Když jsem se v loni sháněl po slušnějším spotřebáku, tak jsem samozřejmě uvažoval o vysněném G4 GTIčku (1.8T byla jediná motorizace do které bych šel, diesel nemusím), bohužel to, co se alespoň dle fotek tvářilo jako "slušné" začínalo cenovkama nad 100tkč a ani tak nebyla záruka, že budu spokojen... Golfy co byly okolo 60, stejně jako oktávky už měly hodně nahrkáno, lidi rovnou popisovali co za vady to má, a já stál před rozhodnutím, zda si koupit "moderní" auto, do kterého po dovezení budu muset dalších 20 jen v dílech nalít, aby to trochu odpovídalo mé představě a nebo půjdu níž, a zkusím sehnat slušnou feldu.
Je pravda, že vybírání feldy s myšlenkou připlatit si za dobrej kus se nakonec vyplatilo, ale rozhodně to, co tomu předcházelo se s tou myšlenkou neztotožňovalo. Projeli jsme kus světa, abychom prohlídli feldy za 45tisíc s prokoplejma pátejma dveřma, se zatýkáním kolem čelního okna, bez centrálu a samozřejmě s hnilobou... feldy okolo 10 až 20 tisíc ani nehodlám komentovat, tomu se snad ani nedalo věřit, že to ještě mohlo jet... pak jsem nakonec sehnal celkem pěknej kousek "pár kiláků" od domova, na kterej jsem prakticky nemusel šáhnout. Auto sice bylo bouraný, ale zdá se že slušně opravený, všechno fungovalo, a hlavně už při prodeji to bylo ve stavu sedni, dolejvej kapalinu do ostřikovačů a jezdi. Kdybych si nevymýšlel dodatečné vylepšení jako plastové podběhy a mlhovky, tak kromě olejů a gum nebyly s autem doposud žádné zásadní problémy a investice. Je pravda, že to je lenivá 40kW, ale jezdí spolehlivě, za lacino, perfektně a rychle topí, podvozkově díky přednímu stabíku má lepší chování jak klasika, no a když už to mám, tak jsem za to rád. Není to sice golf, kterého bych si přál, ale i tak mám tu feldu rád...
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 781.136M - 50kW - výbava Lxi
Vyrobena - 12/1997 - modelový rok 1998
Barva - Námořní modrá - 4625/J4J4
Feldu jsem odkoupil od našich v listopadu 2010. Měla najeto 58 700km. Nyní má najeto 59 900 km a snažím se z ní udělat takovýho lehkýho závoďáčka s nějakým prvkem lepší výbavy.
Karoserie:
- sériová je a taky zůstane!
- lakované zrcátka
- lakované kliky a kroužky kolem zámků
- přední rámeček kolem masky v černé matné barvě s novým origo znakem z Octavie I
- kompletně vyvařená a ošetřená
- nový lak, stejný odstín jako původní - ta barva je prostě nádherná! :)
- zavařená díra pro zadní stěrač
- stříška AD na 5. dveřích s brzdovým LED světlem (zatmaveno fólií)
- žluté přední mlhovky
- v plánu je:
- vystříkat dutiny
Motor:
- základ 781.136M - 50kW, 4bodový vstřik - zatím lehčí série
- víko ventilů v komaxitu s broušenými žebry
- svíčky NGK BKUR6ET-10
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- komplet nerezový výfuk dle předlohy sk. A
- v plánu je:
- ve feldím bloku převrtat na obsah 1400ccm
- karburátor sk. A, příslušné úpravy k němu, popřípadě 2x dvojitý Webbery
- převodovka - ? pokrátit ? uvidíme...
