skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dne 22.4. 2009 jsem koupil tuhle felicii, je to 1.6ka má najeto 94.664 km rok výroby 97..
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
má pár chyb, ale snad nic závažnýho
postupně na tom budu dělat, tak snad se mi povede to, co bych chtěl :)
rok 2009
24.4. - nový uchycení zadního nárazníku, sundaná zástěrka, zprovoznění kontrolek a spasování palubky (přístrojovýho štítu) :)
3.5. - tak jsem si večer prorazil gumu na zadnim kole :( parkoval jsem doma a nevšiml jsem se v zrcátku (za tmy) rozbitýho obrubníku... :( takže mám vyděláno.
10.5. - koupen olej, destilka a fridex - tímto bych chtěl poděkovat kámošovi VooDoo- Ondris za sprostědkování :) DÍK ONDRO
11.5. - přezuto, vyváženo a zas se jezdí :)
12.5. - přišly rozvody, vodní pumpa, termostat i s těsněním a oil filtr www.skoda-dily.cz/
13.5. - tak se dneska vyměnil termostat a dala se nová destilka :) jsem rád že je to v poho a féla se už nepřehřejvá :))
18.5. - výměna oleje a oil filtru - 95.272 km
19.5. - konečně jsme udělali s Ondrisem rozvody, ale dalo nám to zabrat - vodní pumpa nešla ven. Nakonec jsme jí ale překecali, a šla holka do světa :-) takže při 95.385 km udělány rozvody, nová kladka, vodní pumpa, destilka a fridex. Zředěno do -40°C
jo a vlastně jsem ještě koupil 2litry oleje do serva
28.5. - najel jsem svůj první TISÍCÁTÝ km bez nehody :-)
29.7. - vařil se 3.díl vejfuku
7.8. - očištěné, odmaštěné a následně natřené bubny a brdiče + umytí podběhů
9.8. - koupeny kola :) 6x14" ET 33 a pneu 185/60... zítra snad stihneme nazout a dát na auto :))
11.8. - tak kola jsou na autě
16.8. - nový přední tlumiče - 97.589 km
a říznutý pružiny předek o 1 závit, vzadu pružiny z pickupa, říznutý o 1,5 závitu
13.10. - nechal jsem si nalepit folie s homologací
15.10. - přezouvám na plecháče + zimní gumy - přes zimu se bude nejspíš dělat repas hliníkáčů
7.12. - Při cestě z Prahy si féla najela svůj první stotisícátý kilometr
rok 2010
9.2. -takže ty nový tlumiče šly na reklamaci... STARLINE opravdu nikdo nekupujte!! já se nechal překecat, teď už vím že to byla chyba.. takže peníze mam zpátky a objednal jsem si na předek KAYABA Shock Absorber Excel-G. Mam je na zadku a spokojenost..
a ještě jsem koupil "horní misku" s těma 2 šteftama na uchycení vzpěry
17. až 20. 2. - najeto 101.000 km
+ Velké díky VooDoo- Ondrisovi za poskytnutí prostor, nářadí a za pomoc ;)
+ poslal jsem auto směrem vzhůru, kvůli technický - seriový pružiny
+ předek dostal nový tlumiče KAYABA Shock Absorber Excel-G.
+ vyměněný zadní díl výfuku + komplet nový gumový zavěšení výfukovýho potrubí
+ přehodil jsem přední okna (tonovaný) za seriový, taky kvuli technický
+ dotáhlo se ložisko na levym zadnim kole, byla tam vůle
+ zkontrolován olej v převodovce - pročištěn přes sítko, malinké doplnění množství a nalití zpátky do převodovky
21.4. - koupen olej OMV 10W40, olejový filtr MANN, proplachovač motorů, čistič motorů Carlan a dva imbusový ořechy na golu
22.4. - najeto 102.000 km
+ propláchnutí motoru,
+ výměna oleje a olejovýho filtru
+ přetěsnění vany černým silikonem
+ nová spona na výfuku mezi katalizátorem a středním dílem
+ nové těsnění mezi parohy a svody Temac
MOTOR
seriový vw 1.6 AEE
55kw/4500 ot.*min^-1
135NM/3500 ot.*min^-1
olej od Q8 10W-50
PŘEVODOVKA
seriový 5q
PODVOZEK
nově - HP Sporting vpředu i vzadu - nasezen při 121.700 km
přední náprava:
sbíhavost: +00°14'
odklon kol: –01°34'
říznutý pružiny o 1 závit (minulost)
nový tlumiče a uložení při 101.000 km
nabarveny brzdiče na zeleno
zadní náprava:
sbíhavost: +00°13'
odklon kol: –01°00'
pružiny z pickupa zkráceny a 1,5 závitu (minulost)
nabarveny bubny na zeleno
BRZDY
seriové
třmeny a bubny nabarveny na zeleno
KOLA
Letní: bílé alu 6x14" ET 33 a pneu Dunlop Fastresponse 185/60
Zimní: origo plecháče a pneu 165/70 Debica, nově na alu 6x14" + pneu Hankook Winter i*cept RS W442 175/60
Mé velké díky patří:
VooDoo- Ondrisovi a mojí přítelkyni Marcelce :)
www.feliciaklub.cz/forum/ viewtopic.php?f=16&t.. .
