skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořád je na něm spousty a spousty práce takže tohle neni určitě konečná podoba...
exterier:
kouřová zadní světla a boční blikače
přední světla vylakovaná černě
lízo G3gti/VR6
interier:
zadní sedadla felicia, přední recara ze starýho kadeta všechno přečalouněno
tapece, sloupky a zástavba atd potažené černou koženkou
tunel, prahy atd. potaženo kobercem
části palubovky v bílé kožence
madla dveří v laku
bílý sportovní volant
sportovní pedály niken
sportovní hlavice na zkrácené řadičce
hasící přístroj
odpojovač baterie
audio:
Autorádio Alpine cde-9853
přední dveře: Alpine SPS-171A
páté dveře: Alpine SPG-69C3
subwoofer: Alpine SWE-1243E
zesilovače Carpower HPB-1502 a FLI loaded 800S
kabeláž Alfatec, Hollywood
pojitky Alfatec, AIV
tlumení dveře B2 BBDM 2mm s alu a podlaha 3mm Tecsound
kola:
OZ Turbo 7 a 7,5x15 et15
podvozek:
Vzduchový na HP tlumičích
upravený dorazy
lyžina
přední brzdiče Mondeo 1.8 16V a kotouče Clio Williams (259mm chlaďáky)
zadní kotoučovky Golf 3 Gti
převařený klobouky až pod kapotu
převařený nosníky kvůli řízení
zvednutej motor (upravený řazení a výfuk, nový držáky)
motor:
serie BMM 50kW
komplet přetěsněný
nové rozvody, spojka, náplně atd.
sportovní filtr na sání i na ventildeklu
hlava v bílé matné
motorový prostor černý
exterier:
kouřová zadní světla a boční blikače
přední světla vylakovaná černě
lízo G3gti/VR6
interier:
zadní sedadla felicia, přední recara ze starýho kadeta všechno přečalouněno
tapece, sloupky a zástavba atd potažené černou koženkou
tunel, prahy atd. potaženo kobercem
části palubovky v bílé kožence
madla dveří v laku
bílý sportovní volant
sportovní pedály niken
sportovní hlavice na zkrácené řadičce
hasící přístroj
odpojovač baterie
audio:
Autorádio Alpine cde-9853
přední dveře: Alpine SPS-171A
páté dveře: Alpine SPG-69C3
subwoofer: Alpine SWE-1243E
zesilovače Carpower HPB-1502 a FLI loaded 800S
kabeláž Alfatec, Hollywood
pojitky Alfatec, AIV
tlumení dveře B2 BBDM 2mm s alu a podlaha 3mm Tecsound
kola:
OZ Turbo 7 a 7,5x15 et15
podvozek:
Vzduchový na HP tlumičích
upravený dorazy
lyžina
přední brzdiče Mondeo 1.8 16V a kotouče Clio Williams (259mm chlaďáky)
zadní kotoučovky Golf 3 Gti
převařený klobouky až pod kapotu
převařený nosníky kvůli řízení
zvednutej motor (upravený řazení a výfuk, nový držáky)
motor:
serie BMM 50kW
komplet přetěsněný
nové rozvody, spojka, náplně atd.
sportovní filtr na sání i na ventildeklu
hlava v bílé matné
motorový prostor černý
fanfán/facko135lxi - komentáře:
18:18:09
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: to je noční můra, ale to j e hold riziko těhle aut
18:16:19
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> tonek.favo: me nejvic desi vliv soli na kastli bez pozinku
18:13:19
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: jj, mám to podobně.N zimu zdokonaluju spotřebáka Mýho by mi bylo líto, ač teda taky sním někdy v zimě vyjedu, ale bude stát v garáži a jezdit co nejmín
18:11:29
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> tonek.favo: to ja doufam ze do soli nebudu muset vyjet,,, pockam az zacnou solit a hodim to do dilny a budu neco delat at muzu zabavovat fobii
18:04:59
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: ne dík v poho, já to ted neřeším, je zima a zimáky mám, ale i tak dík
17:59:31
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> tonek.favo: no ja bych mozna dokazal sehnat i 175/50 ale sou dost stary uz,,, byli by levne si myslim
17:58:26
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: no jen 13ky bud klasiku 165/70 nebo aj 175/60, at to trochu klesne. Tak vybraný by byly, ted jen ty peníze
17:53:59
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> tonek.favo: a jakej rozmer? ja sem tedka spokojenej:)
17:51:11
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: to je šikovná věc, no držím palce at se daří Já těd pro změnu hledám njaký solidní gumy, Barum už nechci ani cejtit
17:46:36
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> tonek.favo: ono to vzadu udela docela primereny acka a vepredu taky ale jeste to pujde niz tak se uvidi,,, ovsem to chce nejdriv lyzinu protoze obcas chytnu prevodovkou tak se modlim aby netekla
17:43:30
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: aha dík
17:41:29
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> ZdendaH: ja vim proto mam rezervu vylepenou lepenkou a je to lepsi -> tonek.favo: dik:) momentalne vepredu o 2 zavity+ vsechny mrtvy a vzadu o jeden plus mrtvej zkraceno,,, jeste se to bude poupravovat,, a predni tlumice sou podvazany aby nevypadla pruzina pri vymene kola
17:38:31
14.10.2010
14.10.2010
ZdendaH - zrušená registrace
to budeš slyšet z Hk až v Kostelci koukal jsem že vozíš hudbu místo z. sedaček. zkus to vykuchat na plech až po střechu...hrozně se pak odráží zvuk od výfuku
17:38:22
14.10.2010
14.10.2010
tonek.favo
-> jok3r: Hezkej Fanouš, prosímtě, ty si to nějak snižoval, jak? O podvozku tu zmínku nemáš tak proto se ptám, připadá mi to rozumná výška
17:30:33
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> ZdendaH: no ted tam sou origo svody a kat pak trubka a vzadu plne pruchozi "sportovni" koncovej dil ,,, pak budou 4do1 a trubka az dozadu k tomu koncaku,, zadni sedadla taky nemam:D
17:26:49
14.10.2010
14.10.2010
ZdendaH - zrušená registrace
a jak bude dál výfuk? já mám první díl fáčko s navařanou matkou na lambdu, druhej trubku JP a konec série 1.3. pěkně to bublá na volnoběh a výš je to uřvaný což se mi líbí. teď jsem vrátil tapece a zadní sedačky tak už to v autě tak neječí jako předtim
17:21:38
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> ZdendaH: nekdy treba jo,,, ted chci svody 4 do 1 a pak se uvidi,,, novy tlumice a jeste vic k zemi tak uvidim jak to prez zimu vsechno stihnu ale zavodak z toho nikdy nebude,,,
17:20:09
14.10.2010
14.10.2010
ZdendaH - zrušená registrace
však jestli budou nějáký úpravy i na motoru tak můžem porovnat...taky mám bmm 50kw
16:15:06
14.10.2010
14.10.2010
jok3r
-> ZdendaH: jo taak:) to me zrovna pustili z nemocnice tak sem se jel podivat na sraz co delali kamosi z TPO:) a jestli ti prislo ze to dela divny zvuky tak to bude tim ze byli pridreny vahadla,,, uz je cajk
20:23:27
13.10.2010
13.10.2010
ZdendaH - zrušená registrace
v Třebechovicích na srazu. Už jsem chtěl jet dom a najednou vidim u vstupu fáčko tak jsem hned otočil a musel se jít podívat pořádně