Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč

komentáře | popis | fotky | Tomaso435 | 18.04.24 06:54 | 145x v oblíbených
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ***!!!warning!!!*** - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-Předem upozorňuji pro zdejší rejpaly, že auto je moje nikoliv vaše, tudíž v tom mám věci co vyhovujou mě nikoliv vám, a vypadá tak, jak chci já a nikoliv vy. No prostě nemá smysl mi něco vyvracet, pač si to udělám stejně podle sebe :-D -Chápem?







***Škoda Favorit 136 LS . . . . IQ + ♥ = Škoda

S líbivou a aerodinamickou karoseríí navrženou Italským Desingnérem Bertone :-D***





Datum prohlídky Stav km

Budoucí prohlídka bude o 30km víc no :-D

18.9.2017 35674

30.9.2015 Nevim už

01.10.2013 35568

04.10.2011 35141

17.09.2007 30069

25.05.2005 29562







-Zakoupeno 13.12 2009 v MOSTu

-Barva zelená pastelová 5105

-Rok výroby 1990 - první model typu LS (ještě světlá palubka a C sloupky, hranatá řadička a bez stropních hodin)

-Motor 136, 46kw akorát zajetý :) Při koupi najeto krásných 31 398 km

-Vše původní dá se říct "nové" stav 99% :) - bylo když sem to přivez :-D

-auto nikdy nedostalo technickou včas.... zásadně až 5 dní po zkončení platnosti...to asi jak bylo furt na špalkách...kdo to má dávat dolu :D



Předchodí majitel se o něho staral a asi vubec nejezdil, interier neuvěřitelně čistý a bez náznaku používání..na autě bylo uděláno:

-Rezistinová kůra uplně všude

-Řádně nabarvené lemy proti oprejskání

-Rádio s magnetofonem a repro v zadním platu

-Lišta v masce s nápisem Favorit

-Chlupaté potahy sedadel a plata "na míru"

-Tažné odnimatelné zařízení

-Gumové koberečky hnědé

-Origo šedé pokličky středů plechových ráfků

-CZka předepsaných rozměrů...takovou sem už dluho neviděl....



jinak vůz po prvním majiteli asi nějak takhle
reklama volkswagen golf 3












***Co do toho začínám šťourat já:***

-Komplet antirezinová kůra kadý rok + zalití žlábku mezi blatníkem a podběhem - se osvěčilo 10ti lety denního provozu a nikde ani stopa po rzi:-)

-Podotahování všeho povolenýho

-Promazání všeho pohyblívýho a vrzavýho

-Ošetření pryžových částí





--***Dodělávky Exteriéru***

-Denní Led světla v upravených rámečcích záslepek mlhovek (c)by Nepér (denní světla přesunuty na fabii)

-Kouřová světla Pal a blikače Diamond (nahradí zřejmě zpět nová oranžová ale to nevim kdy)

-Ochranný rám CORAM v černém matném komaxitu ( připraven jiný nižší typ )

-Červený panel v zadním výklenku pro SPZ

-Brzdové světlo z felicie

-UV lampičky anti100

-Výfuk Soieta +0,5kw odměřeno:-) - aktuálně uplně nový výfuk soieta.

-Původní originální mlhovky , nahradila přídavná dálková světla PAL se žlutou H3 ( nahradí opět mlhovky nové )

-Zpětná zrcátka Repliky bez znaku škoda ...tech znáčku je na tom autě už moc :)

-Plastové mřížky větrání zadních dveří

-Uzemňující ocásek s dobovou odrazkou

-nový znak masky, bertone znak na C sloupky, a jiné znaky na 5dv.

-Podvozek od Hewlet Packard :) předek nadoraz dole, zadek v prostřed.





--***Dodělávky Interiéru***

-Využita příprava pro osvětlení kufru-zabudována nová lampička ze š120

-Zahraniční středový panel hnědý

-Čtyř ramenný volant

-Stropní hodiny

-Dveřní kapsy

-Apri CD1 - spotřeba podle apri při 90km/h 4,8 :-)

-Stmívač vnitřního osvětlení

-Odskok patých dveří s tlačítkem na palubce PAL

-Dodělávky inovovanějšího modelu LS 92 - tmavá palubka, kulatá řadička, propracovanější plasty abudou hnedý C sloupky

-Alarm na heslo :-D citlivý na pokles napětí.

-Signalizace otevření 2 komory karbíku - zapojena nevyužitá kontrolka TEST

-Signalizace nezapnutých pásů - zapojena nevyužitá kontrolka

-Kryt džáků pásů s odkládací přihrádkou ke konci tunelu

-Dřevěný dobový dekor palubky

-Kontrolka sahary v míste nevyužitého prolisu v budíku ( nutno předělat, ale nevim kdy kuchat budíky se mi nechce )

-Kontrolka alarmu v kontrolce výstražných

-Záslepky šroubů na stropních madlech, na středovém panelu a zatím z části na clonách.