www.facebook.com/album.ph p?aid=1495&a...
tommyk81.rajce.idnes.cz/
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../1632 92-svicky-ngk-bkur6et10
16.3. 2014 jsem feldu prodal, kartu nechávám jako vzpomínku
Tommyk / Felicia GLX 1.6 PRODÁNO - komentáře:
14:24:02
23.05.2011
23.05.2011
Tommyk
-> suri: ani nejde o to jak to bude vypadat, spíš že se tam pořádně nedostanu.. ale jako i tak by mě sralo, že to bude stečený atd.. jakože to teče jak prase, pokud to tam naleješ...
18:06:38
22.05.2011
22.05.2011
suri
-> Tommyk: a kto to vidí? nagechliť a hotovo
16:30:16
22.05.2011
22.05.2011
Tommyk
Nechcete mi někdo pujčit kompresor se stříkací pistolí? Myslel jsem že to s tou štětkou pujde líp.. ale je to docela opruz
hlavně toto na obrázku..
hlavně toto na obrázku..
12:43:41
22.05.2011
22.05.2011
suri
-> Tommyk: jasne
12:42:37
22.05.2011
22.05.2011
Tommyk
-> suri: mam nocni, takze se nekde zitra rano zastavim, vezmu jeden sebou a uvidime
12:41:17
22.05.2011
22.05.2011
suri
-> Tommyk: šroub z integrovanou podložkou sa kúpiť dá ak nie tak klasika podložku
12:40:33
22.05.2011
22.05.2011
Tommyk
-> suri: dik asi to tak dopadne, že tam koupim nějaký obyčejný ale jako pořád lepší 16kč za jeden, než 98 ještě že byly jen 3...
12:21:58
22.05.2011
22.05.2011
suri
-> Tommyk: tam kúp klasické imbusy z integrovanou podložkou a fertig
N906-496-01 šroub z valcovou hlavou M6x14 20ks
www.cc-autodily.cz/sroub- m6x14-s-valc-hla?keyword=1 9... na tom skrachuješ
N906-496-01 šroub z valcovou hlavou M6x14 20ks
www.cc-autodily.cz/sroub- m6x14-s-valc-hla?keyword=1 9... na tom skrachuješ
12:02:15
22.05.2011
22.05.2011
Tommyk
Nemohl by se mi někdo podívat do etky na číslo dílu šroubu olejový vany? nemyslím výpustnej, ale ty co drží tu vanu. je jich tam 20. Ty moje už nejsou nic moc a pokud je budu znovu sundavat, tak při opětovné montáži už bych je nemusel dotáhnout.. případně co by stál jeden v autorizáku.
díky
díky
20:56:58
20.05.2011
20.05.2011
Tommyk
-> suri 20.05.11 20:11:21: taky jsem za normální opravu..
