skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 781.136M - 50kW - výbava Lxi
Vyrobena - 12/1997 - modelový rok 1998
Barva - Námořní modrá - 4625/J4J4
Feldu jsem odkoupil od našich v listopadu 2010. Měla najeto 58 700km. Nyní má najeto 59 900 km a snažím se z ní udělat takovýho lehkýho závoďáčka s nějakým prvkem lepší výbavy.
Karoserie:
- sériová je a taky zůstane!
- lakované zrcátka
- lakované kliky a kroužky kolem zámků
- přední rámeček kolem masky v černé matné barvě s novým origo znakem z Octavie I
- kompletně vyvařená a ošetřená
- nový lak, stejný odstín jako původní - ta barva je prostě nádherná! :)
- zavařená díra pro zadní stěrač
- stříška AD na 5. dveřích s brzdovým LED světlem (zatmaveno fólií)
- žluté přední mlhovky
- v plánu je:
- vystříkat dutiny
Motor:
- základ 781.136M - 50kW, 4bodový vstřik - zatím lehčí série
- víko ventilů v komaxitu s broušenými žebry
- svíčky NGK BKUR6ET-10
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- komplet nerezový výfuk dle předlohy sk. A
- v plánu je:
- ve feldím bloku převrtat na obsah 1400ccm
- karburátor sk. A, příslušné úpravy k němu, popřípadě 2x dvojitý Webbery
- převodovka - ? pokrátit ? uvidíme...
Podvozek
- HP sk.A (vrchařská verze)
- vpředu těhlice sk. A v komaxitu
- rozpěrná tyč předních tlumičů
- rozpěrná tyč mezi zadními hrnci tlumičů OMP
- letní kola BRAID Winrace T Acropolis 15" x 6.5 ET 35 / Nankang Sport NS-II 195/45 R15
- letní kola Sparco Assetto Gara 15" x 6.5 ET 37 / Continental
- přední brzdy Ford Sierra 2.0, chlazené kotouče Clio Williams 260mm
- zadní brzdy Cordoba, kotouče Fabia (zelený komaxit)
- vzadu 2x stabilizátor + jiný uchycení
- v plánu je:
- opískovat, vyztužit, nakomaxitovat nápravy + tvrdé silentbloky, uložení, čepy, apod
- strmý řízení (nejlépe 2.5 ot)
Interiér a výbava:
- přední sedačky černé OMP TRS se čtyřbodovými pásy OMP modré barvy
- semišový volant RSS s odsazením 90mm a nábou Luisi, závodní řadička OMP
- nové origo tapece z verze Colorline
- nový palubní PC Apri TC-6
- origo elektricky ovládané a vyhřívané zpětná zrcátka
- origo elektricky ovládané přední elektrická okna s automatickými dojezdy
- origo zpožďovač vnitřního osvětlení
- vyházeny všechny plasty a koberce, odstraněni tlumení a zbytečnosti, vnitřek nalakován do barvy vozu
Plánů je hodně a auto je v začátcích. Bude ještě dlouho trvat, než z toho bude to, co si představuji. Je to hold běh na ještě dlouhou trať, který nevím, jak dlouho bude trvat. Jedno vím jistě, že Felda je a bude vždy v mojí garáži. Je to auto, který je v rodině už dost dlouho, vyrůstal jsem v něm a mám k němu hodně silný citový pouto. V žádnym jinym autě jsem si neužil tolik zábavy, radosti z jízdy, jako ve Feldě. Je to velký kus mého života!
Plány 2013:
Pokud vše půjde, tak jak bych si přál, tak to budou tyto věci:
- mám rozdělané nápravy, opískovat, vyztužit, tvrdé silenty, nové díly, komaxit
- vyvařit karoserii (zadní lemy), vyměnit přední blatníky (mám sehnané origo), udělat novej lak (ikdyž z fotek vypadá pěkně, má svoje chyby, škrábance a nedostatky), mám nakoupený nový všechny lišty (origo), vnější plasty a světla
- do budoucna koupit modré Color line sedačky (pro STK a delší výlety) a pořídit nějaký origo alu 14" (Atlanty, nebo Magic2)
Aktuálně:
15.10.2012 - Shromažďuji díly na opravu karoserie. Mám sehnané blatníky, přední mlhovky, přední/boční/zadní lišty, lišty na 5.vrata, boční polepy B sloupků, plastové podběhy, plastové vedení vzduchu k brzdám - vše originál Škoda.
