skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PŘEDEM---> AUTO JE ČISTĚ DĚLNÍK PODLE TOHO VYPADÁ. komenty ke vzhledu si nechte i když je navenek odpudivé :-))))
PO LETECH PROVOZU
NĚKOLIKA NEHODÁCH NA PŘEDEK PAK NA ZADEK
JEŽDĚNÍ PO LESE PRO DŘEVO NA 10 ZIM
TŘECH MOTORECH
DVOU PŘEVODOVKÁCH
SPADLÉM STROMU NA STŘECHU
TŘECH KASTLÍCH
STATISÍCÍCH KILOMETRECH
SPOUSTOU TUNOVÝCH VOZÍKŮ S DŘEVEM BETONEM...
PÁR OHNUTÝCH RAMEN A POLOOS A VAN A VÝZTUH NÁRAZNÍKU
NĚKOLIKA ČELNÍCH SKEL A ZADNÍCH
BYL "TO CO ZBYLO" EKOLOGICKY Z LIKVIDOVÁN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Historie:
forman 135 karbec LPG KW???
auto koupil narychlo táta ja sem k tomu řek svoje ale.......
v roce 2010
posraly se zadní brzdy tak sem dělal nové
blblo LPG.
motor žral vodu
ucpal se katalizátor na neřízeném LPG (kterej vůl to tam dal)
kat se vymlátil a jezdilo se dál
spatná směs + předstih + zapalování = explodovat střední díl tlumiče..!!§ :-o snad mam někde fotku
v roce 2011
motor žere vodu přibývá olej
v dešti odchází ETZ a indukčka - díry v podběhu
špatná geometrie gumy po měsíci sjeté na drát
špatně brzdí
auto palve klepe rozpadá se...........
ucpaný chladič -vaříme... docela často i bez termostatu
na podzim těsnění KO. všechna voda v oleji a válcích
ZADŘENÝ MOTOR -upečené všechny hadice na motoru :-)))) nedají se sudat ale dají ulomit :-)))
pokus o nastartování (ne můj) = setrvák bez půlky zubů a 1kw startér bezzubý :-)
rozhoduje se o jiném autě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
MOJE PRÁCE
2010
zadní brzdy ,trubky,hadice,kontrola zbytku
2011
kompletní výměna interiéru za černý
výměna mechanizmů zámků
výměna zámků (už nemáme 3 klíče na jedno auto)
oprava elekriky v interiéru
podzim:
GO předních brzd vše TRW
vyndání motoru
GO přední nápravy
příprava na vyvaření
sehnán motor - kompletní přetěsnění
2012
generální oprava všeho co šlo
těsnění pod hlavou - erling + gufera ventilů
snížená hlava o 1,6mm
seřízení LPG nové svíčky
plastové podběhy
repas poloos
zkrácené řazení , rozpěra tlumičů
budíky z 80% nové díly
všechny žárovky NOVÉ
zadní pakny lanka ručky...
geometrie
legální STK
----
2,9,2012
měněny silentbloky ramen
jedna manžeta polosi - praskla při práci na silent.
komplet spojka SACHS
2013
menší nehoda a převrácení na bok pomačkané dveře střecha zadní sloupek
vyměněn karburátor
nové destičky + jiné kotouče
svíčky filtr
topení
20,4
odhalen důvod proč někdy nejede na benzín
- přiskříplá hadička odvzdušnění nádrže = podtlak a nádrž vypadala jak sešlapaná petka. = nefunkční palivoměr
a ohnutá trubička sání paliva
15,7
likvidace olejové katastrofy pod motorem - elring dirko
sehnány 4ks. neschnilé dveře a příprava na výměnu.
bude:
vyvaření podlahy a zadních lemů nepomačkané dveře
převodovka potřebuje vyměnit
stropní hodiny + spožďovač osvětlení
hučí jedno ložisko
PO LETECH PROVOZU
NĚKOLIKA NEHODÁCH NA PŘEDEK PAK NA ZADEK
JEŽDĚNÍ PO LESE PRO DŘEVO NA 10 ZIM
TŘECH MOTORECH
DVOU PŘEVODOVKÁCH
SPADLÉM STROMU NA STŘECHU
TŘECH KASTLÍCH
STATISÍCÍCH KILOMETRECH
SPOUSTOU TUNOVÝCH VOZÍKŮ S DŘEVEM BETONEM...