Podvozek
- HP sk.A (vrchařská verze)
- vpředu těhlice sk. A v komaxitu
- rozpěrná tyč předních tlumičů
- rozpěrná tyč mezi zadními hrnci tlumičů OMP
- letní kola BRAID Winrace T Acropolis 15" x 6.5 ET 35 / Nankang Sport NS-II 195/45 R15
- letní kola Sparco Assetto Gara 15" x 6.5 ET 37 / Continental
- přední brzdy Ford Sierra 2.0, chlazené kotouče Clio Williams 260mm
- zadní brzdy Cordoba, kotouče Fabia (zelený komaxit)
- vzadu 2x stabilizátor + jiný uchycení
- v plánu je:
- opískovat, vyztužit, nakomaxitovat nápravy + tvrdé silentbloky, uložení, čepy, apod
- strmý řízení (nejlépe 2.5 ot)
Interiér a výbava:
- přední sedačky černé OMP TRS se čtyřbodovými pásy OMP modré barvy
- semišový volant RSS s odsazením 90mm a nábou Luisi, závodní řadička OMP
- nové origo tapece z verze Colorline
- nový palubní PC Apri TC-6
- origo elektricky ovládané a vyhřívané zpětná zrcátka
- origo elektricky ovládané přední elektrická okna s automatickými dojezdy
- origo zpožďovač vnitřního osvětlení
- vyházeny všechny plasty a koberce, odstraněni tlumení a zbytečnosti, vnitřek nalakován do barvy vozu
Plánů je hodně a auto je v začátcích. Bude ještě dlouho trvat, než z toho bude to, co si představuji. Je to hold běh na ještě dlouhou trať, který nevím, jak dlouho bude trvat. Jedno vím jistě, že Felda je a bude vždy v mojí garáži. Je to auto, který je v rodině už dost dlouho, vyrůstal jsem v něm a mám k němu hodně silný citový pouto. V žádnym jinym autě jsem si neužil tolik zábavy, radosti z jízdy, jako ve Feldě. Je to velký kus mého života!
Plány 2013:
Pokud vše půjde, tak jak bych si přál, tak to budou tyto věci:
- mám rozdělané nápravy, opískovat, vyztužit, tvrdé silenty, nové díly, komaxit
- vyvařit karoserii (zadní lemy), vyměnit přední blatníky (mám sehnané origo), udělat novej lak (ikdyž z fotek vypadá pěkně, má svoje chyby, škrábance a nedostatky), mám nakoupený nový všechny lišty (origo), vnější plasty a světla
- do budoucna koupit modré Color line sedačky (pro STK a delší výlety) a pořídit nějaký origo alu 14" (Atlanty, nebo Magic2)
Aktuálně:
15.10.2012 - Shromažďuji díly na opravu karoserie. Mám sehnané blatníky, přední mlhovky, přední/boční/zadní lišty, lišty na 5.vrata, boční polepy B sloupků, plastové podběhy, plastové vedení vzduchu k brzdám - vše originál Škoda.
27.10.2012 - Začínám rozebírat přední část vozu. Respektive jsme sundavali blatníky. Čekal jsem, že ty nosníky nebudou v kdoví jakym stavu, ale tohle jsem nečekal :( Pravá strana u řidiče je totálka a u spolujezdce jsem to na dvouch místech propíchl šroubovákem, takže obě strany se nechají vyvařit a spolu snimi se dá i nová chladičovka. Když už, tak už.
Co mě překvapilo, že spolujezdcovo strana je v lepším stavu, než u řidiče, přitom ta strana jezdí ve větším chlívu u krajnice (bláto, šutry, voda). Dál jsem koukal na prahy, který jsou uvnitř komplet zdravý, alespoň co jsem si svítil po sundání krytky u předních kol, jen mám oloupanej plastizol u předních kol, což se vyspraví.
15.4.2013 - Auto předáno na vyvaření a navaření pár věcí
15.5.2013 - Felda by měla být tento týden vyvařena. Až jí budu mít doma, udělám aktuální fotky. Přibyly další díly na stavbu a auto bude kompletně z nových originálních dílů - od světel až po karosařinu (mimo zadních lemů).
1.6.2013 - Máme vyvařeno! :) Dělaly se zadní lemy, spodní díl chladičový stěny, podběhy pod blatníkama. Čeká nás rozebírání, broušení, kitování, slícování dílů a příprava na lak.
6.6.2013 - Dnes dorazily poslední karosářské díly ze Škodovky a od zítra začínám makat a připravovat auto do lakovny ;)
7.6.2013 - Slícování dílů je v plném proudu, ještě chybí doladit blatník u řidiče a trošku pátý dveře.
