Vojtisek/Fanouš 136XLPG Vojtisek/Fanouš 136XLPG

komentáře | popis | fotky | Vojtisek | 11.01.14 16:01 | 74x v oblíbených
aktualizace:

11/11/2012



Technické údaje

Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny

Model: Škoda Favorit 136 LX

barva: 4628 (modrá iris)

motor: 136x

Výkon: 50 kW (68 koní)

Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)

Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)

Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.





Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D

skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac





Hledám, sháním:

* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO

* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ

* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD

* originální boční lišty - ZBYTEČNOST

* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO



Disky co mám:

* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček

* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada

* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*





"Příplatková "výbavička:

1. centrál na zámek

2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu

3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line

4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)

5. odemykání kufru od řidiče

6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D

7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla

8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita

9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line

10. neohmataný 4ramenný volant



Youtube.com:

1. Shift light
Shift light v akci ve Škodě Favorit 136x


2. Ekonoměr
Ekonoměr ve Škodě Favorit


3. Upravená světelná houkačka
Doplněná světelná houkačka Škoda Favorit


4. Zapojené denní svícení
Denní svícení Wesem


5. Kontrolka činnosti brzdových světel
Kontrolka činnosti brzdových světel


6. Vzduchový klakson z tatry
Vzduchový klakson ve Škodě Favorit




Změny v motoru:

* nový olej Paramo 15 W40

* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)

* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)

* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje



Změny v podvozku:

* vyměněny zadní tlumiče za Ateso

* hliníková kola Ronal vč. pokliček

* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet

* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech



Změny exteriéru:

* vývozní felďácká zrcátka na Favorita

* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů

* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3

* mlhovky PAL vč modrých H3

* akční zadní kouřové lampy

* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)

* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)

* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)

* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)

* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)

* reflexní nepopraskaný panel HELLA

* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali

* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*

* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W



Změny v interiéru

* středový panel Felicia se zakončením z Favorita

* kompletní odemykání kufru od řidiče

* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla

* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)

* židličky z Felicie :-D

* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje

* neošahaný čtyřramenný volant

* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky

* vanilkový stromeček na zrcátko

* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel



Změny v elektrice:

* přístrojovka přebarvena na modro

* okýnka vrčí :-D

* kontrolka činnosti sahary

* kontrolka nezapnutého pásu řidiče

* zapojen zapalovač pro GPS

* zapojen Shift light

* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)

* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula

* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů





Plány do budoucna:

1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu

2. výměna předních blatníků

3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla

4. posílení zpětných světel?

5. druhá pár brzdovek?



Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:

20:14:08
03.11.2012
Induktor
-> Vojtisek 03.11.12 11:34:58: Nemáš strach z tohoto umístění natlakovaného hasičáku, při případné nehodě? Jinak paráda, potom dej video jak to troubí 1 4
20:09:31
03.11.2012
castrol
-> Vojtisek 03.11.12 11:34:58: dobre uz aby som to videl v akcii 1
18:44:38
03.11.2012
Vojtisek
pro Black_devil 4
zvětšit Vojtisek/Fanouš 136XLPG - obrázek od Vojtisek vložen 03.11.2012 18:44:38
12:45:18
03.11.2012
Vojtisek
Taky jsem na googlu!!40
zvětšit Vojtisek/Fanouš 136XLPG - obrázek od Vojtisek vložen 03.11.2012 12:45:18
11:34:58
03.11.2012
Vojtisek
-> castrol: takže takhle3
zvětšit Vojtisek/Fanouš 136XLPG - obrázek od Vojtisek vložen 03.11.2012 11:34:58
21:20:15
02.11.2012
Vojtisek
-> castrol: něž bych to na stojanovce vyvrtal, to by byla doba3
20:12:08
02.11.2012
castrol
-> Vojtisek: to hej aspon nemusis do nadrze vrtat
19:58:41
02.11.2012
Vojtisek
-> castrol: tak na začátek to stačí, viď4
19:26:55
02.11.2012
castrol
-> Vojtisek: tiez moznost
19:23:50
02.11.2012
Vojtisek
-> castrol: budeme hustit na benzinkách, dám tam T odkud povede hadice a na konci ventilek na huštění
19:22:43
02.11.2012
castrol
-> Vojtisek: ako si nakoniec vyriesil tlakovanie ?
19:13:49
02.11.2012
Vojtisek
zásobník vzduchu namontován, klakson taky, už jen dodat ventil a natlakovat2
20:06:10
31.10.2012
castrol
-> Vojtisek: na konci role to mam cca 20m tak nebude treba
20:03:06
31.10.2012
Vojtisek
-> castrol: schovej se třeba za......feldu3
18:44:27
31.10.2012
castrol
-> Vojtisek: neboj ja budem daleko
18:21:29
31.10.2012
Vojtisek
-> castrol: tipuju 40 barů (atmosfér) a bacha na střepiny!3
18:10:00
31.10.2012
castrol
-> Vojtisek: ved uvidime kolko zvladne ten na pokus 1
11:46:05
31.10.2012
Vojtisek
-> castrol: heh tři atmosféry jsou 3 bary, ne? Tééda slabota3 Hasič mi říkal, že tyhle NDR udrží 20 barů (cca 20 atmosféry) a mě stačí to, že klakson přestane troubit při tlaku 0,3 bar, čili 3 bary a pohoda.



Ale ten druhej je kompletní a ten vydává pocitově o třetinu víc randálu a oproti mému prvnímu jde z něho houkat i z huby, asi má lepší membránu :-P
upraveno 2x, naposled 31.10.2012 11:48:38
18:58:47
30.10.2012
castrol
-> Zippess: natacat asi nebudem
18:57:38
30.10.2012
Zippess
-> castrol: Nezabudni to natočiť a ukázať to potom.4
Extreme Tyres