-> VooDoo- Ondris: na 15w seru. to nemá význam, a kdyby to pomohlo (o čemž pochybuju) tak je to stejně jenom prasácký řešení a na chvíli. to radši vyměním co čerpadlo i ty hydroštosy. a nakonec to stejně završím 10w50 kou, kterou jsem chtěl i před tím, než jsem věděl že to málo tlačí..
a nakonec si to asi budu dělat stejně sám, je to na chvíli když už vím co a jak a čemu se vyvarovat. doufam teda že s těma zdvikatkama nebude žadnej problem.. :-D největší možná v tom, jak povolit vačku.. ale to by mohlo jít normalně přes rozvody jakoby. protože ten chulimanga jede na dovolenou a vrati se až 5.června
-> VooDoo- Ondris: na 15w seru. to nemá význam, a kdyby to pomohlo (o čemž pochybuju) tak je to stejně jenom prasácký řešení a na chvíli. to radši vyměním co čerpadlo i ty hydroštosy. a nakonec to stejně završím 10w50 kou, kterou jsem chtěl i před tím, než jsem věděl že to málo tlačí..
a nakonec si to asi budu dělat stejně sám, je to na chvíli když už vím co a jak a čemu se vyvarovat. doufam teda že s těma zdvikatkama nebude žadnej problem.. :-D největší možná v tom, jak povolit vačku.. ale to by mohlo jít normalně přes rozvody jakoby. protože ten chulimanga jede na dovolenou a vrati se až 5.června
20:11:21
20.05.2011
20.05.2011
suri
-> VooDoo- Ondris: ja som za normálnu opravu
19:58:45
20.05.2011
20.05.2011
VooDoo- Ondris
-> suri: a co zkusit nějakou přísadu jak se tomu řiká utěsnovač motoru? sice je to jen taková nouzovka ale vyzkoušet jestli to vubec pomůže a pak až bych řešil to dál
19:55:27
20.05.2011
20.05.2011
suri
-> VooDoo- Ondris: tak ešte raz , za studena problém nemá a za tepla je ten olej hustý prakticky rovnako ako 10w/40 , tak čo to pomôže?
19:54:31
20.05.2011
20.05.2011
VooDoo- Ondris
-> suri: o té vyzkozitě nevim ale řiká se přece když máš trošku vyrachtanej motor tak nalejt hustší olej dotoho. mě nepřipadá Tomíkovo motor že by byl vyrachtanej tak to aspon zkusit
19:51:50
20.05.2011
20.05.2011
suri
-> VooDoo- Ondris: aký to má význam keď to má viskozitu za tepla rovnakú ako 10w/40? možno skúsiť 50-60 olej ale to je na chvílu
19:45:16
20.05.2011
20.05.2011
VooDoo- Ondris
-> Tommyk: ještě než bych kupoval čerpadlo bych zkusil nalejt olej 15w40 jak je hustší tak ti trošku vymezí nějaký vůle takže by to jakoby mohlo "vymezit" nějaký vůle. myslim si že to je pořád levnější než čerpadlo kupovat
17:49:05
20.05.2011
20.05.2011
suri
-> Tommyk: tak si to nemal ani skladať
17:41:04
20.05.2011
20.05.2011
Tommyk
-> suri: nevidel si to "viko" na sacim kosi. je dost vydreny a tu axialni vuli proste nezmeris...
nevim jaka jina chyba by tam byla, uz me nic jinyho nenapada. olej neubyva
ale ted me napada, mel bych okouknout jestli ho tam ted neni malo toho oleje, po tom co to prestalo cvakat
nevim jaka jina chyba by tam byla, uz me nic jinyho nenapada. olej neubyva
ale ted me napada, mel bych okouknout jestli ho tam ted neni malo toho oleje, po tom co to prestalo cvakat
17:38:47
20.05.2011
20.05.2011
suri
-> Tommyk: som ti hovoril , zatlač to normálne drevenou paličkou
ale to čerpadlo vyzerá dobre , ozaj tam nemôže byť iná chyba?
ale to čerpadlo vyzerá dobre , ozaj tam nemôže byť iná chyba?
17:37:38
20.05.2011
20.05.2011
Tommyk
Tak mám auto doma, udělal jsem zkoušku hyd. zdvikatek podle DP a stichlo to a o dost. Nemlati to skoro vubec, musi se hodne poslouchat aby tam neco cvaklo..ale nemeril jsem to, na to vlitnu ted, pokud najdu neco vhodnyho na mackani. To by byla dobrá zpráva, ale špatná je, že pro prohnání svižnou jízdou a pár km mi opět začla problikávat kontrolka... na to seru, kupuju čerpadlo
nejdřív teda okouknu z toho nahradniho motoru, ale už jsem asi rozhodnutej...
nejdřív teda okouknu z toho nahradniho motoru, ale už jsem asi rozhodnutej...