29.6.2013 - Přední část auta slícována. Chybí doladit 5. vrata. Auto jde na lakování 10. sprna 2013.
10.8.2013 - Auto odvezeno do lakovny. Mezitím budu čistit díly, který do auta přijdou později.
10.9.2013 - Auto jsem si přivezl z lakovny. Jsem z toho unešenej, vypadá to naprosto perfektně podle představ :)
11.9.2013 - Začínáme skládat. Dnes jsme dali nazpět všechny zámky, všechny okna, kromě zadního na 5. dveřích, dále kliky, tapecírunk, zrcátka, víčko nádrže, plechy pod zadní světla.
12.9.2013 - Dnes se nandaly stěrače s torpédem pod čelním sklem, ostřiky skla, nasadil masku a pak jsem zapatlával ještě blatníky z vnitřní strany nějakým gumovým sajrajtem ;)
13.9.2013 - Zadek je kompletní, až na zadní okno a stříšku AD. Samozřejmě chybí ještě natáhnout zpět elektrika do 5. dveří a anténa.
14.9.2013 - Předek skoro kompletní. Chybí plast kolem chladiče, přední nárazník a nasadit z obou stran těsnění střechy.
Poděkování:
Převážně rodině, za podporu, finanční dary, dědovi za pomoc při opravách a úpravách. Lidem z Felicia Klubu a i zde z virtu, oni už budou vědět, za důležité a vždy dobré rady !
Felda a její vzpomínka je věnována hlavně mému dědovi.
Vyrobena - 12/1997 - modelový rok 1998
Barva - Námořní modrá - 4625/J4J4
Feldu jsem odkoupil od našich v listopadu 2010. Měla najeto 58 700km. Nyní má najeto 59 900 km a snažím se z ní udělat takovýho lehkýho závoďáčka s nějakým prvkem lepší výbavy.
Karoserie:
- sériová je a taky zůstane!
- lakované zrcátka
- lakované kliky a kroužky kolem zámků
- přední rámeček kolem masky v černé matné barvě s novým origo znakem z Octavie I
- kompletně vyvařená a ošetřená
- nový lak, stejný odstín jako původní - ta barva je prostě nádherná! :)
- zavařená díra pro zadní stěrač
- stříška AD na 5. dveřích s brzdovým LED světlem (zatmaveno fólií)
- žluté přední mlhovky
- v plánu je:
- vystříkat dutiny
Motor:
- základ 781.136M - 50kW, 4bodový vstřik - zatím lehčí série
- víko ventilů v komaxitu s broušenými žebry
- svíčky NGK BKUR6ET-10
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- komplet nerezový výfuk dle předlohy sk. A
- v plánu je:
- ve feldím bloku převrtat na obsah 1400ccm
- karburátor sk. A, příslušné úpravy k němu, popřípadě 2x dvojitý Webbery
- převodovka - ? pokrátit ? uvidíme...
Podvozek
- HP sk.A (vrchařská verze)
- vpředu těhlice sk. A v komaxitu
- rozpěrná tyč předních tlumičů
- rozpěrná tyč mezi zadními hrnci tlumičů OMP
- letní kola BRAID Winrace T Acropolis 15" x 6.5 ET 35 / Nankang Sport NS-II 195/45 R15
- letní kola Sparco Assetto Gara 15" x 6.5 ET 37 / Continental
- přední brzdy Ford Sierra 2.0, chlazené kotouče Clio Williams 260mm
- zadní brzdy Cordoba, kotouče Fabia (zelený komaxit)
- vzadu 2x stabilizátor + jiný uchycení
- v plánu je:
- opískovat, vyztužit, nakomaxitovat nápravy + tvrdé silentbloky, uložení, čepy, apod
- strmý řízení (nejlépe 2.5 ot)
Interiér a výbava:
- přední sedačky černé OMP TRS se čtyřbodovými pásy OMP modré barvy
- semišový volant RSS s odsazením 90mm a nábou Luisi, závodní řadička OMP
- nové origo tapece z verze Colorline
- nový palubní PC Apri TC-6
- origo elektricky ovládané a vyhřívané zpětná zrcátka
- origo elektricky ovládané přední elektrická okna s automatickými dojezdy
- origo zpožďovač vnitřního osvětlení
- vyházeny všechny plasty a koberce, odstraněni tlumení a zbytečnosti, vnitřek nalakován do barvy vozu
Plánů je hodně a auto je v začátcích. Bude ještě dlouho trvat, než z toho bude to, co si představuji. Je to hold běh na ještě dlouhou trať, který nevím, jak dlouho bude trvat. Jedno vím jistě, že Felda je a bude vždy v mojí garáži. Je to auto, který je v rodině už dost dlouho, vyrůstal jsem v něm a mám k němu hodně silný citový pouto. V žádnym jinym autě jsem si neužil tolik zábavy, radosti z jízdy, jako ve Feldě. Je to velký kus mého života!
