CHLUP 25.05.12 12:25:54 napsal:
Felda už je asi pryč páč už jsou naprodej jen kola. Má k tomu důvod
už ho to nebaví málo času a stěhujese.. :'-(tak v podstate skoncili vsetci, malo casu atd....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TADY JE MOJE NOVÉ VIDO O FELDĚ .. URČITĚ MRKNĚTE!
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
Ice Kiss 2010 / felicia - komentáře:
18:58:54
25.05.2012
25.05.2012
castrol
12:25:54
25.05.2012
25.05.2012
CHLUP
Felda už je asi pryč páč už jsou naprodej jen kola. Má k tomu důvod už ho to nebaví málo času a stěhujese.. :'-(
21:18:07
18.05.2012
18.05.2012
Mr_Kubas
-> CHLUP 18.05.12 21:14:37: Tak k tomu asi má nějaký důvod...
21:17:13
18.05.2012
18.05.2012
castrol
-> CHLUP: to by sa tu musel ukazat ale obavam sa ze uz by to ajtak nemalo vyznam
21:14:37
18.05.2012
18.05.2012
CHLUP
Felda je prý na 95% Prodaná měli byste mu to rozmuvit :'-(
20:36:49
14.04.2012
14.04.2012
castrol
-> varok: je to nepochopitelne ale taky je zivot
10:04:59
14.04.2012
14.04.2012
varok
Aha, to jsem nevěděl. Ten odkaz už asi není reálný, jeho filetka tam už není. Je škoda, že se s tím piplal prý 4 roky a pak to prodá? Nechápu.
22:13:40
13.04.2012
13.04.2012
Mr_Kubas
-> castrol: Cosi jsem slyšel o tom, že na to není čas a už majitele berou asi jiné zájmy, no kdoví....
22:07:09
13.04.2012
13.04.2012
castrol
-> Mr_Kubas: predavalo sa ale ci sa predalo neviem
20:45:09
13.04.2012
13.04.2012
Mr_Kubas
-> varok: Majitel se tu už asi jen tak neukáže, ale můžu si zahrát na mluvčího a říct, že majitel si valnou většinu věcí udělal sám a i s profi pracema pomáhal, takže tak jako tak, to auto vzniklo Štěpánovýma rukama Kde je mu asi tak konec.... Tomu autu samozřejmě
18:51:14
13.04.2012
13.04.2012
varok
Díval jsem se na tvé videa na youtube. Jestli sis to dělal všechno sám, jak to vyplívá z videí, tak tě hrozně obdivuji. Teď dávám trošku dokupy naši felinu, klasika prahy, zadní lemy a nějaké drobnosti. I tak je to docela dupačka. Ty tvé úpravy, vytažené lemy a plno blbinek, nádhera.
01:29:46
06.01.2012
06.01.2012
Kurier Grobar
-> castrol: tak to hej, no podľa mňa život ide ďalej a stále vláčiť jedno auto za sebou to je dosť nudné, bude niečo ďalšie? je pekné že bude archivované tu na na virte
01:20:44
06.01.2012
06.01.2012
castrol
-> Kurier Grobar: skoda pekneho auta
01:07:57
06.01.2012
06.01.2012
Kurier Grobar
-> castrol: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-Felicia-Ice-Kiss-10
0PS.php tento funguje
01:07:11
06.01.2012
06.01.2012
Kurier Grobar
-> castrol: čo to čo to ? práve som pozrel to video a masaker 8-) skvela práca :)
00:53:45
06.01.2012
06.01.2012
castrol
12:41:30
12.04.2011
12.04.2011
larvoun
hoj,jedes letos do Doksu nebo do Myta na tc??
22:52:39
05.10.2010
05.10.2010
blue demon
v pořádku
19:29:30
04.10.2010
04.10.2010
larvoun
hoj,jj sry.Spatne jsem se podival,takze druhy jinak clanek jsi mel pekny.Uz mam tvuj plakat vylepeny v garazi