27.10.2012 - Začínám rozebírat přední část vozu. Respektive jsme sundavali blatníky. Čekal jsem, že ty nosníky nebudou v kdoví jakym stavu, ale tohle jsem nečekal :( Pravá strana u řidiče je totálka a u spolujezdce jsem to na dvouch místech propíchl šroubovákem, takže obě strany se nechají vyvařit a spolu snimi se dá i nová chladičovka. Když už, tak už.
Co mě překvapilo, že spolujezdcovo strana je v lepším stavu, než u řidiče, přitom ta strana jezdí ve větším chlívu u krajnice (bláto, šutry, voda). Dál jsem koukal na prahy, který jsou uvnitř komplet zdravý, alespoň co jsem si svítil po sundání krytky u předních kol, jen mám oloupanej plastizol u předních kol, což se vyspraví.
15.4.2013 - Auto předáno na vyvaření a navaření pár věcí
15.5.2013 - Felda by měla být tento týden vyvařena. Až jí budu mít doma, udělám aktuální fotky. Přibyly další díly na stavbu a auto bude kompletně z nových originálních dílů - od světel až po karosařinu (mimo zadních lemů).
1.6.2013 - Máme vyvařeno! :) Dělaly se zadní lemy, spodní díl chladičový stěny, podběhy pod blatníkama. Čeká nás rozebírání, broušení, kitování, slícování dílů a příprava na lak.
6.6.2013 - Dnes dorazily poslední karosářské díly ze Škodovky a od zítra začínám makat a připravovat auto do lakovny ;)
7.6.2013 - Slícování dílů je v plném proudu, ještě chybí doladit blatník u řidiče a trošku pátý dveře.
29.6.2013 - Přední část auta slícována. Chybí doladit 5. vrata. Auto jde na lakování 10. sprna 2013.
10.8.2013 - Auto odvezeno do lakovny. Mezitím budu čistit díly, který do auta přijdou později.
10.9.2013 - Auto jsem si přivezl z lakovny. Jsem z toho unešenej, vypadá to naprosto perfektně podle představ :)
11.9.2013 - Začínáme skládat. Dnes jsme dali nazpět všechny zámky, všechny okna, kromě zadního na 5. dveřích, dále kliky, tapecírunk, zrcátka, víčko nádrže, plechy pod zadní světla.
12.9.2013 - Dnes se nandaly stěrače s torpédem pod čelním sklem, ostřiky skla, nasadil masku a pak jsem zapatlával ještě blatníky z vnitřní strany nějakým gumovým sajrajtem ;)
13.9.2013 - Zadek je kompletní, až na zadní okno a stříšku AD. Samozřejmě chybí ještě natáhnout zpět elektrika do 5. dveří a anténa.
14.9.2013 - Předek skoro kompletní. Chybí plast kolem chladiče, přední nárazník a nasadit z obou stran těsnění střechy.
Poděkování:
Převážně rodině, za podporu, finanční dary, dědovi za pomoc při opravách a úpravách. Lidem z Felicia Klubu a i zde z virtu, oni už budou vědět, za důležité a vždy dobré rady !
Felda a její vzpomínka je věnována hlavně mému dědovi.
Vyrobena - 12/1997 - modelový rok 1998
Barva - Námořní modrá - 4625/J4J4
Feldu jsem odkoupil od našich v listopadu 2010. Měla najeto 58 700km. Nyní má najeto 59 900 km a snažím se z ní udělat takovýho lehkýho závoďáčka s nějakým prvkem lepší výbavy.
Karoserie:
- sériová je a taky zůstane!
- lakované zrcátka
- lakované kliky a kroužky kolem zámků
- přední rámeček kolem masky v černé matné barvě s novým origo znakem z Octavie I
- kompletně vyvařená a ošetřená
- nový lak, stejný odstín jako původní - ta barva je prostě nádherná! :)
- zavařená díra pro zadní stěrač
- stříška AD na 5. dveřích s brzdovým LED světlem (zatmaveno fólií)
- žluté přední mlhovky
- v plánu je:
- vystříkat dutiny
Motor:
- základ 781.136M - 50kW, 4bodový vstřik - zatím lehčí série
- víko ventilů v komaxitu s broušenými žebry
- svíčky NGK BKUR6ET-10
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- komplet nerezový výfuk dle předlohy sk. A
- v plánu je:
- ve feldím bloku převrtat na obsah 1400ccm
- karburátor sk. A, příslušné úpravy k němu, popřípadě 2x dvojitý Webbery
- převodovka - ? pokrátit ? uvidíme...