Plány 2013:
Pokud vše půjde, tak jak bych si přál, tak to budou tyto věci:
- mám rozdělané nápravy, opískovat, vyztužit, tvrdé silenty, nové díly, komaxit
- vyvařit karoserii (zadní lemy), vyměnit přední blatníky (mám sehnané origo), udělat novej lak (ikdyž z fotek vypadá pěkně, má svoje chyby, škrábance a nedostatky), mám nakoupený nový všechny lišty (origo), vnější plasty a světla
- do budoucna koupit modré Color line sedačky (pro STK a delší výlety) a pořídit nějaký origo alu 14" (Atlanty, nebo Magic2)
Aktuálně:
15.10.2012 - Shromažďuji díly na opravu karoserie. Mám sehnané blatníky, přední mlhovky, přední/boční/zadní lišty, lišty na 5.vrata, boční polepy B sloupků, plastové podběhy, plastové vedení vzduchu k brzdám - vše originál Škoda.
27.10.2012 - Začínám rozebírat přední část vozu. Respektive jsme sundavali blatníky. Čekal jsem, že ty nosníky nebudou v kdoví jakym stavu, ale tohle jsem nečekal :( Pravá strana u řidiče je totálka a u spolujezdce jsem to na dvouch místech propíchl šroubovákem, takže obě strany se nechají vyvařit a spolu snimi se dá i nová chladičovka. Když už, tak už.
Co mě překvapilo, že spolujezdcovo strana je v lepším stavu, než u řidiče, přitom ta strana jezdí ve větším chlívu u krajnice (bláto, šutry, voda). Dál jsem koukal na prahy, který jsou uvnitř komplet zdravý, alespoň co jsem si svítil po sundání krytky u předních kol, jen mám oloupanej plastizol u předních kol, což se vyspraví.
15.4.2013 - Auto předáno na vyvaření a navaření pár věcí
15.5.2013 - Felda by měla být tento týden vyvařena. Až jí budu mít doma, udělám aktuální fotky. Přibyly další díly na stavbu a auto bude kompletně z nových originálních dílů - od světel až po karosařinu (mimo zadních lemů).
1.6.2013 - Máme vyvařeno! :) Dělaly se zadní lemy, spodní díl chladičový stěny, podběhy pod blatníkama. Čeká nás rozebírání, broušení, kitování, slícování dílů a příprava na lak.
6.6.2013 - Dnes dorazily poslední karosářské díly ze Škodovky a od zítra začínám makat a připravovat auto do lakovny ;)
7.6.2013 - Slícování dílů je v plném proudu, ještě chybí doladit blatník u řidiče a trošku pátý dveře.
29.6.2013 - Přední část auta slícována. Chybí doladit 5. vrata. Auto jde na lakování 10. sprna 2013.
10.8.2013 - Auto odvezeno do lakovny. Mezitím budu čistit díly, který do auta přijdou později.
10.9.2013 - Auto jsem si přivezl z lakovny. Jsem z toho unešenej, vypadá to naprosto perfektně podle představ :)
11.9.2013 - Začínáme skládat. Dnes jsme dali nazpět všechny zámky, všechny okna, kromě zadního na 5. dveřích, dále kliky, tapecírunk, zrcátka, víčko nádrže, plechy pod zadní světla.
