skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je (ted už moje, náhodou mi spadla do klína) Felicie 1,3 MPI z roku 1997. Její historii znám, bylo a je to rodinný auto, sloužila krásně od roku 1997. Je to model LXi takže takový ten ,,základ,, obohacený například o mlhovky, točkoměr, základním rádiem a přípravou na něj. Ale nejvíc se mi na ní líbí ta krásná barva ze vzorníku originál Škoda, šedá pastelová ikdyž já bych řekl spíš stříbrná metalíza. Ted si autíčko trůní na letnácích GoodYear s origo plecháči škoda které dostala už od výroby. Ale možná bude nákup litých kol Škola L a K, podle financí samozřejmě :-D
Našel jsem původní kupní smlouvu (foto) a cena byla v roce 97 za model 1,3MPI 50kW skoro 247 000 Kč...kdo by mi dneska za ni tolik dal :-D
Co vím tak s autem nikdy problém nebyl, je to spolehlivá starší dáma co nikoho nenechala ve štychu a žádná větší oprava nebyla, kromě havárie z roku 2005 (nezaviněná námi, ale kamionem s návěsem na 3metrový tyči, co si myslel že projede ostrou zatáčkou a samozřejmě neprojel) tam to odnesl blatník, blinkr, sklo hlavního světla, oboje boční dveře u spolujezdce, kapota a pomačkané čílko, oprava za cca 40 000 jak to prý vyšlo (toto spočítala policie tak se nedivte :-D výsledek byl samozřejmě někde jinde, asi 30t nakonec) no a zároven se nechaly udelat boční černý lišty proti otěru.
Jak jsem již psal, auto mi spadlo do klína z ničeho nic a tak vlastne ani nevím jak ji využuju, ale nebyl bych to já kdyby mě nenapadnul hříšnej nápad..trošku ji poupravit. Hned od začítku mi bylo jasný že úpravy budu delat jen vratné takže žádný lepení křídel ani nic takovýho se nekoná :-D spíš sem přemýšlel nad bixenony, průhledná zadní světla a boční blikny, nejaký dálkovky dopředu, folie na okna, centrál...ale to ukáže až čas :-)a finance :-D
momentálně mam nahozený protipruvanový plexi, a je to o moc lepšejší, průhledný boční blinkry a do dveří přijdou nové repro :-)
Fotku momentálně nemám ale určitě přibudou :-)
a na srazy nejspíš vyrazíme až v roce 2011, až bude auto upravený a poopravený co se dá :-)
7.8.2010 - první vážná závada od roku 97, přední tlumič (původní od škodovky protože prý nebyl důvod je měnit, byly dobrý) na řidičově straně měl vyhnilou misku která se následně vytrhla a dřela o gumu :-( a to všecko 30km od mojí ,,dílny,, :-D naštěstí přítelky tatka je šikovnej, hrabe se rád v autech a dal tam repaslej :-) a už den nato sme jeli 60km někam dopryč :-) ale bojim se spíš o druhou stranu, takže po zimě nový tlumiče, nejspíše Monroe :-)
25.9.2010 - první moje bouračka od získání řidičáku :-( auto se sklouzlo na takový polosuchý/polomokrý silnici, a nebejt toho že v zátačce v tom místě nebyly svodidla který uačínaly o 2metry dál, tak měnim blatník a kdovíco eště :-( ale šeredně to odnes jen plecháč kterej narazil na nějakej obrubník nebo co, všecko ostatní naštěstí okej..stalo se to shodou okolností při cestě z tanečních v 10 v noci, kilometr před barákem přítulky v ostrý zatáčce z velkýho kopce . . den nanic :-( dneska do tý zatáčky razim a vyfotim svoji ,,cestu,, :-D
jinak chystám pomaloučku auto na focení :-) a auto má najeto cca 81 000 což je krása, motor jako novej, podběhy, prahy všecko dobrý až na zadní lemy..klasika u feldy :-(
Našel jsem původní kupní smlouvu (foto) a cena byla v roce 97 za model 1,3MPI 50kW skoro 247 000 Kč...kdo by mi dneska za ni tolik dal :-D
Co vím tak s autem nikdy problém nebyl, je to spolehlivá starší dáma co nikoho nenechala ve štychu a žádná větší oprava nebyla, kromě havárie z roku 2005 (nezaviněná námi, ale kamionem s návěsem na 3metrový tyči, co si myslel že projede ostrou zatáčkou a samozřejmě neprojel) tam to odnesl blatník, blinkr, sklo hlavního světla, oboje boční dveře u spolujezdce, kapota a pomačkané čílko, oprava za cca 40 000 jak to prý vyšlo (toto spočítala policie tak se nedivte :-D výsledek byl samozřejmě někde jinde, asi 30t nakonec) no a zároven se nechaly udelat boční černý lišty proti otěru.
Jak jsem již psal, auto mi spadlo do klína z ničeho nic a tak vlastne ani nevím jak ji využuju, ale nebyl bych to já kdyby mě nenapadnul hříšnej nápad..trošku ji poupravit. Hned od začítku mi bylo jasný že úpravy budu delat jen vratné takže žádný lepení křídel ani nic takovýho se nekoná :-D spíš sem přemýšlel nad bixenony, průhledná zadní světla a boční blikny, nejaký dálkovky dopředu, folie na okna, centrál...ale to ukáže až čas :-)a finance :-D
momentálně mam nahozený protipruvanový plexi, a je to o moc lepšejší, průhledný boční blinkry a do dveří přijdou nové repro :-)
Fotku momentálně nemám ale určitě přibudou :-)
a na srazy nejspíš vyrazíme až v roce 2011, až bude auto upravený a poopravený co se dá :-)
7.8.2010 - první vážná závada od roku 97, přední tlumič (původní od škodovky protože prý nebyl důvod je měnit, byly dobrý) na řidičově straně měl vyhnilou misku která se následně vytrhla a dřela o gumu :-( a to všecko 30km od mojí ,,dílny,, :-D naštěstí přítelky tatka je šikovnej, hrabe se rád v autech a dal tam repaslej :-) a už den nato sme jeli 60km někam dopryč :-) ale bojim se spíš o druhou stranu, takže po zimě nový tlumiče, nejspíše Monroe :-)
25.9.2010 - první moje bouračka od získání řidičáku :-( auto se sklouzlo na takový polosuchý/polomokrý silnici, a nebejt toho že v zátačce v tom místě nebyly svodidla který uačínaly o 2metry dál, tak měnim blatník a kdovíco eště :-( ale šeredně to odnes jen plecháč kterej narazil na nějakej obrubník nebo co, všecko ostatní naštěstí okej..stalo se to shodou okolností při cestě z tanečních v 10 v noci, kilometr před barákem přítulky v ostrý zatáčce z velkýho kopce . . den nanic :-( dneska do tý zatáčky razim a vyfotim svoji ,,cestu,, :-D
jinak chystám pomaloučku auto na focení :-) a auto má najeto cca 81 000 což je krása, motor jako novej, podběhy, prahy všecko dobrý až na zadní lemy..klasika u feldy :-(