Podvozek
- HP sk.A (vrchařská verze)
- vpředu těhlice sk. A v komaxitu
- rozpěrná tyč předních tlumičů
- rozpěrná tyč mezi zadními hrnci tlumičů OMP
- letní kola BRAID Winrace T Acropolis 15" x 6.5 ET 35 / Nankang Sport NS-II 195/45 R15
- letní kola Sparco Assetto Gara 15" x 6.5 ET 37 / Continental
- přední brzdy Ford Sierra 2.0, chlazené kotouče Clio Williams 260mm
- zadní brzdy Cordoba, kotouče Fabia (zelený komaxit)
- vzadu 2x stabilizátor + jiný uchycení
- v plánu je:
- opískovat, vyztužit, nakomaxitovat nápravy + tvrdé silentbloky, uložení, čepy, apod
- strmý řízení (nejlépe 2.5 ot)
Interiér a výbava:
- přední sedačky černé OMP TRS se čtyřbodovými pásy OMP modré barvy
- semišový volant RSS s odsazením 90mm a nábou Luisi, závodní řadička OMP
- nové origo tapece z verze Colorline
- nový palubní PC Apri TC-6
- origo elektricky ovládané a vyhřívané zpětná zrcátka
- origo elektricky ovládané přední elektrická okna s automatickými dojezdy
- origo zpožďovač vnitřního osvětlení
- vyházeny všechny plasty a koberce, odstraněni tlumení a zbytečnosti, vnitřek nalakován do barvy vozu
Plánů je hodně a auto je v začátcích. Bude ještě dlouho trvat, než z toho bude to, co si představuji. Je to hold běh na ještě dlouhou trať, který nevím, jak dlouho bude trvat. Jedno vím jistě, že Felda je a bude vždy v mojí garáži. Je to auto, který je v rodině už dost dlouho, vyrůstal jsem v něm a mám k němu hodně silný citový pouto. V žádnym jinym autě jsem si neužil tolik zábavy, radosti z jízdy, jako ve Feldě. Je to velký kus mého života!
Plány 2013:
Pokud vše půjde, tak jak bych si přál, tak to budou tyto věci:
- mám rozdělané nápravy, opískovat, vyztužit, tvrdé silenty, nové díly, komaxit
- vyvařit karoserii (zadní lemy), vyměnit přední blatníky (mám sehnané origo), udělat novej lak (ikdyž z fotek vypadá pěkně, má svoje chyby, škrábance a nedostatky), mám nakoupený nový všechny lišty (origo), vnější plasty a světla
- do budoucna koupit modré Color line sedačky (pro STK a delší výlety) a pořídit nějaký origo alu 14" (Atlanty, nebo Magic2)
Aktuálně:
15.10.2012 - Shromažďuji díly na opravu karoserie. Mám sehnané blatníky, přední mlhovky, přední/boční/zadní lišty, lišty na 5.vrata, boční polepy B sloupků, plastové podběhy, plastové vedení vzduchu k brzdám - vše originál Škoda.
27.10.2012 - Začínám rozebírat přední část vozu. Respektive jsme sundavali blatníky. Čekal jsem, že ty nosníky nebudou v kdoví jakym stavu, ale tohle jsem nečekal :( Pravá strana u řidiče je totálka a u spolujezdce jsem to na dvouch místech propíchl šroubovákem, takže obě strany se nechají vyvařit a spolu snimi se dá i nová chladičovka. Když už, tak už.
Co mě překvapilo, že spolujezdcovo strana je v lepším stavu, než u řidiče, přitom ta strana jezdí ve větším chlívu u krajnice (bláto, šutry, voda). Dál jsem koukal na prahy, který jsou uvnitř komplet zdravý, alespoň co jsem si svítil po sundání krytky u předních kol, jen mám oloupanej plastizol u předních kol, což se vyspraví.
15.4.2013 - Auto předáno na vyvaření a navaření pár věcí
15.5.2013 - Felda by měla být tento týden vyvařena. Až jí budu mít doma, udělám aktuální fotky. Přibyly další díly na stavbu a auto bude kompletně z nových originálních dílů - od světel až po karosařinu (mimo zadních lemů).
