tak ty podběhy jsou hrubý....
předpokládám že je tam celej agregát včetně poloos z vr6. jak jste vyřešili těhlice a brzdy ? taky z golfa ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tady je menší ukázka z přestavby Favorita. Chtěli bychom jezdit závody do vrchu, sprinty a nebo jenom na srazy. Na vrakáči jsme sehnali upravenou pěknou kastli a začali shánět motor. Jako první nás napadnul 1.8T, klasika...ale ten se prodává nad naše finanční možnosti, takže se hledalo dál, třeba motory Fiat 2.0Turbo, Alfa 2.0 V6 Turbo apod.
Nakonec jsme koupili legendární motor VR6 za slušnou cenu včetně elektriky, převodovky a téměř kompletní přední nápravy.
Vepředu jsme udělali nový nosný rám na motor a uchycení nápravnice a pak už tam motor padl velice pěkně. Trochu se vyřezali podběhy a znova jsme je udělali nové, podle svého a podle 17" kol. Mezi podběhy je trubková rozpěra a předělané misky tlumičů.
Upravili jsme řízení a je celé posunuté dozadu stejně jako sedačka. Sedačka je závodní s ušima.
Zadní náprava je z pikapa a je komplet očištěná a natřená, dala se nová prasata a náboje jsou předělané na rozteč 5x100 + 4 cm duralové podložky se závity. Zatím jsou tam bubny ale časem bychom chtěli jinou nápravu s kotouči.
V autě je vyřezaná podlaha v kufru a pod sedačkami a celé jsme to předělali nové. V kufru je prozatím zapuštěná nádrž z trabanta. Plech nad původní nádrží jsem vyříznul a bude tam rovný s kastlíkem na baterii.
Nyní už jsou hotové prahy, vlastní výroby podle mých představ. Výfuk je zatím průchozí, vl. výroby, průměr 6 cm a vychází před zadním kolem skrz práh.
Teď jsem dělal tunel pro řazení a ručku, budou na něm i vypínače a startovací tlačítko. Zatím se startuje přes spínačku.
Po dokončení elektriky a rozdýchání vstřiků jsme motor úspěšně nastartovali!! Je to neskutečnej rachot.
Tady je video:
Tak se nám konečně podařilo dodělat podlahu a nastříkat to...přidělali jsme zadní nápravu a už zase stojí na kolech.
Přes víkend jsme nalakovali prostor pro motor a hned jak to bylo možný, namontovali jsme motor zpátky do auta. Nyní je potřeba dodělat prahy a nastříkat vnitřek...
Teď už auto stojí na kolech, celkem nízko vzhledem k 17" kolům. Je tam nový výškově stavitelný podvozek a max. možné snížení. Brzdy jsou skompletované a zatím jsem udělal provizorní plato na baterku...
NOVĚ: vnitřek a prahy jsou v základu. Pár věcí se ještě hodí do laku a zkusíme auto zase zprovoznit a projet než bude hnusně...přes zimu se musí dodělat rám, komplet lak, makrolom a různý drobnosti aby se mohlo na jaře předvést v plný kráse a výkonu.
Přední nárazník je upravený, zadní je potřeba ještě doladit.
Bylo nutný vyměnit oba spojkové válečky ale už by to mělo být v pohodě.
Spínačku jsem nahradil startovacím tlačítkem a vypínači na středovém panelu:) Tam přibude i 6-ti pólový odpojovač baterie a chcípák na táhlo.
Docela dlouho jsme laborovali nad výrobou rámu, kde nám to ohnou nebo jestli si to uděláme sami. Teď jsme sehnali firmu, která se tím zabývá a to nedaleko. Mají slušný zařízení, takže by ohyby měly být přesný a bez deformací. Ještě dokoupím matroš, připravíme podklady a rozměry:)
Rám bude klasický, podle J a nakonec vše z trubek průměru 40 mm a tl. 2 mm. Pokusíme se mít ho co nejvíc propracovaný, vzhledem k výkonu motoru a síle trubek...Prozatím máme navařené patky vzadu pro hlavní oblouk, tl. 3mm a rozměr 14x14 cm s výztuhou na nosník.
Minulý týden nám naohýbaly trubky a začali jsme s výrobou rámu. Tenhle víkend už ho snad kompletně svaříme.
Rám je hotový, svařený na husto a vevařený do kastle. Včera jsme přivařili i propojení s miskami tlumičů vepředu a vzpěry dozadu. Přibyla jedna stropní trubka a zadní rozpěra. Počítám že váha rámu je cca 36 kg
26.7.2011: Podařilo se nám opravit střechu a odstranit ten kruto-šíbr. Je připravená nová palubka vlastní výroby a tenhle týden se konečně dáme do stříkání.
EDIT:kastle je nastříkaná
motor na svém místě, chlazení, palivo a elektrika natažené, dveře ještě nastříkat a makrolom je na cestě...a pořád zbývá doladit mraky drobností...
