Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč

komentáře | popis | fotky | Tomaso435 | 18.04.24 06:54 | 145x v oblíbených
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ***!!!warning!!!*** - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-Předem upozorňuji pro zdejší rejpaly, že auto je moje nikoliv vaše, tudíž v tom mám věci co vyhovujou mě nikoliv vám, a vypadá tak, jak chci já a nikoliv vy. No prostě nemá smysl mi něco vyvracet, pač si to udělám stejně podle sebe :-D -Chápem?







***Škoda Favorit 136 LS . . . . IQ + ♥ = Škoda

S líbivou a aerodinamickou karoseríí navrženou Italským Desingnérem Bertone :-D***





Datum prohlídky Stav km

Budoucí prohlídka bude o 30km víc no :-D

18.9.2017 35674

30.9.2015 Nevim už

01.10.2013 35568

04.10.2011 35141

17.09.2007 30069

25.05.2005 29562







-Zakoupeno 13.12 2009 v MOSTu

-Barva zelená pastelová 5105

-Rok výroby 1990 - první model typu LS (ještě světlá palubka a C sloupky, hranatá řadička a bez stropních hodin)

-Motor 136, 46kw akorát zajetý :) Při koupi najeto krásných 31 398 km

-Vše původní dá se říct "nové" stav 99% :) - bylo když sem to přivez :-D

-auto nikdy nedostalo technickou včas.... zásadně až 5 dní po zkončení platnosti...to asi jak bylo furt na špalkách...kdo to má dávat dolu :D



Předchodí majitel se o něho staral a asi vubec nejezdil, interier neuvěřitelně čistý a bez náznaku používání..na autě bylo uděláno:

-Rezistinová kůra uplně všude

-Řádně nabarvené lemy proti oprejskání

-Rádio s magnetofonem a repro v zadním platu

-Lišta v masce s nápisem Favorit

-Chlupaté potahy sedadel a plata "na míru"

-Tažné odnimatelné zařízení

-Gumové koberečky hnědé

-Origo šedé pokličky středů plechových ráfků

-CZka předepsaných rozměrů...takovou sem už dluho neviděl....



jinak vůz po prvním majiteli asi nějak takhle
reklama volkswagen golf 3












***Co do toho začínám šťourat já:***

-Komplet antirezinová kůra kadý rok + zalití žlábku mezi blatníkem a podběhem - se osvěčilo 10ti lety denního provozu a nikde ani stopa po rzi:-)

-Podotahování všeho povolenýho

-Promazání všeho pohyblívýho a vrzavýho

-Ošetření pryžových částí





--***Dodělávky Exteriéru***

-Denní Led světla v upravených rámečcích záslepek mlhovek (c)by Nepér (denní světla přesunuty na fabii)

-Kouřová světla Pal a blikače Diamond (nahradí zřejmě zpět nová oranžová ale to nevim kdy)

-Ochranný rám CORAM v černém matném komaxitu ( připraven jiný nižší typ )

-Červený panel v zadním výklenku pro SPZ

-Brzdové světlo z felicie

-UV lampičky anti100

-Výfuk Soieta +0,5kw odměřeno:-) - aktuálně uplně nový výfuk soieta.

-Původní originální mlhovky , nahradila přídavná dálková světla PAL se žlutou H3 ( nahradí opět mlhovky nové )

-Zpětná zrcátka Repliky bez znaku škoda ...tech znáčku je na tom autě už moc :)

-Plastové mřížky větrání zadních dveří

-Uzemňující ocásek s dobovou odrazkou

-nový znak masky, bertone znak na C sloupky, a jiné znaky na 5dv.

-Podvozek od Hewlet Packard :) předek nadoraz dole, zadek v prostřed.





--***Dodělávky Interiéru***

-Využita příprava pro osvětlení kufru-zabudována nová lampička ze š120

-Zahraniční středový panel hnědý

-Čtyř ramenný volant

-Stropní hodiny

-Dveřní kapsy

-Apri CD1 - spotřeba podle apri při 90km/h 4,8 :-)

-Stmívač vnitřního osvětlení

-Odskok patých dveří s tlačítkem na palubce PAL

-Dodělávky inovovanějšího modelu LS 92 - tmavá palubka, kulatá řadička, propracovanější plasty abudou hnedý C sloupky

-Alarm na heslo :-D citlivý na pokles napětí.

-Signalizace otevření 2 komory karbíku - zapojena nevyužitá kontrolka TEST

-Signalizace nezapnutých pásů - zapojena nevyužitá kontrolka

-Kryt džáků pásů s odkládací přihrádkou ke konci tunelu

-Dřevěný dobový dekor palubky

-Kontrolka sahary v míste nevyužitého prolisu v budíku ( nutno předělat, ale nevim kdy kuchat budíky se mi nechce )

-Kontrolka alarmu v kontrolce výstražných

-Záslepky šroubů na stropních madlech, na středovém panelu a zatím z části na clonách.