12.9.2013 - Dnes se nandaly stěrače s torpédem pod čelním sklem, ostřiky skla, nasadil masku a pak jsem zapatlával ještě blatníky z vnitřní strany nějakým gumovým sajrajtem ;)
13.9.2013 - Zadek je kompletní, až na zadní okno a stříšku AD. Samozřejmě chybí ještě natáhnout zpět elektrika do 5. dveří a anténa.
14.9.2013 - Předek skoro kompletní. Chybí plast kolem chladiče, přední nárazník a nasadit z obou stran těsnění střechy.
Poděkování:
Převážně rodině, za podporu, finanční dary, dědovi za pomoc při opravách a úpravách. Lidem z Felicia Klubu a i zde z virtu, oni už budou vědět, za důležité a vždy dobré rady !
Felda a její vzpomínka je věnována hlavně mému dědovi.
Deacon / 1.3MPi - komentáře:
20:00:53
30.12.2014
30.12.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
20:00:13
30.12.2014
30.12.2014
šadesa
-> JohnnyMpi 30.12.14 19:49:30: to je pravda jako dnešní auta jsou úplně o ničem žadná radost z jízdy tam prostě není,já mam feldu 1.6 sportline plná výbava a plně vyhovuje nepotřebuju žadný dnešní htp tsi tdci a podobný krámy
19:53:14
30.12.2014
30.12.2014
Deacon
-> JohnnyMpi: Já to beru. Ale tohle auto není na každodenní ježdění, ale jen na léto a to především na srazy, co se Škodovek týče, přibližně okolo 100km vzdálených a pak to bude auto na okruhy a vrchy, takže o komfortu a pohodlý se tu mluvit ani nemůže, když v autě není nic, kromě sedaček a palubovky a celé to stojí na vrchařských tlumičích.
19:49:30
30.12.2014
30.12.2014
JohnnyMpi
-> šadesa: No ono to s tema novýma autama bude čím dál horší.... Já beru jako auto pro denní potřebu cokoliv do roku 2000, protože potom už přichází elektronika v neúměrné míře a dráty jako vlásky.... Proto poslední "festovní" auta sou Golfy IV, Octávky I, faceliftový Feldy, Mégane I a taaak... Do novějších bych moc nešel, jako je to všecko pěkný, ale takový auto už doma jen tak nespravíš a ikdyž jo, tak to bude stát ranec.... Ta Felda je fajn pomocník a třeba na moje ježdění absolutně vyhovuje.... Hlavně dostupnost ND a jednoduchá konstrukce mě motivuje k tomu, starat se o ni co nejdýl to pude.... Jediný co chybí na delších cestách je lepší odhlučnění a klimatizace, proto jsem tu psal o Golfu.... Jasný, pokud si chcu zablbnout asi nebudu řešit odhlučnění, ale protože sem několikrát jel Košice a zpět, tak vím, že na ty dlouhý cesty je potřeba spíš než výkon, tak pohodlí cestujících.... Předem reaguji na možné komenty o rozmlsanosti.... Běžně, když je sezóna, jezdím s Tatrou 54/30 z roku 1932 přes celou republiku, naposled sme byli v Krkonoších, více než 1100m.n.m. Takže o rozmlsanosti to fakt neni... :D
19:40:45
30.12.2014
30.12.2014
šadesa
-> JohnnyMpi 30.12.14 19:23:08: hele souhlasím ale já ještě feldu beru jako takový auto posledni co člověku tak nějak přiroste k srdci ty novější už beru jako spotřební bez duše auta
19:23:08
30.12.2014
30.12.2014
JohnnyMpi
Jasny, hoši, ja to beru, každej "ujíždíme" na něčem jiným, beru to ze svýho hlediska a pohledu veteránisty... Jak psal krtík, pro mě to končí zhruba rokem 1990... Mít víc místa a času, seženu si uplně prvního Favorita karbecovýho, s roztečí 98 a bubnem zvlášť od náboje.... Jo, teď mi možná napíšete, že je to ten největší krám, že je lepší už se vstřikováním, ale právě tady ty Favority budou tak za 20-30 let ceněným zbožím a čím dál, tím líp, protože je to pro škodovku milník v koncepci, ať se to někomu líbí, nebo ne, tak je to průlomový auto... Vím, má svoje mouchy, staral sem se o takovýho a vím, co to obnáší... Ty naše Mpi čkový Feldy sou fajn, ale zatím je beru více méně jako nástroje denní potřeby bez nutnosti větších investic... Ale samozřejmě jednou, pokud se mi podaří vše realizovat, nevylučuju, že i tu svoji, nebo nějakou její nástupnici dám do origo podoby a půjde do sbírky mezi legendy, protože si to určitě zaslouží.....