Včera proběhl test drive na letišti a dobrý peklo. Je to jak motokára:)
Přidány nové fotky - Mimoňské války.
Přikládám pár fotek z Rozkoše. Zvítězili jsme k kategorii Nejhlasitější výfuk - auta s motorem v předu :D
(dovolil jsem si použít fota z wjetef.rajce.idnes.cz/tun ing_sraz_rozkos_24.9._2011
NOVÁ VIDEA:
Onboard video z letiště - podzim 2011
http://www.youtube.com/v/ ITTVZAqiAqc
4.6.2012: Včera jsme vyrazili letos poprvé na letiště a pořádně jsem vymetl pavučiny. Auto pořád maká jak má a navíc jsme s kámošem Ondrou Formanem nafotili pár pěkných fotek a natočili video.
Tady je:
O víkendu jsme zkusili sprinty na Czechringu, ale výsledek žádná sláva...nejlepší čas na 400 m 14,85 s
Nově jsou na autě kola ATS 7,5x16 na hladkých slickách, brzdové světlo a zrcátka z motorky
Nedávno zváženo v JZD ještě na starých kolech = 890 kg
Díky kolům jsme mohli auto zase snížit, už to není úplně jako koza...
2014 - Nejnovější úpravy: lamelový samosvorný diferenciál, chladič oleje a teď se ještě opravují synchrony. Myslím, že je to velký krok dopředu, ale i dál budeme auto vylepšovat :-)
Nakonec jsme koupili legendární motor VR6 za slušnou cenu včetně elektriky, převodovky a téměř kompletní přední nápravy.
Vepředu jsme udělali nový nosný rám na motor a uchycení nápravnice a pak už tam motor padl velice pěkně. Trochu se vyřezali podběhy a znova jsme je udělali nové, podle svého a podle 17" kol. Mezi podběhy je trubková rozpěra a předělané misky tlumičů.
Upravili jsme řízení a je celé posunuté dozadu stejně jako sedačka. Sedačka je závodní s ušima.
Zadní náprava je z pikapa a je komplet očištěná a natřená, dala se nová prasata a náboje jsou předělané na rozteč 5x100 + 4 cm duralové podložky se závity. Zatím jsou tam bubny ale časem bychom chtěli jinou nápravu s kotouči.
V autě je vyřezaná podlaha v kufru a pod sedačkami a celé jsme to předělali nové. V kufru je prozatím zapuštěná nádrž z trabanta. Plech nad původní nádrží jsem vyříznul a bude tam rovný s kastlíkem na baterii.
Nyní už jsou hotové prahy, vlastní výroby podle mých představ. Výfuk je zatím průchozí, vl. výroby, průměr 6 cm a vychází před zadním kolem skrz práh.
Teď jsem dělal tunel pro řazení a ručku, budou na něm i vypínače a startovací tlačítko. Zatím se startuje přes spínačku.
Po dokončení elektriky a rozdýchání vstřiků jsme motor úspěšně nastartovali!! Je to neskutečnej rachot.
Tady je video:
Tak se nám konečně podařilo dodělat podlahu a nastříkat to...přidělali jsme zadní nápravu a už zase stojí na kolech.
Přes víkend jsme nalakovali prostor pro motor a hned jak to bylo možný, namontovali jsme motor zpátky do auta. Nyní je potřeba dodělat prahy a nastříkat vnitřek...
Teď už auto stojí na kolech, celkem nízko vzhledem k 17" kolům. Je tam nový výškově stavitelný podvozek a max. možné snížení. Brzdy jsou skompletované a zatím jsem udělal provizorní plato na baterku...
NOVĚ: vnitřek a prahy jsou v základu. Pár věcí se ještě hodí do laku a zkusíme auto zase zprovoznit a projet než bude hnusně...přes zimu se musí dodělat rám, komplet lak, makrolom a různý drobnosti aby se mohlo na jaře předvést v plný kráse a výkonu.
Přední nárazník je upravený, zadní je potřeba ještě doladit.
Bylo nutný vyměnit oba spojkové válečky ale už by to mělo být v pohodě.
Spínačku jsem nahradil startovacím tlačítkem a vypínači na středovém panelu:) Tam přibude i 6-ti pólový odpojovač baterie a chcípák na táhlo.
Docela dlouho jsme laborovali nad výrobou rámu, kde nám to ohnou nebo jestli si to uděláme sami. Teď jsme sehnali firmu, která se tím zabývá a to nedaleko. Mají slušný zařízení, takže by ohyby měly být přesný a bez deformací. Ještě dokoupím matroš, připravíme podklady a rozměry:)
Rám bude klasický, podle J a nakonec vše z trubek průměru 40 mm a tl. 2 mm. Pokusíme se mít ho co nejvíc propracovaný, vzhledem k výkonu motoru a síle trubek...Prozatím máme navařené patky vzadu pro hlavní oblouk, tl. 3mm a rozměr 14x14 cm s výztuhou na nosník.
Minulý týden nám naohýbaly trubky a začali jsme s výrobou rámu. Tenhle víkend už ho snad kompletně svaříme.