PÁR OHNUTÝCH RAMEN A POLOOS A VAN A VÝZTUH NÁRAZNÍKU
NĚKOLIKA ČELNÍCH SKEL A ZADNÍCH
BYL "TO CO ZBYLO" EKOLOGICKY Z LIKVIDOVÁN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Historie:
forman 135 karbec LPG KW???
auto koupil narychlo táta ja sem k tomu řek svoje ale.......
v roce 2010
posraly se zadní brzdy tak sem dělal nové
blblo LPG.
motor žral vodu
ucpal se katalizátor na neřízeném LPG (kterej vůl to tam dal)
kat se vymlátil a jezdilo se dál
spatná směs + předstih + zapalování = explodovat střední díl tlumiče..!!§ :-o snad mam někde fotku
v roce 2011
motor žere vodu přibývá olej
v dešti odchází ETZ a indukčka - díry v podběhu
špatná geometrie gumy po měsíci sjeté na drát
špatně brzdí
auto palve klepe rozpadá se...........
ucpaný chladič -vaříme... docela často i bez termostatu
na podzim těsnění KO. všechna voda v oleji a válcích
ZADŘENÝ MOTOR -upečené všechny hadice na motoru :-)))) nedají se sudat ale dají ulomit :-)))
pokus o nastartování (ne můj) = setrvák bez půlky zubů a 1kw startér bezzubý :-)
rozhoduje se o jiném autě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------------
MOJE PRÁCE
2010
zadní brzdy ,trubky,hadice,kontrola zbytku
2011
kompletní výměna interiéru za černý
výměna mechanizmů zámků
výměna zámků (už nemáme 3 klíče na jedno auto)
oprava elekriky v interiéru
podzim:
GO předních brzd vše TRW
vyndání motoru
GO přední nápravy
příprava na vyvaření
sehnán motor - kompletní přetěsnění
2012
generální oprava všeho co šlo
těsnění pod hlavou - erling + gufera ventilů
snížená hlava o 1,6mm
seřízení LPG nové svíčky
plastové podběhy
repas poloos
zkrácené řazení , rozpěra tlumičů
budíky z 80% nové díly
všechny žárovky NOVÉ
zadní pakny lanka ručky...
geometrie
legální STK
----
2,9,2012
měněny silentbloky ramen
jedna manžeta polosi - praskla při práci na silent.
komplet spojka SACHS
2013
menší nehoda a převrácení na bok pomačkané dveře střecha zadní sloupek
vyměněn karburátor
nové destičky + jiné kotouče
svíčky filtr
topení
20,4
odhalen důvod proč někdy nejede na benzín
- přiskříplá hadička odvzdušnění nádrže = podtlak a nádrž vypadala jak sešlapaná petka. = nefunkční palivoměr
a ohnutá trubička sání paliva
15,7
likvidace olejové katastrofy pod motorem - elring dirko
sehnány 4ks. neschnilé dveře a příprava na výměnu.
bude:
vyvaření podlahy a zadních lemů nepomačkané dveře
převodovka potřebuje vyměnit
stropní hodiny + spožďovač osvětlení
hučí jedno ložisko
paštika FORMAN 135 - komentáře:
09:25:12
07.09.2021
07.09.2021
jaromír
Jo jen sem moc nelezu
20:21:49
16.08.2020
16.08.2020
Tomaso435
ty ještě žiješ? :))))
12:42:52
09.02.2014
09.02.2014
jaromír
tak pomalu připravujeme na stk.
poprvé jsem vyvařoval něco většího
na něčem se to musím naučit, mohlo to být lepší ale vzhledem ke stavu auta sem se stím moc nepáral. (vzhledově)
e: ty pásky si nevšímat sem za boha nenašel tu krycí co má bejt
poprvé jsem vyvařoval něco většího
na něčem se to musím naučit, mohlo to být lepší ale vzhledem ke stavu auta sem se stím moc nepáral. (vzhledově)
e: ty pásky si nevšímat sem za boha nenašel tu krycí co má bejt
20:25:20
31.12.2012
31.12.2012
jaromír
-> Florian:
viz mail
oprava něco stojí. mě se to vyplatilo při nájezdu 10 000 za 4ři měsíce na LPG...
viz mail
oprava něco stojí. mě se to vyplatilo při nájezdu 10 000 za 4ři měsíce na LPG...
14:03:32
30.12.2012
30.12.2012
Florian
jak jste opravil ty podběhy mám snim taky problém
02:55:05
19.09.2012
19.09.2012
jaromír
tak
spotřeba LPG je 10/100km = cca 1,5kč/km
za cca 4 měsíce najezdí 10000.km. jediné co se pokazilo je palivoměr i když byl nový!
spotřeba LPG je 10/100km = cca 1,5kč/km
za cca 4 měsíce najezdí 10000.km. jediné co se pokazilo je palivoměr i když byl nový!
13:48:26
29.04.2012
29.04.2012
jaromír
-> doly120:
asi 7-9 na LPG ještě přesně nemám spočítáno
těsnění sem si nechal objednat v mototechně.. cena 450,-
asi 7-9 na LPG ještě přesně nemám spočítáno
těsnění sem si nechal objednat v mototechně.. cena 450,-
22:08:40
28.04.2012
28.04.2012
doly120
kolik ti to papá? kde si sehnal to těsnění pod hlavu? cena?
00:26:55
28.04.2012
28.04.2012
jaromír
vzhledem k ceně benzínu sním jezdím do práce
před snížením hlavy jel bez problémů 160 na LPG po dálnici s plným kufrem a 4mi lidmi
tet jezdí ještě líp :-)
před snížením hlavy jel bez problémů 160 na LPG po dálnici s plným kufrem a 4mi lidmi
tet jezdí ještě líp :-)