skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L
MOTOR
- ostrá vačka 262/262
- snížená hlava o 0,9 mm
- sání vyvedené do přední části
- rezonátor místo prostředního tlumiče
- poslední díl byl sportovní tlumič JACKY
- rozpěra mezi tlumiče
- lyžina pod motorem
KOLA
- lité origo favo v černém komaxitu
- pneu KUMHO 165/70 - R13
- na zimu plechy v hnědém komaxitu
- pneu DAYTON WINTER 175/70 - R13
EXTERIÉR
- zadní křídlo ELLRI EXTREME
- boční blinkry felicie původně bílé teď kouřové
- lebky na připevnění SPZ
- sportovní maska
- kulaté dálkové a mlhovky WESSEM
- střešní okno + anténa na CB
- přední světla s černým vnitřkem + diadem blinkr, zadní světla kořové Black Line
PRŮBĚH ÚPRAV
15.07.2009: montáž tažného zařízení
02.08.2009: na celorepublikovém srazu Škoda Favorit klubu zakoupeny nějaké nové věci
- otevírání kufru od řidiče
- stropní hodiny
- zámek kastlíku
- přední světla s černým vnitřkem a bez oranžové baňky
- zadní světla z modelu Black Line
06.08.2009: namontováz zámek kastlíku a pokus o výrobu náporového sání
14.08.2009: namontováno střešní okno + anténa na CB, lyžina pod motor
23.08.2009: namontované zadní světla z modelu Black Line (konečně to trochu vypadá)
02.09.2009: konečně dorazily nové tlumiče a pružiny HP Sporting (staré tlumiče už byly po smrti)
03.09.2009 montáž předních světel, podlaha vytřená TLUMEXEM, položen černý koberec a všechny černé plasty kolem podlahy, sedadla z nového modelu
07.09.2009: všechny kola nofoukané plynem + nová rezerva a seřízení světel
08.09.2009: nové čelní sklo tónované do zelena s pruhem nahoře a perforací dole bylo zdarma :-) hradila to pojišťovna
28.10.2009: přetěsněná olejová vana, udělané brzdy, dva nové čepy + montáž HP Sporting nejvyšší poloha a geometrie, zimní ráfky v komaxitu přezuto na DAYTON WINTER 175/70 - R13
02.04.2010: přezuto na letní liťáky, podvozek snížen vzadu o jednu drážku a vepředu o dvě drážky
02.08.2010: montáž nových kulatých mlhovek + OSRAM allseason super H3, kouřové boční blinkry felicie
06.08.2010: černé plasty na sloupcích čelního skla + černé pásy vepředu
07.08.2010: černý plast v kufru pravá strany + černé pásy vzadu
09.08.2010: přerušovač blinkrů felicie
23.10.2010: černá palubovka + žarovky pod vypínače a pod budíky vyměněny za diodové
25.10.2010: nazuto zimní pneu, řetězy v kufru + lopata, zvedlý podvozek nahoru + zimní maska
19.03.2011: lakování nekterých plastů v interieru na černou matnou a něco na stříbrno, montáž proběhne až se oteplí :-)
MOTOR
- ostrá vačka 262/262
- snížená hlava o 0,9 mm
- sání vyvedené do přední části
- rezonátor místo prostředního tlumiče
- poslední díl byl sportovní tlumič JACKY
- rozpěra mezi tlumiče
- lyžina pod motorem
KOLA
- lité origo favo v černém komaxitu
- pneu KUMHO 165/70 - R13
- na zimu plechy v hnědém komaxitu
- pneu DAYTON WINTER 175/70 - R13
EXTERIÉR
- zadní křídlo ELLRI EXTREME
- boční blinkry felicie původně bílé teď kouřové
- lebky na připevnění SPZ
- sportovní maska
- kulaté dálkové a mlhovky WESSEM
- střešní okno + anténa na CB
- přední světla s černým vnitřkem + diadem blinkr, zadní světla kořové Black Line
PRŮBĚH ÚPRAV
15.07.2009: montáž tažného zařízení
02.08.2009: na celorepublikovém srazu Škoda Favorit klubu zakoupeny nějaké nové věci
- otevírání kufru od řidiče
- stropní hodiny
- zámek kastlíku
- přední světla s černým vnitřkem a bez oranžové baňky
- zadní světla z modelu Black Line
06.08.2009: namontováz zámek kastlíku a pokus o výrobu náporového sání
14.08.2009: namontováno střešní okno + anténa na CB, lyžina pod motor
23.08.2009: namontované zadní světla z modelu Black Line (konečně to trochu vypadá)
02.09.2009: konečně dorazily nové tlumiče a pružiny HP Sporting (staré tlumiče už byly po smrti)
03.09.2009 montáž předních světel, podlaha vytřená TLUMEXEM, položen černý koberec a všechny černé plasty kolem podlahy, sedadla z nového modelu
07.09.2009: všechny kola nofoukané plynem + nová rezerva a seřízení světel
08.09.2009: nové čelní sklo tónované do zelena s pruhem nahoře a perforací dole bylo zdarma :-) hradila to pojišťovna
28.10.2009: přetěsněná olejová vana, udělané brzdy, dva nové čepy + montáž HP Sporting nejvyšší poloha a geometrie, zimní ráfky v komaxitu přezuto na DAYTON WINTER 175/70 - R13
02.04.2010: přezuto na letní liťáky, podvozek snížen vzadu o jednu drážku a vepředu o dvě drážky
02.08.2010: montáž nových kulatých mlhovek + OSRAM allseason super H3, kouřové boční blinkry felicie
06.08.2010: černé plasty na sloupcích čelního skla + černé pásy vepředu
07.08.2010: černý plast v kufru pravá strany + černé pásy vzadu
09.08.2010: přerušovač blinkrů felicie
23.10.2010: černá palubovka + žarovky pod vypínače a pod budíky vyměněny za diodové
25.10.2010: nazuto zimní pneu, řetězy v kufru + lopata, zvedlý podvozek nahoru + zimní maska
19.03.2011: lakování nekterých plastů v interieru na černou matnou a něco na stříbrno, montáž proběhne až se oteplí :-)
misa136l/škoda Favorit - komentáře:
20:58:27
08.11.2011
08.11.2011
Misa136L
Plechové ráfky neustále hnily tak jsem pořídil liťáky na zimu.
