skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1997
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
KubajsWCS - komentáře:
-> storky103: 8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
čau fakt luxusni felina mam taky feldu chci se zeptat co je to za barvu taky bych ji chtel reknes mi jak ji namichat
vice fotek by se nenašlo nekde ,m té feldičce po faceliftu (asi tvuj kamarad) , jinak moc pěkná práce;)
dalsie krasne auto sa predava
KRASNA FELDA
KLOBUK DOLE 


pekná felícia

Tak toto je luxus čistýýý...





→ SIS: ta 12 fotka se povedla,založte kartu i tý druhý feldě

jj jezdim bez ližiny
a pohoda....

Oztka nádherný. Jinak takhle jezdíš bez ližiny?
Ahoj,moc hezká felda,ten lak se poved.
Chtěl bych se zeptat,na masku.Tu lištu na masce máš zavařenou,nebo zakitovanou??A máš jí nějak vyztuženou,aby se nekroutila,když tam neni ten spojovací plech ve prostřed,díky
Chtěl bych se zeptat,na masku.Tu lištu na masce máš zavařenou,nebo zakitovanou??A máš jí nějak vyztuženou,aby se nekroutila,když tam neni ten spojovací plech ve prostřed,díky

parádny štýl úprav, fandim ti. pekné auto !

-> SIS 30.06.11 07:42:47: Super, už jsem myslel, že Tě Kesam zvyklal na hroty
JJ něco o tom vím 


Tuner#2 29.06.11 16:44:39 napsal: → SIS: Kdy budou konečně pokličky v laku bez hrotu se zalakovaným logem OZ?
Po dovolenej se na to vrhnu, dělal jsem teďka na parcele, tak na auto neni moc čas :( Vždy´t to znáš, taky stavíš, néé .)))
Po dovolenej se na to vrhnu, dělal jsem teďka na parcele, tak na auto neni moc čas :( Vždy´t to znáš, taky stavíš, néé .)))
moc paradni

-> SIS: Kdy budou konečně pokličky v laku bez hrotu se zalakovaným logem OZ?