skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
12:59:01
05.04.2009
05.04.2009
Mr_Kubas
Aha, já majitele neznám, usuzoval jsem jen podle poslední změny
00:01:22
05.04.2009
05.04.2009
MATTESS
ale kamarádi sem chodí, ale asi kromě muziky se moc toho nezměnilo
22:38:38
04.04.2009
04.04.2009
Mr_Kubas
-> Ondra: Poslední změna: 03.05.06 07:30
Nejspíš jsem majitel respektive jeho kamarád nechodí a nebo už třeba ani auto nemá
Nejspíš jsem majitel respektive jeho kamarád nechodí a nebo už třeba ani auto nemá
20:05:35
04.04.2009
04.04.2009
Ondra
a nevím jestli už to tu padlo, asi jo, jak to jede? měřil jsi výkon?
20:01:53
04.04.2009
04.04.2009
Ondra
cau, pekne forman, nebylo by nejake video? :] neco na poslech a treba i podivanou
13:51:28
25.12.2008
25.12.2008
Dodis666
Je to dobré,tie zvody sú dobré,skrátka nie je to vôbec odfláknuté
01:18:02
06.01.2008
06.01.2008
matoo
co to je za tlumic? a kto ti to udelal?
22:46:15
23.10.2007
23.10.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tygr: Gratuju k 2. místu na MČR EMMA! a koukej se sem občas taky přihlásit
16:13:57
05.06.2007
05.06.2007
forman191 - zrušená registrace
krásny stroj
11:01:54
14.04.2007
14.04.2007
Max
-> Tuner#2: jj,snad se tam já dostanu
11:29:05
13.04.2007
13.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Snad ho zas letos na Hrocháč překecáme
21:42:04
12.04.2007
12.04.2007
Max
-> TUNER: -> Tuner#2: no když to má i novou aparatůru, tak to už se na ten sraz musim vypravit,abych si to prohlídnul
16:00:50
12.04.2007
12.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: ...jj,tak se to dělá...zapojit a rychle pryč......
15:56:52
12.04.2007
12.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo jak to máte mezi sebou, to jde mimo mě. Já jsem to zapojil a jel rychle domů, než to schoří, aby to nebylo na mě
15:55:35
12.04.2007
12.04.2007
TUNER
-> TUNER: No myslim že těch 500,- co jsem mu za to slevil za to určitě stáli.....
15:53:14
12.04.2007
12.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No nechtěl slyšet ty slova co lítali na tvojí adresu - vyndaval to TYGR :o))
15:36:58
12.04.2007
12.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jééééé,sem na to měl spešl fintu,za tu by jste si museli připlatit.....
14:43:25
12.04.2007
12.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Zesíky jsou opravdu kvalitní a ono proti těm macům základní řady by bylo lepší cokoliv :o))
Zapojení bylo bobře a jen jsme zkoušeli vypnout a zapnout rádio, změřili jsme napětí na vstupu a vůbec nesvítil ani zeleně ani červeně a asi po 5. vypnutí rádia, kdy už ti chtěl volat co jsi mu to prodal, tak naskočil :o))
Červíky měl nové, ale vydolovat ty stržené staré byl porod. Dva nešly vůbec.
Zapojení bylo bobře a jen jsme zkoušeli vypnout a zapnout rádio, změřili jsme napětí na vstupu a vůbec nesvítil ani zeleně ani červeně a asi po 5. vypnutí rádia, kdy už ti chtěl volat co jsi mu to prodal, tak naskočil :o))
Červíky měl nové, ale vydolovat ty stržené staré byl porod. Dva nešly vůbec.
14:35:40
12.04.2007
12.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jsem říkal porát že to jsou kvalitní zesíky....zvukově možná lepší než co mam teď....
Asi jste to měli blbě pospojovanééééé
Jinak červíky jsem se bavil s TYGREM někdy minulej tejden a říkal jsem mu kde by koupil nový,tak nevim proč je tam nedal...Hlavní je že to hraje,jsem fakt zvědavej.....
Asi jste to měli blbě pospojovanééééé
Jinak červíky jsem se bavil s TYGREM někdy minulej tejden a říkal jsem mu kde by koupil nový,tak nevim proč je tam nedal...Hlavní je že to hraje,jsem fakt zvědavej.....
14:28:09
12.04.2007
12.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ v neděli jsem to zapojoval a zvukově a i na tlak je to se stejnýma komponentama úplně jiné kafe. Jen ten 4ch nám nechtěl vůbec naběhnout, ani nesvítil a asi po 5. vypnutí rádia pak naskočil a nevíme kde byl problém :o)) Jinak ty očesaný červíky byl taky porod.