18:58:20
31.10.2011
31.10.2011
Jura_Favorit
-> sanyo1991: sleduj inzerce a nespamuj v kartách aut
18:57:03
31.10.2011
31.10.2011
sanyo1991
tak ako tu :D
a lacnejsie nieco niviete??
a lacnejsie nieco niviete??
18:40:09
31.10.2011
31.10.2011
Tomaso435
-> sanyo1991: 14999,-
18:10:50
31.10.2011
31.10.2011
sanyo1991
hp sporting tam v cesku kolko stojia??
17:28:25
31.10.2011
31.10.2011
Tomaso435
uka ty přídaváky
21:46:52
22.03.2011
22.03.2011
Misa136L
Křídlo je nejpěknější jaké se na favorita dá sehnat až bude v laku tak to bude vypadat líp než teď. A na světla nedám dopustit ty miluji a super svítí.
08:36:04
22.03.2011
22.03.2011
Nepér
To křídlo je strašný. Sehnat původní maslku, dát pryč ta světla na hrochy a je to docela pěknej stroj
22:54:24
21.03.2011
21.03.2011
dakar.cz
-> Misa136L: jo díky. Zní to zajímavě..
21:32:10
21.03.2011
21.03.2011
Misa136L
Dělali to u nás ve Zlíně. Provádí i ruční čištění auta a dělají i autoelektriku. Byla to firma Vajd servis. Stálo to myslím 400,-
20:43:53
21.03.2011
21.03.2011
dakar.cz
-> Misa136L: a která firma umývá ty motory? A na kolik to vyjde,jestli se můžu zeptat?
20:51:47
20.03.2011
20.03.2011
Misa136L
Snad nikdo nebude háčkovat to bych se zlobil ještě kdybych ho tak nedejbože u toho přistihl
20:47:25
20.03.2011
20.03.2011
OndraKrupi
ten čudlík dveří..... no to se bude super háčkovat
20:44:02
20.03.2011
20.03.2011
Misa136L
Jo říkali že to napřed pořádně umyjí a pak nanesou to vodní sklo a všechno se potom pěkně leskne že má člověk pocit že mu tam dali nový motor
20:26:24
20.03.2011
20.03.2011
patres02
-> Misa136L: takze po umyti naniest vodne sklo?
20:01:55
20.03.2011
20.03.2011
Misa136L
Na zimu musí být člověk připravený neustále. Třeba včera u nás napadl sníh a pár dnů před tím jsem chodil v tričku s krátkým rukávem. Motor jsem si nechal umýt u nás v jedné firmě nanesou potom na něj nějaké vodní sklo a proto tak dobře vypadá a neusazují se na něm tak nečistoty.
16:53:26
20.03.2011
20.03.2011
patres02
ty jo pekne auticko ..ako si tak viumyval motor? s akym cistiacim prostriedkom alebo cim?
15:50:34
20.03.2011
20.03.2011
Placko
Petrson 20.03.11 15:48:04 napsal:
→ Tomáššš 20.03.11 14:50:54: ale asi na
sezonu 2011/2012 co když bude skorí sníh
BTW: celkom pekné Fáčko .... daj foto celeho auta s tými čiernymi kolesami
→ Tomáššš 20.03.11 14:50:54: ale asi na
sezonu 2011/2012 co když bude skorí sníh
BTW: celkom pekné Fáčko .... daj foto celeho auta s tými čiernymi kolesami
15:48:04
20.03.2011
20.03.2011
Petrson
-> Tomáššš 20.03.11 14:50:54: ale asi na sezonu 2011/2012
14:50:54
20.03.2011
20.03.2011
Tomáššš
zbrojis na zimu ?