skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby 17.listopad 1989 - revoluční vůz. Po rodičích, velmi zachovalý stav, najeto 66 000km.V roce 2000 nový lak, odstín citroen KMH, modrá perletová metaliza - stejná jako na Berlingu. Klasická 136ka - karburátor,dobře zajetá. Dodatečné úpravy provedeny postupem času a také podle finančních možností. Sportovní podvozek HP - sporting, Alu kola Borbet 6/14, rozteč 98, pneu 185/60, konický sportovní filtr, rozpěra mezi předními tlumiči, destičky Ferodo racing, čiré víčko rozdělovače, zadní lampy z black-liné - upravené(odstranil jsem ty hnusný oranžový čočky a dal jsem tam diademy), upravená přední světla - odstraněny oranžové čočky a plast kolem parabol je černý - celkový efekt je že světla vypadají jako kdyby byly kouřové, boční blinkry čiré.Ještě bych málem zapomněl na alarm a na centrální zamykání na DO.Páté dveře se otevírají z místa řidiče - použil jsem elektromagnet ze starý Hondy a fachá to bezproblémově.
Interiér - muzika za cca. 20 000Kč, autoradio Sony XRC 33RGR, výkon 4*45W, zesilovač Sony 2*120W, v platě dva ovály Spectron 69X - výkon 150W + basák JBL - 300W, ve dveřích Sinus Live 13IL - výkon 80 W.Hraje to velmi slušně. Celou instalaci jsem dělal dva dny. Čtyřramenný volant z Favorita je černý a oproti serii je to bomba, černé budiky z black-line, modré podsvícení interiéru a neonová trubice nad platem.
Sklo je zatím pouze virtuál, ale myslim, že to bude vypadat fešně.
Plánované úpravy, časem lepší kola, tyhle byly za dobrý prachy od kámoše, takže lepší než plecháče. Interier a palubka z feldy, sedáky už mam, ale zatim je mam v Trabantu, kterýho mam na chalupě na cross a taky mam v plánu výfuk vlastní výroby, když to nějak půjde.Mám už sehnaný čtyři motorky na stahování oken (z hondy), ale nevim kde mám sehnat nějaký ten převod mezi hřídelkou pro kličku a motorkem, když budete někdo vědět ,tak poraďte - dik moc.A když čas a peníze dovolí tak do starých zadních světel přijdou diody, už to mam vymyšlený, ale dávat za čiré překryty 1800Kč se mi teda moc nechce.Toť zatim vše, možná časem něco přibude.
Interiér - muzika za cca. 20 000Kč, autoradio Sony XRC 33RGR, výkon 4*45W, zesilovač Sony 2*120W, v platě dva ovály Spectron 69X - výkon 150W + basák JBL - 300W, ve dveřích Sinus Live 13IL - výkon 80 W.Hraje to velmi slušně. Celou instalaci jsem dělal dva dny. Čtyřramenný volant z Favorita je černý a oproti serii je to bomba, černé budiky z black-line, modré podsvícení interiéru a neonová trubice nad platem.
Sklo je zatím pouze virtuál, ale myslim, že to bude vypadat fešně.
Plánované úpravy, časem lepší kola, tyhle byly za dobrý prachy od kámoše, takže lepší než plecháče. Interier a palubka z feldy, sedáky už mam, ale zatim je mam v Trabantu, kterýho mam na chalupě na cross a taky mam v plánu výfuk vlastní výroby, když to nějak půjde.Mám už sehnaný čtyři motorky na stahování oken (z hondy), ale nevim kde mám sehnat nějaký ten převod mezi hřídelkou pro kličku a motorkem, když budete někdo vědět ,tak poraďte - dik moc.A když čas a peníze dovolí tak do starých zadních světel přijdou diody, už to mam vymyšlený, ale dávat za čiré překryty 1800Kč se mi teda moc nechce.Toť zatim vše, možná časem něco přibude.
Méďa, Favorit 136L - komentáře:
12:28:25
16.12.2004
16.12.2004
TG
ta barva je fakt super....(8)
19:21:02
08.12.2004
08.12.2004
Jarda2
To jo barva fakt hodně slušná... (8)
20:56:29
07.12.2004
07.12.2004
Petr Marek
Moc pěkná barva, co to je za odstín? Dávám 8 bodů
16:46:22
07.12.2004
07.12.2004
hany
noooo a pak že fávo neni nic moc pěkný to je 8b
22:16:34
06.12.2004
06.12.2004
kirri - zrušená registrace
pěknéééééé
20:46:36
06.12.2004
06.12.2004
cici - zrušená registrace
nemůžu jinak než souhlasit...barva pěkně ladí s folií na sklech, kola OK, celkový lehký tuning...8b.
20:39:55
06.12.2004
06.12.2004
Mourl
Moc pěkná barva,Pěkně sladěné,ještě nějaký popis a bude to super!