--***Dodělávky pod kapotou***

-Rozpěra předních tlumičů

-Filtrbox z verze Sprint 75

-Víčko nádobky opstřikovačů modré z felicie

-Odhlučnění stěny mezi motorem

-Vlastní pojistková skříňka pro radio zesilovač, přídavný světla atp)

-Eco flow







--***Kolečka:**

Na voze:-ATIWE 13" 5,5J ET38 s klasickým rozměrem pneu



Dále skladem: ve 4x98 jiné mne nezajímají

-Centra 13" 5,5J ET38 prototyp pickup FUN 1991/92 německo

-Borbet 13" 5,5J ET30

-KN Delta 13" 5J ET38

-AMZ 13" 5J ET38

-Z&V 13" 5J ET 38

-Sada původních plecháčů 4,5J ET43

-FIP 13" 5J ET 35

-SPEEDline 13" 5J ET 38

-Intra 13" 5,5J ET 38

-Sada nových plecháčů v černé - příjda nová sada dobových poklic Bertone a barum ECONOMY :)

-Vekta 5Jx 13 ET nezjištěno TYP A1 (funglovky) + 3 kusy černoleštěné použité

-ACP 13" 5,5J ET38 Dle škodováckýho katalogu pouze pro export

-AMZ 13" 5J ET36 provedení pro Excelent + navíc jeden sportline jako pátej do sady

-KN METEOR 13" 5J Et nezjištěno. raritka holanský trh. U nás to samé kopie prototypy z Metazu.

-VEKTA pavučiny s pokličkou, 5.5j et38, častěji k vidění ve 4x100, ve 4x98 velmi málo kusů a pouze na export.

-AMIL SA 5.5j et 36 belgium. 5ks disků z dobového paketu ml tuning

-MTX 5J R14 4ks disků z katalogu metalex roadster 7-06

-ATS CUP 5.5j et nevím, z katalogu příslušenství na export

-METAZ 4.5J , 5ks prototypových disků , například z favorita coupe.





Přívěsné vozíky:





Sportjacht p400a s víkem černý původní spz



Skif m1 kompletní šedý



Beskydsport kempík žluto bílý původní originál



Karavan ponorka vlastní výroby modro bílý již novodobé přečíslování spz bez EU.



Vozík vlastní výroby, po rozbalení je z něho chatka :)



A

Jawa 23 mustang 1977 oranžový s původní spz.

Jawa Babetta 210 1992 a 207 1980 absolutně původní kusy









***A nějaká ta hudba:***

-Rádio Blaupunkt victoria SD48

-Dveřní a výškové repro Blaupunkt GTc 652 Mystic + Redukce na 16cm repro

-SW Blaupunkt GTt 1200 mk II - ***Rád bych Blaupunkta GTB 300 DUAL***

-Zesilovač Axton C209 nahradil Blaupunkt Gta 2 special MK 2

-Zadní repro Magnat Profection 694 (už se poohližím po oválech blaupunkt)





***Možná nějaký změny:***

-namontovat misto brzdovky z feldy, originální brzdovku hella s nastavitelným sklonem

-udržba celýho auta od brzd po motor - už jen čepy silenty

-Zadní stabilizátor.

-motor sprint 75 + alu tyčky + vlastní rozdělovač+kn filtr













***special thanx habříkovy za komax na rámu***

skoda-virt.cz/cz/.../4211 -habrik-favo



***special thanx vojstiskovi za masku bertone a vývozní lištu do masku 89***

skoda-virt.cz/cz/.../5445 -modrej-136x







------------------------- --------------------------



***n a b í z í m / k o u p í m : s m ě n n ý o b c h o d v í t á n***



skoda-virt.cz/cz/.../1343 97-k-o-u-p-i-m-n-a-f-a-v-o -r-i-t-a



skoda-virt.cz/cz/.../1622 51-f-a-v-o-r-i-t-ruzne-vec i-nove-a-pouzite

skoda-virt.cz/cz/.../1471 57-vymenim-ram-za-topx-4-o ko



skoda-virt.cz/cz/.../1507 58-r-a-m-pred-naraznik-fel da-favo-novy





------------------------- -------------------------- -





-Karta hnědáka

skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej



DÁDY DÁDY DÁ ...To je vše přátelé :)