1.6.2013 - Máme vyvařeno! :) Dělaly se zadní lemy, spodní díl chladičový stěny, podběhy pod blatníkama. Čeká nás rozebírání, broušení, kitování, slícování dílů a příprava na lak.
6.6.2013 - Dnes dorazily poslední karosářské díly ze Škodovky a od zítra začínám makat a připravovat auto do lakovny ;)
7.6.2013 - Slícování dílů je v plném proudu, ještě chybí doladit blatník u řidiče a trošku pátý dveře.
29.6.2013 - Přední část auta slícována. Chybí doladit 5. vrata. Auto jde na lakování 10. sprna 2013.
10.8.2013 - Auto odvezeno do lakovny. Mezitím budu čistit díly, který do auta přijdou později.
10.9.2013 - Auto jsem si přivezl z lakovny. Jsem z toho unešenej, vypadá to naprosto perfektně podle představ :)
11.9.2013 - Začínáme skládat. Dnes jsme dali nazpět všechny zámky, všechny okna, kromě zadního na 5. dveřích, dále kliky, tapecírunk, zrcátka, víčko nádrže, plechy pod zadní světla.
12.9.2013 - Dnes se nandaly stěrače s torpédem pod čelním sklem, ostřiky skla, nasadil masku a pak jsem zapatlával ještě blatníky z vnitřní strany nějakým gumovým sajrajtem ;)
13.9.2013 - Zadek je kompletní, až na zadní okno a stříšku AD. Samozřejmě chybí ještě natáhnout zpět elektrika do 5. dveří a anténa.
14.9.2013 - Předek skoro kompletní. Chybí plast kolem chladiče, přední nárazník a nasadit z obou stran těsnění střechy.
Poděkování:
Převážně rodině, za podporu, finanční dary, dědovi za pomoc při opravách a úpravách. Lidem z Felicia Klubu a i zde z virtu, oni už budou vědět, za důležité a vždy dobré rady !
Felda a její vzpomínka je věnována hlavně mému dědovi.
Deacon / 1.3MPi - komentáře:
17:24:54
06.04.2015
06.04.2015
Deacon
-> Tuner#2: Taky to není definitivní rozhodnutí, že to půjde ze značek a bude to po většinu roku zavřený v garáži. Je to o tom, že mám nějaký představy. Ovšem je jich víc a i já bych byl rád, kdyby vtom zůstal škodováckej motor, jenže ať už STK, tak i kontroly, vše je rok od roku horší a horší. A v Mostě jsem nebyl, pár dní před Mostem jsem to taky oznamoval, že nemám hotový auto a právě jsem si myslel, že Most stihnu. Teď doufám, že to stihnu aspoň na Běšiny připravit.
17:17:14
06.04.2015
06.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 06.04.15 17:04:20: Ja si proste myslim, ze je skoda takovou ozdobu srazu zbavit znacek a pouzit ji 3x do roka na par minut navic kdyz jsi si to jeste ani nevyzkousel (cekel jsem ze dorazis do Mostu jak jsi nekde avizoval). Dobre bych to na Tvem miste promyslel...
17:04:20
06.04.2015
06.04.2015
Deacon
-> Eidy: Tak to je rozhodnuto, díky
-> Tuner#2: Jo. Asi to na ně dám, kvůli té váze a půjdu do softů, už jenom podle toho, co psal Eidy. A nevím, proč sem pleteš kopce. Za prvý jsem nikde neřekl, že je chci jezdit profesionálně a tahat auto kvůli závodům po celý republice, né-li dál a za druhý na občasný svezení na okruhu, či dvoum závodům do vrchu v sezóně (kdy auto mám na čem a za čím tahat) mi tyhle gumy budou stačit.
-> Tuner#2: Jo. Asi to na ně dám, kvůli té váze a půjdu do softů, už jenom podle toho, co psal Eidy. A nevím, proč sem pleteš kopce. Za prvý jsem nikde neřekl, že je chci jezdit profesionálně a tahat auto kvůli závodům po celý republice, né-li dál a za druhý na občasný svezení na okruhu, či dvoum závodům do vrchu v sezóně (kdy auto mám na čem a za čím tahat) mi tyhle gumy budou stačit.
