power
- výfuk průměr 60mm + koncový tlumič
- sání felicia kit car
- 4 klapkové těleso průměr 45mm
- trumpety hliník
- filtr ITG
- vstřiky snímače fiat punto GT
- řídící jednotka nastavitelná - Autoelektrika Liška
N1400 - komentáře:
20:22:11
28.12.2014
28.12.2014
LuMi
Super,moc hezký
20:57:46
26.12.2014
26.12.2014
Maties77
Moc schválím krásné autko!! Jen tak dalej
13:37:28
29.11.2014
29.11.2014
Háňa
Není. Dělali se 2 kusy tohle je ta druhá
13:07:41
29.11.2014
29.11.2014
m8rinek
Ta stříkačka je z buggy baghyra?
17:30:59
27.11.2014
27.11.2014
Háňa
19:54:30
19.11.2014
19.11.2014
MajoLR
21:23:14
17.08.2012
17.08.2012
Petas.Kejdz
parádní
21:14:26
15.08.2012
15.08.2012
Háňa
Děkujem za pochvalu
20:21:33
15.08.2012
15.08.2012
dakar.cz
Konečně je tady zpátky. Fakt pěkný Favorit. Vždycky úplně čumím s otevřenou pusou,jak vám to jezdí.