18:58:06
30.12.2014
30.12.2014
castrol
-> JohnnyMpi: to nieje o tom kto namrda do auta viac penazi ,ale nas konicek
18:57:53
30.12.2014
30.12.2014
Deacon
-> JohnnyMpi: Ani nevím, proč jsi tohle napsal, jestli je to závist, nebo nějaká porucha a nemohl sis to odpustit..
Takže, jestli jsi to s tou 1.6 v G IV myslel vážně, tak to tedy opravdu nechápu. V takovém autě už jsem jel a to mi nesmí přejet práh u domu. To radši 66kw v TDičku. Za další, mám přesně spočítáno, kolik jsem v autě utopil a věř, že částka je to ohromná a pro příklad, na 100tKč mě vyšel lak, vyvářka, vyztužování a sada Braidů. A lidi, kteří ví co vtom autě je si to samozřejmě dokážou představit, co kolik stálo a na jakém čísle odhadem budu.
Tohle auto je pro mě srdcovka, kterou za nic nevyměním. "Vyrůstal" jsem v něm, jezdil s rodiči na výlety, byl to každodenní pomocník a naprosto bezproblémový a bezporuchový a tak nějak jsem se vtom autě utopil, ale kdeže penězma, ale láskou a odhodláním, že z toho jednou chci mít něco pro radost, pro radost z jízdy, pro úsměv na tváři a právě proto, být v něčem originální.
Auta s komfortem mě nebaví, je to takový suchý, nezáživný, nikdy od toho nic neočekávám, beru to jako jízdu z bodu A do bodu B, ale tohle, to je pro mě vášeň a moje velká radost..
A abych to nějak ukončil, kdejaká 1.6 (Octavia, Golf) se nechytá.
Takže, jestli jsi to s tou 1.6 v G IV myslel vážně, tak to tedy opravdu nechápu. V takovém autě už jsem jel a to mi nesmí přejet práh u domu. To radši 66kw v TDičku. Za další, mám přesně spočítáno, kolik jsem v autě utopil a věř, že částka je to ohromná a pro příklad, na 100tKč mě vyšel lak, vyvářka, vyztužování a sada Braidů. A lidi, kteří ví co vtom autě je si to samozřejmě dokážou představit, co kolik stálo a na jakém čísle odhadem budu.
Tohle auto je pro mě srdcovka, kterou za nic nevyměním. "Vyrůstal" jsem v něm, jezdil s rodiči na výlety, byl to každodenní pomocník a naprosto bezproblémový a bezporuchový a tak nějak jsem se vtom autě utopil, ale kdeže penězma, ale láskou a odhodláním, že z toho jednou chci mít něco pro radost, pro radost z jízdy, pro úsměv na tváři a právě proto, být v něčem originální.
Auta s komfortem mě nebaví, je to takový suchý, nezáživný, nikdy od toho nic neočekávám, beru to jako jízdu z bodu A do bodu B, ale tohle, to je pro mě vášeň a moje velká radost..
A abych to nějak ukončil, kdejaká 1.6 (Octavia, Golf) se nechytá.
18:25:34
30.12.2014
30.12.2014
Milan 136
-> JohnnyMpi: boha jeho to je názor. A s tím motorem si děláš doufám prdel Co by si pomohl s trapnou 1.6 golfem, žroucím olej stejně jako benzin? To je auto bez ducha na rozdíl od feldy....