Rám je hotový, svařený na husto a vevařený do kastle. Včera jsme přivařili i propojení s miskami tlumičů vepředu a vzpěry dozadu. Přibyla jedna stropní trubka a zadní rozpěra. Počítám že váha rámu je cca 36 kg
26.7.2011: Podařilo se nám opravit střechu a odstranit ten kruto-šíbr. Je připravená nová palubka vlastní výroby a tenhle týden se konečně dáme do stříkání.
EDIT:kastle je nastříkaná
motor na svém místě, chlazení, palivo a elektrika natažené, dveře ještě nastříkat a makrolom je na cestě...a pořád zbývá doladit mraky drobností...
Včera proběhl test drive na letišti a dobrý peklo. Je to jak motokára:)
Přidány nové fotky - Mimoňské války.
Přikládám pár fotek z Rozkoše. Zvítězili jsme k kategorii Nejhlasitější výfuk - auta s motorem v předu :D
(dovolil jsem si použít fota z wjetef.rajce.idnes.cz/tun ing_sraz_rozkos_24.9._2011
NOVÁ VIDEA:
Onboard video z letiště - podzim 2011
http://www.youtube.com/v/ ITTVZAqiAqc
4.6.2012: Včera jsme vyrazili letos poprvé na letiště a pořádně jsem vymetl pavučiny. Auto pořád maká jak má a navíc jsme s kámošem Ondrou Formanem nafotili pár pěkných fotek a natočili video.
Tady je:
O víkendu jsme zkusili sprinty na Czechringu, ale výsledek žádná sláva...nejlepší čas na 400 m 14,85 s
Nově jsou na autě kola ATS 7,5x16 na hladkých slickách, brzdové světlo a zrcátka z motorky
Nedávno zváženo v JZD ještě na starých kolech = 890 kg
Díky kolům jsme mohli auto zase snížit, už to není úplně jako koza...
2014 - Nejnovější úpravy: lamelový samosvorný diferenciál, chladič oleje a teď se ještě opravují synchrony. Myslím, že je to velký krok dopředu, ale i dál budeme auto vylepšovat :-)
Luke / Project Fajt VR6 - komentáře:
09:41:09
11.05.2010
11.05.2010
Max
08:29:29
11.05.2010
11.05.2010
lukash
Děkuju za chválu, vydržím i když prachy jsou problém...HLEDÁM SPONZORA:) strašně rád bych s tím chtěl vyrazit na silnici a trochu se ukázat ale reálně jedině na lafetě. Takže srazy, sprinty, vrchy a možná i okruhy;)
23:26:17
10.05.2010
10.05.2010
Arnold
jo to bude dobry facko jsem zvedavej na vysledek ale ted uz to vypada dobre jen tak dal a jeste ma to dobrej sound motoru xD
17:15:18
10.05.2010
10.05.2010
Brayen
ahoj, jenom se zeptám, to auto budeš normálně provozovat nebo jen vozit na podválu po srazech ??
16:13:46
10.05.2010
10.05.2010
koordiak
Tak tomuto sa vraví kurva riedna robota!!!! na to by som sa prisiel osobne pozriet,Len tak dalej
15:26:41
10.05.2010
10.05.2010
favo110lrs
pěkná práce držím palce!
14:02:38
10.05.2010
10.05.2010
Pavell
zatim dost dobrý! jen tak dál
13:54:16
10.05.2010
10.05.2010
tonek.favo
tak ten zvuk je parádní, hodně zdaru a šup do oblíbených
23:06:04
03.05.2010
03.05.2010
TheronBB_130LR
pridaj viac foto kaaamo je to krasne....):):) len tak dalej drzim palce...:):):)
08:21:10
03.05.2010
03.05.2010
OJOUCH
Tak zatim to vypada dost dobre jen tak dal!
07:34:56
03.05.2010
03.05.2010
lukash
Dá se říct že kastle byla za hubičku a někdo si s ní vyhrál. Teď už vypadá trochu jinak, přední blatníky jsou z felicie KIT Car a jsou udělané prahy
08:16:25
01.05.2010
01.05.2010
koordiak
Tak tento favorit buda naozaj Hustý
18:36:31
30.04.2010
30.04.2010
Miky
ty kráso dobrej body kit :P
17:02:58
30.04.2010
30.04.2010
Soda
myslím, že je to v plánu podle prahů
15:13:43
30.04.2010
30.04.2010
saSaT
chtělo by to podobný lemy aji dopředu
17:18:43
29.04.2010
29.04.2010
James1991
Ty zadní lemy vytažený is dveřma je masakr.
17:11:50
29.04.2010
29.04.2010
wondraz
zadek je good
14:01:35
29.04.2010
29.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Ten zadek/boj to je hodně dobrý. Vypadá to na zajímavý projekt.
13:04:19
29.04.2010
29.04.2010
mekky
to vypadá dost zajímavě, jsem zvědav, jak budete pokračovat.