Dragster/ Faker Dragster/ Faker

komentáře | popis | fotky | Dragster | 19.09.11 14:40 | 43x v oblíbených
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla





MOTOR ...

Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....



Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.



Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.





Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.



Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:



Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642

Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903

Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156

Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000

Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000

Kapacitor : ZEALUM 1 F

A kompletní kabeláž od firmy BASIC



To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer





Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682

Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642

Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic

Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200

Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800

Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19

Kabeláž : ZEALUM

Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound





Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.



Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682

Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic

Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200

Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000

Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19

Kabeláž : ZEALUM

Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound





Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká



V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.



Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.





Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz



Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...





Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.









Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)

Dragster/ Faker - komentáře:

09:20:36
17.11.2006
Bohyn
Moc pěknej forman ale ty kola teda to je náádhera a muzika171
18:15:11
04.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Max: Tak jak se Ti líbil - nebo jsi nakonec nebyl?
15:12:48
26.06.2006
Max
-> TUNER: no já taky ještě nevim jestli pojedu...ale snad joooo
12:55:09
26.06.2006
TUNER
-> Max: Tak na sraz virtu by měl TYGR dorazit.

Ale nepojede s náma v pátek,ale přijede až na sobotu...4
12:47:49
26.06.2006
RomanT
mmmmm krasnej Silver!!!!
21:48:15
14.05.2006
Max
-> TUNER: no před státnicema asi nikam nepojedu....

ale na sraz virtu bych rád. tak ho přemluv :-)
19:51:18
14.05.2006
twimpi1
-> TUNER: Pěkná kapota a i forman4
18:17:54
11.05.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
Fakt pekny formik, som rad ze si tam nenapchal pristrojovku z filcky.
21:55:06
09.05.2006
TUNER
-> Max: Doksy asi nepojede,ale měl by ject 10.6. do Loun,jestli mu to vyjde.A pokusim se ho ukecat i na sraz Virtu...4
13:18:31
06.05.2006
Max
-> TUNER: n ovidiš...já bych na první pohled nai neřek že jsou lemy upravované :-) bylo mi to divný...

No je fakt,že pak by tam asi ten tlumič vadil...

Docela rád bych to autiko někdy shlídnul naživo
12:38:57
06.05.2006
MATTESS
-> martin: nejde o randál, ale o kvalitu. A hraje to hoooodně dobře
12:03:11
06.05.2006
martin
tá hudba vyzerá fakt dobre.zaujímalo by ma či robí aj poriadny randal?
07:57:44
05.05.2006
TUNER
-> Max: Vzadu jsou upravený lemy a kola se vejdou akorát a vepředu taky,tam myslim že byl spíš problém že to bylo hodně blízko u tlumiče.4
15:02:48
04.05.2006
Max
-> Tuner#2: tak já to myslel trochu jinak.... asi by to chtělo i trochu rozšířit,aby se ty kola měli kam schovat kdyby to propružilo.

Jinak na naše silnice..... 8 by to chtělo off road
06:51:47
04.05.2006
TUNER
-> MarekB.: Jestli myslíš ty předchozí 16" tak ty nejsou. No a jestli myslíš ty původní 13" tak ty jsou,ale rozhodně né na prodej.2
17:19:20
03.05.2006
MarekB.
Sefe, koukam ze jsou tam vymenena kola, co ty original elektrony, koupil bych...
11:07:39
03.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No konečně :o))



-> Max: Ono to snížení v předu by nebyl až takový problém - stačí na tlumiči udělat další zápich a je to hned níž (felina RRS má ten samý podvozek HP a má to -60 oproti nejnižší sérii) ale je fakt, že ve skutečnosti to je tak akorát a na naše silnice, kde je každý metr nějaká díra je lepší to mít raději výš.
10:11:32
03.05.2006
Stingr
moc pěkné auti
10:10:19
03.05.2006
Max
-> TUNER: tak určitě by to šlo pustit ještě dolu...ale bylo by to dost práce a dost peněz. S těma imbusama je to zajímavej nápad 3 ale jak jsi psal...určitě dost drahej 3

To by mu pak nějakej chmaták vyšrouboval aspoň imbusy,když ne celý kola
08:26:42
03.05.2006
TUNER
-> Max: Oki,vyřídim.Hraje to moooc hezky 134 něco dB je slušnej výsledek.

Jj,vzadu by to níž šlo,ale pak by to bylo jako motorovej člun.S tim předkem by bylo dobrý ještě něco zkusit,ale neni to zase tak hrozný.Ještě jsme přemejšleli ty imbusy po obvodu kola nechat pozlatit,teda ten efekt,zlato by asi bylo drahý...3 4
Extreme Tyres