-> TUNER: n ovidiš...já bych na první pohled nai neřek že jsou lemy upravované :-) bylo mi to divný...
No je fakt,že pak by tam asi ten tlumič vadil...
Docela rád bych to autiko někdy shlídnul naživo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
13:18:31
06.05.2006
06.05.2006
Max
12:38:57
06.05.2006
06.05.2006
MATTESS
-> martin: nejde o randál, ale o kvalitu. A hraje to hoooodně dobře
12:03:11
06.05.2006
06.05.2006
martin
tá hudba vyzerá fakt dobre.zaujímalo by ma či robí aj poriadny randal?
07:57:44
05.05.2006
05.05.2006
TUNER
-> Max: Vzadu jsou upravený lemy a kola se vejdou akorát a vepředu taky,tam myslim že byl spíš problém že to bylo hodně blízko u tlumiče.
15:02:48
04.05.2006
04.05.2006
Max
-> Tuner#2: tak já to myslel trochu jinak.... asi by to chtělo i trochu rozšířit,aby se ty kola měli kam schovat kdyby to propružilo.
Jinak na naše silnice..... by to chtělo off road
Jinak na naše silnice..... by to chtělo off road
06:51:47
04.05.2006
04.05.2006
TUNER
-> MarekB.: Jestli myslíš ty předchozí 16" tak ty nejsou. No a jestli myslíš ty původní 13" tak ty jsou,ale rozhodně né na prodej.
17:19:20
03.05.2006
03.05.2006
MarekB.
Sefe, koukam ze jsou tam vymenena kola, co ty original elektrony, koupil bych...
11:07:39
03.05.2006
03.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No konečně :o))
-> Max: Ono to snížení v předu by nebyl až takový problém - stačí na tlumiči udělat další zápich a je to hned níž (felina RRS má ten samý podvozek HP a má to -60 oproti nejnižší sérii) ale je fakt, že ve skutečnosti to je tak akorát a na naše silnice, kde je každý metr nějaká díra je lepší to mít raději výš.
-> Max: Ono to snížení v předu by nebyl až takový problém - stačí na tlumiči udělat další zápich a je to hned níž (felina RRS má ten samý podvozek HP a má to -60 oproti nejnižší sérii) ale je fakt, že ve skutečnosti to je tak akorát a na naše silnice, kde je každý metr nějaká díra je lepší to mít raději výš.
10:11:32
03.05.2006
03.05.2006
Stingr
moc pěkné auti
10:10:19
03.05.2006
03.05.2006
Max
-> TUNER: tak určitě by to šlo pustit ještě dolu...ale bylo by to dost práce a dost peněz. S těma imbusama je to zajímavej nápad ale jak jsi psal...určitě dost drahej
To by mu pak nějakej chmaták vyšrouboval aspoň imbusy,když ne celý kola
To by mu pak nějakej chmaták vyšrouboval aspoň imbusy,když ne celý kola
08:26:42
03.05.2006
03.05.2006
TUNER
-> Max: Oki,vyřídim.Hraje to moooc hezky 134 něco dB je slušnej výsledek.
Jj,vzadu by to níž šlo,ale pak by to bylo jako motorovej člun.S tim předkem by bylo dobrý ještě něco zkusit,ale neni to zase tak hrozný.Ještě jsme přemejšleli ty imbusy po obvodu kola nechat pozlatit,teda ten efekt,zlato by asi bylo drahý...
Jj,vzadu by to níž šlo,ale pak by to bylo jako motorovej člun.S tim předkem by bylo dobrý ještě něco zkusit,ale neni to zase tak hrozný.Ještě jsme přemejšleli ty imbusy po obvodu kola nechat pozlatit,teda ten efekt,zlato by asi bylo drahý...
07:56:37
03.05.2006
03.05.2006
Max
-> TUNER: věřím že je to nejníž co to jde. Vypadá to že je pod autem dost místa,ale vím že fotky někdy klamou. Kola...jak jsem psal. Ale tyhle taky nejsou špatný. Jinak když koukám na zbytek fotek....tak jako celek skvělý !!! V kufru to je uhledný a myslim že to bude dost dobře hrát. Jen škoda,že kapota nani karbonová Jinak to má fakt hezký,takže vyřiď chválu
07:28:55
03.05.2006
03.05.2006
TUNER
Komplet new fotogalerie
Ty předtím tam byli jen na zkoušku jestli se tam ten rozměr vejde.Na těch se ani nejezdilo.
Jinak auto se zdá vyší než ve skutečnosti je,je focený na boulých. Podvozek je na přední ose posazenej na minimální možnou pozici,ale ještě by to možná malinko sneslo ale neni další zářez...
Ty předtím tam byli jen na zkoušku jestli se tam ten rozměr vejde.Na těch se ani nejezdilo.
Jinak auto se zdá vyší než ve skutečnosti je,je focený na boulých. Podvozek je na přední ose posazenej na minimální možnou pozici,ale ještě by to možná malinko sneslo ale neni další zářez...
21:51:55
02.05.2006
02.05.2006
kirri
-> Hanuš: spíš velký, nepřirozený, ale je to věc vkusu, souhlas s Macem, že ty před tím byly možná malinko povedenější
21:46:06
02.05.2006
02.05.2006
Hanuš
-> kirri: Malý ??????
20:58:58
02.05.2006
02.05.2006
kirri
ty kola už je asi moc
20:10:20
02.05.2006
02.05.2006
Max
nový kola :-)
starý se mě osobně líbili víc.
Každopáně tyhle mu taky padnou.....
s těma foliema to vypadá pěkně
starý se mě osobně líbili víc.
Každopáně tyhle mu taky padnou.....
s těma foliema to vypadá pěkně
13:14:04
02.05.2006
02.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Už se těšíme
13:04:50
02.05.2006
02.05.2006
TUNER
-> Max: Tak mam new foto.Možná ještě dneska něco apgrejduju....
11:29:37
19.04.2006
19.04.2006
Max
-> TUNER: tak jo