--***Dodělávky pod kapotou***

-Rozpěra předních tlumičů

-Filtrbox z verze Sprint 75

-Víčko nádobky opstřikovačů modré z felicie

-Odhlučnění stěny mezi motorem

-Vlastní pojistková skříňka pro radio zesilovač, přídavný světla atp)

-Eco flow







--***Kolečka:**

Na voze:-ATIWE 13" 5,5J ET38 s klasickým rozměrem pneu



Dále skladem: ve 4x98 jiné mne nezajímají

-Centra 13" 5,5J ET38 prototyp pickup FUN 1991/92 německo

-Borbet 13" 5,5J ET30

-KN Delta 13" 5J ET38

-AMZ 13" 5J ET38

-Z&V 13" 5J ET 38

-Sada původních plecháčů 4,5J ET43

-FIP 13" 5J ET 35

-SPEEDline 13" 5J ET 38

-Intra 13" 5,5J ET 38

-Sada nových plecháčů v černé - příjda nová sada dobových poklic Bertone a barum ECONOMY :)

-Vekta 5Jx 13 ET nezjištěno TYP A1 (funglovky) + 3 kusy černoleštěné použité

-ACP 13" 5,5J ET38 Dle škodováckýho katalogu pouze pro export

-AMZ 13" 5J ET36 provedení pro Excelent + navíc jeden sportline jako pátej do sady

-KN METEOR 13" 5J Et nezjištěno. raritka holanský trh. U nás to samé kopie prototypy z Metazu.

-VEKTA pavučiny s pokličkou, 5.5j et38, častěji k vidění ve 4x100, ve 4x98 velmi málo kusů a pouze na export.

-AMIL SA 5.5j et 36 belgium. 5ks disků z dobového paketu ml tuning

-MTX 5J R14 4ks disků z katalogu metalex roadster 7-06

-ATS CUP 5.5j et nevím, z katalogu příslušenství na export

-METAZ 4.5J , 5ks prototypových disků , například z favorita coupe.





Přívěsné vozíky:





Sportjacht p400a s víkem černý původní spz



Skif m1 kompletní šedý



Beskydsport kempík žluto bílý původní originál



Karavan ponorka vlastní výroby modro bílý již novodobé přečíslování spz bez EU.



Vozík vlastní výroby, po rozbalení je z něho chatka :)



A

Jawa 23 mustang 1977 oranžový s původní spz.

Jawa Babetta 210 1992 a 207 1980 absolutně původní kusy









***A nějaká ta hudba:***

-Rádio Blaupunkt victoria SD48

-Dveřní a výškové repro Blaupunkt GTc 652 Mystic + Redukce na 16cm repro

-SW Blaupunkt GTt 1200 mk II - ***Rád bych Blaupunkta GTB 300 DUAL***

-Zesilovač Axton C209 nahradil Blaupunkt Gta 2 special MK 2

-Zadní repro Magnat Profection 694 (už se poohližím po oválech blaupunkt)





***Možná nějaký změny:***

-namontovat misto brzdovky z feldy, originální brzdovku hella s nastavitelným sklonem

-udržba celýho auta od brzd po motor - už jen čepy silenty

-Zadní stabilizátor.

-motor sprint 75 + alu tyčky + vlastní rozdělovač+kn filtr













***special thanx habříkovy za komax na rámu***

skoda-virt.cz/cz/.../4211 -habrik-favo



***special thanx vojstiskovi za masku bertone a vývozní lištu do masku 89***

skoda-virt.cz/cz/.../5445 -modrej-136x







------------------------- --------------------------



***n a b í z í m / k o u p í m : s m ě n n ý o b c h o d v í t á n***



skoda-virt.cz/cz/.../1343 97-k-o-u-p-i-m-n-a-f-a-v-o -r-i-t-a



skoda-virt.cz/cz/.../1622 51-f-a-v-o-r-i-t-ruzne-vec i-nove-a-pouzite

skoda-virt.cz/cz/.../1471 57-vymenim-ram-za-topx-4-o ko



skoda-virt.cz/cz/.../1507 58-r-a-m-pred-naraznik-fel da-favo-novy





------------------------- -------------------------- -





-Karta hnědáka

skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej



DÁDY DÁDY DÁ ...To je vše přátelé :)

(c) by Tomaso 435







-Když budu denně 2x dávat novou fotku toho samýho zelenýho sráče, do profilu s každým utaženým šroubkem minimálně ze 4 stran, tak aby bylo vidět jak sem postoupil, aby se zobrazovala celej den v hlavní stránce, budu tu křičet v každým tématu, sedět na kompu od rána do noci, a i v práci odbíhat ke kompu na virt, budu mít taky 700 oblíbených jako někdo ? :-D :-D







-joo a na srazy nejezdím vuuubec, protože poháry nechci :-D :-D





(poznámka pro majitele: technickou máš do čtvrtýho října 2013 vole)

( nyní už do 1.října 2017)







Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - komentáře:

11:48:52
05.01.2011
castrol
-> Cába: tak presne ja tomu nerozumiem
09:42:06
05.01.2011
suri
-> Cába: určite sa to zohreje rýchlejšie ako TDi a podobnie motory ale na benzín to nemá -> Tomaso435: tak potom jo
00:59:35
05.01.2011
Tomaso435
-> Cába 05.01.11 00:08:51: tak tak to je ono :-) jednou za čas brzdy dát do kupy vyměnit olej svíčky a už jenom nahánět kilometry za málo peněz.. vlastně proto mám favorita. ten taky po člověku nic moc nechce ;) na nějakej komfor netrpim takže i favorita beru jako velikej luxus, jelikož na mě neprší nefouká a sedačky nejsou ze dřeva:-) a spotřebu jde udělat taky v pohodě ;)

-> suri: když jedu s kámošem v pažoutoj co je na to taky háklivej ale přeci jen si o ty dva tři stupně tu teplotu sníží, tak mám pocit že sem právě zalez do mrazáku,, na zuby hrozný , navíc se mi spustí alergická reakce, potřebuju stálou teplotu vlhkost teplo a klid :-D
00:52:08
05.01.2011
Cába
-> castrol: Tak proc takovy plky pises, kdyz tomu nerozumis? Tohle mam fakt nejraci
00:33:01
05.01.2011
castrol
-> Cába: nechajme to tak nemam na to nervy 4
00:29:29
05.01.2011
Cába
-> castrol: napsal jsi: → suri: ja ani jadnu ale foter ma a viem ze sa to ohrieva ako kazdy diesel,prave ze ma odraduje to dlhe ohrievanie a zvuk traktora



Tak proc bych nemoh porovnavat feldu s SDI v ohrati?
00:11:32
05.01.2011
castrol
-> Cába: ale neporovnavaj feldu a sdi
00:10:02
05.01.2011
suri
-> Cába: felda jo , ale sdi fábiu myslí ale ani tam to nie je tak hrozné
00:08:51
05.01.2011
Cába
-> Tomaso435: Ty si jak muj fotr. Nejlip holobyt a hladkej diesel, jenom menit olej a jezdit3



-> castrol: Nevis o cem mluvis. Mam doma vyzkouseno ze naftova felda se dyl jak favo neohreje ani omylem, spis je to naopak.
00:01:17
05.01.2011
castrol
-> suri: ved ja viem ale ten zvuk mi nerobi dobre ...a na spotrebu som sa nikdy nehral teda pokial to nieje nat 10l
23:56:48
04.01.2011
suri
-> Tomaso435: tak ak ti nerobí dobre jasné že nie -> Cába: ako každý diesel ale určite nie tak neskoro ako caddy na susednom fore -> castrol: zvuk traktora má každý diesel , na benzíne za 5 mesto neobjazdíš skorej za 8-9
23:54:04
04.01.2011
castrol
-> Cába: jedna baba povedala 1
23:51:54
04.01.2011
castrol
-> suri: ja ani jadnu ale foter ma a viem ze sa to ohrieva ako kazdy diesel,prave ze ma odraduje to dlhe ohrievanie a zvuk traktora
23:51:51
04.01.2011
Tomaso435
-> Cába: To neměl, to je fakt, ale zatim to stačí ;)

zase u nafty octe se muže kdeco posrat, to fakt ne, prostě potřebuju to nejobyčejnější cp je .... dacii logan :-D



-> suri: no zase je vyšší pojistka no;) klimu 100% ne, nedělá mi to dobře, rači se celou cestu peču;) a bude zase o jednu věc co žádá urdžbu méně:-)



-> castrol: vim sdi je traktor a akceleraci má jak stodváca ale to bych asi neřešil,,, je to motor co se prej zkoro vubec nesere a vydrží strašnejch kilometrů. a spotřebu umí i 4,5 :-)



no já mizim, tak dobrou ;)
upraveno 1x, naposled 04.01.2011 23:52:24
23:49:05
04.01.2011
Cába
-> castrol: Jak muzes rict, ze se SDI dlouho ohriva? Na to si prisel jak?9
23:47:36
04.01.2011
suri
-> castrol: koľko tých sdi máš? ohrieva sa to dlho ako každý diesel , traktor je to rovnaký ako aj tdi a iné diesle , tam si moc nevyberieš
23:45:09
04.01.2011
castrol
-> Tomaso435: neviem kolko je poistka ale niejaka zavratna ciastka to nebude a racej ten banzinak,SDIcko nee 4 je to ako traktor a dlho sa to ohrieva
23:44:11
04.01.2011
suri
-> Tomaso435: tak prvú 1,4MPi 8V , to ťa prežije , HTP prvé by som nechcel



a klímu a servo určite, v lete sú strašné horúčavy a klímy sa zase tak nekazia
23:44:06
04.01.2011
Cába
-> Tomaso435: veliky? to rika clovek, kterej v zivote vetsi auto nez facko nemel2 jak si zvyknes na vetsi, do malyho uz se nechce.

Kazda sranda neco stoji... A vysoka spotreba?Nevim jak benzin, ale naftak v koktavce zere min nez favo a aspon je v nem trochu svezeni
23:42:48
04.01.2011
Tomaso435
-> suri: naco klimu ;) čím míň, tím líp ;) navíc ceny jaky ja si představuju budou mít uplně první fábky, takže potom až mi favoriti dojezděj, to je asi jasná volba
Extreme Tyres