skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1997
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
KubajsWCS - komentáře:
07:25:43
27.05.2011
27.05.2011
Tommyk
-> SIS 26.05.11 21:37:11: pacient moc pěkný
21:41:13
26.05.2011
26.05.2011
bezmozekk - zrušená registrace
nádhernej lak
08:44:14
24.05.2011
24.05.2011
SIS
pitrs-84@ 23.05.11 23:33:26 napsal: vzadu si delal odklony?
Ne nedělal, i když s tý fotky vypadá, že ano. Ale určitě malý odklon bude
Ne nedělal, i když s tý fotky vypadá, že ano. Ale určitě malý odklon bude
23:33:26
23.05.2011
23.05.2011
pitrs-84@
vzadu si delal odklony?
23:17:03
23.05.2011
23.05.2011
SIS
pitrs-84@ 23.05.11 22:53:42 napsal: → SIS: sirka a ET OZ? dik.................
..
Vpředu 7J ET15 pneu 165/50 a zadek 9,5J ET 15 pneu 195/45
Vpředu 7J ET15 pneu 165/50 a zadek 9,5J ET 15 pneu 195/45
22:53:42
23.05.2011
23.05.2011
pitrs-84@
-> SIS: sirka a ET OZ? dik...................
19:14:17
20.05.2011
20.05.2011
capuccino
Pane LUXUS mezi LUXUSY...
21:52:39
28.04.2011
28.04.2011
SIS
Místo hrotu příjde logo jak říkáš a jestli je nalakovat no nevim asi udělam ještě jedny a budu si je prohazovat. Nebo naimlantovat ty velké matice jako na BBS a logo OZ. Variant je moc :)
17:50:09
28.04.2011
28.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
SIS 27.04.11 18:56:43 napsal: Pukličky se upravý nebojte nic :)Jakým stylem a směrem? Mě by seděli víc rovné v barvě paprsků a černé logo OZ uprostřed... Pak to bude mr*a...
19:00:25
26.04.2011
26.04.2011
M@rtin
-> U-Geen: Ano přesně tak jak píšeš ....
17:00:05
26.04.2011
26.04.2011
U-Geen
-> Tuner#2: tak tak... byl bych pro origo poklici v barve paprsků :)
21:43:20
23.04.2011
23.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> SIS 22.04.11 19:03:18: Nádhera, jen ten hrot to chtělo vynechat, to letělo tak 5 let zpět a i tehdy to byl hnus
20:38:57
22.04.2011
22.04.2011
castrol
-> SIS: perfekto
19:54:50
22.04.2011
22.04.2011
Mokro
uz B1 tky boli fajn ale toto je krute strasne krasna aj felda aj kolieska