Fakanismo Fakanismo

komentáře | popis | fotky | Kessatko | 13.06.13 12:21 | 172x v oblíbených
vimeo.com/48066265?action =sha...









Škoda favorit



Motor 1.6 8v

prozatím jen odlehčený setrvák

a vyhozená servo řemenice



podvozek HP

přední stabilizátor



kola 8x14 a 9x14 RH



gumy 195/45 a 225/40



Fakanismo - komentáře:

14:13:59
24.09.2011
Hofik
MOc povedené Fávo!!!9
10:36:00
24.09.2011
Vlastík
hezký. vyztužil jsi kasli kvuli těžkému motoru?
01:41:31
24.09.2011
Humlik
Hmm.vypadá fakt pěkně,i fotky jsou tak trochu umělecký,to se mi líbí156
20:00:33
23.09.2011
marecko
sewas pekné prešpekulované fávo 4 dobré 9
17:53:27
23.09.2011
OndraKrupi
-> Shackall 23.09.11 14:48:38: máš pravdu vlastně. jen mě mrzí že v MB nám neotevřeli motor, jen furt buzerovali, že k autu lezem moc blízko
17:32:46
23.09.2011
navajas
nádhera105 171
17:21:04
23.09.2011
Scuba1
Luxus fávo, fakt nádhera6
16:55:25
23.09.2011
Felinka 1.3mpi
moc pěkný fáčko4
15:57:33
23.09.2011
kenty
Shackall 23.09.11 14:48:38 napsal: → havlik: Správně. Celohliníkovou škodováckou 1,6 odvezli do Wolfsburgu „na pozorování“ a ta těžká kráva od VW kroutila kastli a vůbec vznikl vůz podivných jízdních vlastností. V muzeu mají ten vínově metalizovaný prototyp.
Felda 1,6 je pak těžítko, navíc s poněkud kratší životností nápravy, než je zdrávo. Tuhost kastle u Feldy je poněkud lepší než u Faka – toho železa už tam začali dávat trochu víc.

Jinak zde presentovaný Fanouš je značně precizně zpracovaný a vypadá fakt zajímavě, nicméně si nemyslím, že úpravce zvolil úplně ideální cestu – jako pár km ročně na srazy leštěnek jo, ale silniční predátor to nebude…
preco z toho nebude "silniční predátor " ties mam facko s 1,6kou a jazdil som kazdy den do skoly z vonku nenapadna seriovka a najradsej som mal tie nechapave pohlady ostatnych vodicov 1 hmmm troska mi nepasuje ta medzera medzi prednym blatnikom a naraznikom inac fakt pekne auticko
15:26:21
23.09.2011
AR166
Fešák. 4
15:19:11
23.09.2011
lukas.kolobka
nadherny fackooo.....
14:48:38
23.09.2011
Shackall
-> havlik: Správně. Celohliníkovou škodováckou 1,6 odvezli do Wolfsburgu "na pozorování" a ta těžká kráva od VW kroutila kastli a vůbec vznikl vůz podivných jízdních vlastností. V muzeu mají ten vínově metalizovaný prototyp.

Felda 1,6 je pak těžítko, navíc s poněkud kratší životností nápravy, než je zdrávo. Tuhost kastle u Feldy je poněkud lepší než u Faka - toho železa už tam začali dávat trochu víc.



Jinak zde presentovaný Fanouš je značně precizně zpracovaný a vypadá fakt zajímavě, nicméně si nemyslím, že úpravce zvolil úplně ideální cestu - jako pár km ročně na srazy leštěnek jo, ale silniční predátor to nebude...
14:10:14
23.09.2011
havlik
-> Shackall: protože jim zatrhli ten celohliníkovej škodováckej motor:)
14:06:51
23.09.2011
Chester škoda 120
nádhernej favorit !!! hned jde do oblíbených 4
14:06:31
23.09.2011
Tomaso435
-> Shackall: protože je to na takovýho prcka zbytečně velikej výkon?
13:57:54
23.09.2011
OndraKrupi
-> Shackall: by se prodával lépe jak felicia?
13:40:16
23.09.2011
Shackall
Schválně, proč myslíte, že se Favorit (resp. Forman) v téhle konfiguraci nikdy nedostal do výroby?
13:07:38
23.09.2011
Kessatko
díky pánové, ještě to má ale kus práce před sebou..
12:55:23
23.09.2011
robo447
Pekné... fakt paráda 5
Extreme Tyres