16:49:53
06.04.2015
06.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 06.04.15 12:10:29: Obul byto to na Sparco a vzhledem k tomu, ze nejmekci Advany jsou cca. jako stredni R888 co jezdim ja, tak bych se nejmekcich vubec nebal. A pokud planujes ten swap a jezdit kopce (ja tuhle vizi moc nechapu bez zazemi, plataku, auta za kterym to budes vozit, atd.) tak to chce stejne gumy na mokro a slicky a na rotacni neodpruzene hmote bude lovit kazdy gram.
14:10:23
06.04.2015
06.04.2015
Eidy
-> Deacon: Záleží jakou kudlu plánuješ jezdit. Kdybych s Kóčou jezdil jen po silnici, tak vydrží minimálně 10000km. Když je v Mostě tepleji, tak už je přehřeju. Medium by byly lepší. V létě kdykoliv na okresce není problém a to je držím pod ideální teplotou. Takovou střelbu prostě nedávám.
12:44:46
06.04.2015
06.04.2015
Deacon
-> Eidy: Asi tedy jo, dám je na Sparca. Ikdyž mi to pořád hlodá, no ale ta váha hraje svojí roli, sakra Nicméně jsi mě nahlodal další myšlenkou, když Tobě vydrží na zadku softky 3 sezóny, to bych je taky asi uživil, co? A asi bych se i příjemněji svezl, než na těch středních..
12:38:06
06.04.2015
06.04.2015
krtik
Taky bych byl pro tyto gumy na Sparca, protože:
Braid sedí tobě víc, tkaže si je můžeš dávat na nedělu.
No a Sparca jsou prostě Sparca, jsou lehčí a na dráze v akci to bude líp vypadat neb vypdají tak okruhově .
Braid sedí tobě víc, tkaže si je můžeš dávat na nedělu.
No a Sparca jsou prostě Sparca, jsou lehčí a na dráze v akci to bude líp vypadat neb vypdají tak okruhově .
12:32:51
06.04.2015
06.04.2015
Eidy
-> Deacon: S tímhle náletem není co řešit. Já najedu cca 2000km ročně a z toho cca 200 ostrých a zadní jsou na vyhození po 3 sezonách, předním dávám tak 5. A to jezdím Soft.
No na co to sakra nazout? Braidy jsou fakt krásný, ale jestli jsou tam 2kg rozdíl, tak asi Sparco.
No na co to sakra nazout? Braidy jsou fakt krásný, ale jestli jsou tam 2kg rozdíl, tak asi Sparco.
12:22:05
06.04.2015
06.04.2015
Deacon
-> Eidy: Lehčí jsou Sparca (o 2kg). Až jim přijdu na chuť, tak je z toho stejně nesundám, takže je mi to vcelku jedno S tím mým nájezdem ročně (okolo 1000km) + by ktomu přibyly nějaký ty akce po okruhách, atd. Vzal bych medium. Osobně bych je radši dal na Braidy, víc mi ktomu autu sedí, ale zase ta váha.
12:12:37
06.04.2015
06.04.2015
Eidy
-> Deacon: Asi takhle. Který kola jsou lehčí?
Jinak je to o tom, jak a kdy si chceš ty gumy užít. Ono až jim přijdeš na chuť, tak se jich nebudeš chtít zbavit.
Jinak je to o tom, jak a kdy si chceš ty gumy užít. Ono až jim přijdeš na chuť, tak se jich nebudeš chtít zbavit.
18:39:48
21.03.2015
21.03.2015
castrol
-> Deacon: fajn kupa
18:38:18
21.03.2015
21.03.2015
Deacon
-> CpEaRjHaY-průserář: Najedu si jí na podzim s modrou
-> castrol: Jojo :)
-> castrol: Jojo :)
18:29:06
21.03.2015
21.03.2015
castrol
-> Deacon: od Milan 136 co ?
18:26:41
21.03.2015
21.03.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> Deacon: Tak si z modré půjčíš kola a aspoň si nejdeš trať
18:19:53
21.03.2015
21.03.2015
Deacon
-> CpEaRjHaY-průserář: To ne, to není ono
18:04:15
21.03.2015
21.03.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> Deacon: tak to můžeš dorazit s Mysterkou
17:54:41
21.03.2015
21.03.2015
Deacon
-> CpEaRjHaY-průserář: Na spotřebáku jsou tlumiče kaput a sériový jsem prostě nechtěl
17:47:43
21.03.2015
21.03.2015
MajoLR
17:36:46
21.03.2015
21.03.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> Deacon: Koukám že spotřebáka taky nemůžeš mít seriovýho viď ?