(c) by Tomaso 435







-Když budu denně 2x dávat novou fotku toho samýho zelenýho sráče, do profilu s každým utaženým šroubkem minimálně ze 4 stran, tak aby bylo vidět jak sem postoupil, aby se zobrazovala celej den v hlavní stránce, budu tu křičet v každým tématu, sedět na kompu od rána do noci, a i v práci odbíhat ke kompu na virt, budu mít taky 700 oblíbených jako někdo ? :-D :-D







-joo a na srazy nejezdím vuuubec, protože poháry nechci :-D :-D





(poznámka pro majitele: technickou máš do čtvrtýho října 2013 vole)

( nyní už do 1.října 2017)







Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - komentáře:

16:44:37
29.11.2010
Tomaso435
-> Vojtisek: nojo.... už ted to pokládám za zadní sedačky zelenáče a na střechu8
16:43:39
29.11.2010
Vojtisek
-> Tomaso435: nekupu kraviny nebo na jaře nevyjedeš3 3
16:39:20
29.11.2010
Tomaso435
-> afro100: na pincka3
16:38:40
29.11.2010
afro100
-> Tomaso435: naco su ti blikny na ARO ?
16:37:16
29.11.2010
Tomaso435
dneska zase cosi.. kraviny kraviny kraviny
zvětšit Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - obrázek od Tomaso435 vložen 29.11.2010 16:37:16
23:54:31
28.11.2010
Tomaso435
-> Jumbo: vyměním za radunku40
23:15:58
28.11.2010
Jumbo
-> Tomaso435: Jakto ze ne? 4
21:17:53
28.11.2010
Tomaso435
-> david 136: sežeň starýho dědu servisáka ;) ten šáhne a máš to ;)
21:05:32
28.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: jako ja sem s manualem jezdil od zacatku a bylo to nejvic v pohode, zapnutej sytit otacky asi 1300, vypnul sem ho po cca 2km a otacky krasne 750 jak maji byt pozdeji 800, krasa, ale ted se mi ho nedari ani nahodou nastavit, stravil sem na tom uz nekolik dni a par litru benzinu, de o to ze kdyz sytic vypnu tak se mi otacky jeste zvysily
21:00:34
28.11.2010
Tomaso435
-> david 136: jono není to uplně dokonalý. ale co, nastavený to mám podle sebe jak mi to vyhovuje a funguje to tak ;) no já mám ted manuální fungl doma připravenej, a chtěl sem to tam dávat, ale jak tak koukám do foora,že s tim sou problémy, tak nevim teda jesi to vubec prasit.....
20:55:44
28.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: aha to sou holt fackovy karbeci, taky me to ted trapi, mam doma jak s manualnim tak s automatickym ale porad premyslim kterej tam dat, ale ten manualni nejde vubec vyladit
20:55:11
28.11.2010
Tomaso435
-> Jumbo: ne3

-> cPetan: záleží co nabídneš za to ;)
20:52:24
28.11.2010
Tomaso435
-> david 136: ono to bylo nějaký rozházený, že i při plně zahřátým motoru sytič furt pomáhal, přestal třeba až po 15 km jízdy.... takže sem ho ubral tak, že se vypne na první dotyk pedálu a ještě sem se ho nedotknul takže to drží samo od začátku,,, když se dotknu tak kelsno otáčky na 1200, a časem na 1000 a při uplný zahřátí 800... tak nějak no :-D
20:46:26
28.11.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: to mas nejak vysoky otacky nato ze je ten motor uz docela zahratej, tady pri te teplote uz by mel sytic vypinat a stejne otacky na volnobeh by meli byt kolem 1500
20:42:26
28.11.2010
Jumbo
-> Tomaso435: Borbety ja, ne?
20:10:09
28.11.2010
cPetan
-> Tomaso435: Kdyby šel dál, tak mám zájem 6
18:40:41
28.11.2010
Tomaso435
-> castrol: já seděl uvnitř a 20 minut sem si poslouchal po dlouhý době moje oblíbený písničky3

jo to druhé je teploměr, ale ja si topil, tak sem tam měl krasnejch 20 :-D
upraveno 1x, naposled 28.11.2010 18:51:26
18:40:08
28.11.2010
Tomaso435
na sytič,,,, není to moc ty otáčky?
zvětšit Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - obrázek od Tomaso435 vložen 28.11.2010 18:40:08
18:38:58
28.11.2010
Tomaso435
a krásně funguje signalizace námrazi1
zvětšit Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - obrázek od Tomaso435 vložen 28.11.2010 18:38:58
18:38:49
28.11.2010
castrol
-> Tomaso435: si sa este nepriotravil 1 to druhe je teplomer??
upraveno 1x, naposled 28.11.2010 18:40:25
Extreme Tyres