Vojtisek/Fanouš 136XLPG Vojtisek/Fanouš 136XLPG

komentáře | popis | fotky | Vojtisek | 11.01.14 16:01 | 74x v oblíbených
aktualizace:

11/11/2012



Technické údaje

Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny

Model: Škoda Favorit 136 LX

barva: 4628 (modrá iris)

motor: 136x

Výkon: 50 kW (68 koní)

Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)

Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)

Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.





Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D

skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac





Hledám, sháním:

* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO

* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ

* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD

* originální boční lišty - ZBYTEČNOST

* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO



Disky co mám:

* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček

* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada

* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*





"Příplatková "výbavička:

1. centrál na zámek

2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu

3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line

4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)

5. odemykání kufru od řidiče

6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D

7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla

8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita

9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line

10. neohmataný 4ramenný volant



Youtube.com:

1. Shift light
Shift light v akci ve Škodě Favorit 136x


2. Ekonoměr
Ekonoměr ve Škodě Favorit


3. Upravená světelná houkačka
Doplněná světelná houkačka Škoda Favorit


4. Zapojené denní svícení
Denní svícení Wesem


5. Kontrolka činnosti brzdových světel
Kontrolka činnosti brzdových světel


6. Vzduchový klakson z tatry
Vzduchový klakson ve Škodě Favorit




Změny v motoru:

* nový olej Paramo 15 W40

* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)

* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)

* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje



Změny v podvozku:

* vyměněny zadní tlumiče za Ateso

* hliníková kola Ronal vč. pokliček

* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet

* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech



Změny exteriéru:

* vývozní felďácká zrcátka na Favorita

* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů

* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3

* mlhovky PAL vč modrých H3

* akční zadní kouřové lampy

* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)

* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)

* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)

* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)

* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)

* reflexní nepopraskaný panel HELLA

* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali

* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*

* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W



Změny v interiéru

* středový panel Felicia se zakončením z Favorita

* kompletní odemykání kufru od řidiče

* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla

* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)

* židličky z Felicie :-D

* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje

* neošahaný čtyřramenný volant

* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky

* vanilkový stromeček na zrcátko

* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel



Změny v elektrice:

* přístrojovka přebarvena na modro

* okýnka vrčí :-D

* kontrolka činnosti sahary

* kontrolka nezapnutého pásu řidiče

* zapojen zapalovač pro GPS

* zapojen Shift light

* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)

* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula

* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů





Plány do budoucna:

1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu

2. výměna předních blatníků

3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla

4. posílení zpětných světel?

5. druhá pár brzdovek?



Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:

22:28:35
23.11.2011
castrol
-> Vojtisek: pockaj to si musim premyslet 1
22:27:00
23.11.2011
Vojtisek
-> castrol: a koupit origo skla z feldy nebo cestou dvou 21W járovek?3
22:20:34
23.11.2011
castrol
-> Vojtisek: 52
21:59:15
23.11.2011
Vojtisek
vyhřívaná zrcátka, ano či jo?3
18:54:22
22.11.2011
castrol
-> Vojtisek: tak to netusim tak daleko som sa este nedostal
18:52:29
22.11.2011
Vojtisek
-> castrol: co? když jde dát fe palubovku a nechat puvodní fa budíky, tak to mus jít i naopak, ne?3 4
18:44:07
22.11.2011
castrol
-> Vojtisek: ale tam treba aj budiky a tie je chcem FE
18:38:14
22.11.2011
Vojtisek
-> castrol: stačí jen vršek3 a ten mám černej2
18:31:37
22.11.2011
castrol
-> Vojtisek: tu by som zas musel zhanat
18:29:58
22.11.2011
Vojtisek
-> castrol: fa palubovka si rikal, ne?
18:11:29
22.11.2011
castrol
-> Vojtisek: ale kam to zapracovat
18:00:33
22.11.2011
Vojtisek
-> castrol: 4 a teď jsi na řadě ty3
15:25:08
22.11.2011
castrol
-> Vojtisek: tusim ze to funguje
04:37:18
22.11.2011
Vojtisek
Tak máme první hodnoty. Trasa měla 80 km, vesměs okresky, nahoru dolů a posledních 10 km bylo po Brně...
zvětšit Vojtisek/Fanouš 136XLPG - obrázek od Vojtisek vložen 22.11.2011 04:37:18
21:34:41
20.11.2011
castrol
-> Vojtisek: 4
21:33:57
20.11.2011
Vojtisek
-> castrol: jináč zítra jedu 100 km do práce, tak pak dám reference toho měřidla4
21:31:56
20.11.2011
castrol
-> Vojtisek: uz som ticho 1
21:31:12
20.11.2011
Vojtisek
-> castrol: podsvícení ne, ale není to takový zásah. A ten teploměr oleje, dejme tomu že to bylo v návodech co vydával Svazamr pro kutily, co chtěli z dostupných dílů udělat něco extra3
18:21:21
20.11.2011
Arnold
-> Vojtisek: tak dopredu naroubuj dve baterky dobove a mas denni sviceni jak vysity jen je musis zapnout rucne 40 40
18:20:42
20.11.2011
castrol
-> Vojtisek: to ani budik teploty oleja,modre podsvietenie vypinacou atd....1
Extreme Tyres