Podle Tvýho názoru zbytečný s Tebou v tomhle ohledu něco řešit....
Podle Tvýho názoru zbytečný s Tebou v tomhle ohledu něco řešit....
18:23:09
30.12.2014
30.12.2014
krtik
Jdu se mezi Vás pustit .
Johnnyho se musím zastat neb je to můj dobrý kamarád. On cítí k autům to co my akorát má takový milník, troufnu si řící před rokem 1990. Abych to dokázal, příkládám jeho Žigulíka.
img9.rajce.idnes.cz/d0903 /.../DSCN7768.jpg?ver=0
...-> Deacon: už jsme si Jirko lekl, že jsi s ní vyjel do sněhu . Já vytáhnul Felču včera a dnes a už je bílá od soli. Ale museli jsme a navíc jsme se hezky projeli.
Johnnyho se musím zastat neb je to můj dobrý kamarád. On cítí k autům to co my akorát má takový milník, troufnu si řící před rokem 1990. Abych to dokázal, příkládám jeho Žigulíka.
img9.rajce.idnes.cz/d0903 /.../DSCN7768.jpg?ver=0
...-> Deacon: už jsme si Jirko lekl, že jsi s ní vyjel do sněhu . Já vytáhnul Felču včera a dnes a už je bílá od soli. Ale museli jsme a navíc jsme se hezky projeli.
18:12:18
30.12.2014
30.12.2014
LuMi
-> JohnnyMpi: Jenže tady nejde o to kolik do toho auta narveš,ale o to že je to koníček,prostě to lidi baví postavit si pěknou feldu,a neřeší kolik do toho narvou,kdyby to bral každej jako ty tak už ani žádná pěkná felda nejezdí a všichni si vozí prdel v modernějších a novějších autech.
18:02:06
30.12.2014
30.12.2014
Eidy
-> JohnnyMpi: A kdybys neměl žádný auto, tak ušetříš ještě víc.
17:40:01
30.12.2014
30.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> JohnnyMpi 30.12.14 17:08:55: Tak ten byl dobrej Ctyrkovyho Golfa s 1,6 ma kamarad a je to liny jak prase, protoze je to tezky a chybi tomu kroutak. O ''zabavnosti'' preposilovaneho rizeni radeji pomlcim...
17:29:09
30.12.2014
30.12.2014
czechino
-> JohnnyMpi: kdyby to takhle dělal každý, tak tahle stránka nebude ani fungovat, většina lidí to dělá pro sebe a je to láska k autu které se mi libí a že dám do 120,nebo feldy 100 000,- proč né když ji miluji golfa má každej...
17:17:25
30.12.2014
30.12.2014
el.tomas
-> JohnnyMpi: Jenže GIV s tímto motorem je levná sranda, pokud chceš mít Feldu jako je tahle, tak musíš přitlačit víc.. ;)
Navíc GIV nikdy nebude tak zábavný jako Felda.
Navíc GIV nikdy nebude tak zábavný jako Felda.
17:08:55
30.12.2014
30.12.2014
JohnnyMpi
Auto je to pěkný, jen kdybys spočítal, kolik už Tě to přišlo, asi bys protočil panenky.... Sám mám to samo, ale pořizovačka 12k + 3eko + investice zhruba 4k do věcí jako je spojka, generálka nápravy a brzd.. Vše krom přední mřížky a volantu origo. Kdyby ses chtěl povozit, tak za ty prachy si mohl mít VW Golf Mk. IV, nejlíp 1,6 SR 74kW.... Naprosto bezporuchový auto s klimou, posilovačem, a jízdním komfortem na úrovni...
15:17:16
30.12.2014
30.12.2014
Deacon
-> Star LC20: Děkuju
13:07:05
30.12.2014
30.12.2014
Star LC20
...máš to fakt krásný
15:45:25
05.12.2014
05.12.2014
Deacon
-> tunerlada: Dík :) Já se těším, až v tomhle bude jednou rám a bude to bez značek
-> Milan 136: -> TT_daniel: Díík
-> Milan 136: -> TT_daniel: Díík
12:22:21
05.12.2014
05.12.2014
TT_daniel
luxuuus