Vojtisek/Fanouš 136XLPG Vojtisek/Fanouš 136XLPG

komentáře | popis | fotky | Vojtisek | 11.01.14 16:01 | 74x v oblíbených
aktualizace:

11/11/2012



Technické údaje

Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny

Model: Škoda Favorit 136 LX

barva: 4628 (modrá iris)

motor: 136x

Výkon: 50 kW (68 koní)

Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)

Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)

Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.





Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D

skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac





Hledám, sháním:

* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO

* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ

* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD

* originální boční lišty - ZBYTEČNOST

* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO



Disky co mám:

* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček

* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada

* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*





"Příplatková "výbavička:

1. centrál na zámek

2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu

3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line

4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)

5. odemykání kufru od řidiče

6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D

7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla

8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita

9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line

10. neohmataný 4ramenný volant



Youtube.com:

1. Shift light
Shift light v akci ve Škodě Favorit 136x


2. Ekonoměr
Ekonoměr ve Škodě Favorit


3. Upravená světelná houkačka
Doplněná světelná houkačka Škoda Favorit


4. Zapojené denní svícení
Denní svícení Wesem


5. Kontrolka činnosti brzdových světel
Kontrolka činnosti brzdových světel


6. Vzduchový klakson z tatry
Vzduchový klakson ve Škodě Favorit




Změny v motoru:

* nový olej Paramo 15 W40

* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)

* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)

* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje



Změny v podvozku:

* vyměněny zadní tlumiče za Ateso

* hliníková kola Ronal vč. pokliček

* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet

* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech



Změny exteriéru:

* vývozní felďácká zrcátka na Favorita

* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů

* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3

* mlhovky PAL vč modrých H3

* akční zadní kouřové lampy

* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)

* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)

* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)

* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)

* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)

* reflexní nepopraskaný panel HELLA

* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali

* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*

* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W



Změny v interiéru

* středový panel Felicia se zakončením z Favorita

* kompletní odemykání kufru od řidiče

* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla

* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)

* židličky z Felicie :-D

* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje

* neošahaný čtyřramenný volant

* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky

* vanilkový stromeček na zrcátko

* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel



Změny v elektrice:

* přístrojovka přebarvena na modro

* okýnka vrčí :-D

* kontrolka činnosti sahary

* kontrolka nezapnutého pásu řidiče

* zapojen zapalovač pro GPS

* zapojen Shift light

* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)

* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula

* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů





Plány do budoucna:

1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu

2. výměna předních blatníků

3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla

4. posílení zpětných světel?

5. druhá pár brzdovek?



Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:

18:17:11
20.11.2011
Vojtisek
-> castrol: ale není to dobové!3
15:27:52
20.11.2011
castrol
-> Vojtisek: no fakt 1 a je tam aj uspora paliva apon to tam pisu 47
15:22:10
20.11.2011
Vojtisek
-> castrol: jistéééééé3
13:48:48
20.11.2011
castrol
-> Vojtisek: ked to maju niektore emka tak hadam to moderne nebude
13:06:34
20.11.2011
Vojtisek
-> castrol: a jó, já to bez dlouhého éééé nepochopil. DS asi ne, k tomu autu je to až moc moderní, ale možná spíš něják pořeším elektriku, aby mi po nastartování svítily přední tlumený a tlačítkem parkovaček se rožnul i zadek
22:11:10
19.11.2011
castrol
-> Vojtisek: Tomaso435 19.11.11 22:07:39 napsal:

→ Vojtisek: dyjody voe 3
tak nejak
22:07:39
19.11.2011
Tomaso435
-> Vojtisek: dyjody voe 3
22:06:35
19.11.2011
Vojtisek
-> castrol: ehm cože?3
22:00:21
19.11.2011
castrol
-> Vojtisek: denne neplanujes
18:26:18
18.11.2011
castrol
-> Vojtisek: 4
18:25:10
18.11.2011
Vojtisek
-> castrol: to ne, jen musí těsnit, ale použil jsem toto-našroubuješ na čidlo a to pak zašroubuješ do víka rozvodů. Tuhle prototypovou redukci použiju na čidlo tlaku
zvětšit Vojtisek/Fanouš 136XLPG - obrázek od Vojtisek vložen 18.11.2011 18:25:10
upraveno 1x, naposled 18.11.2011 18:26:45
18:23:02
18.11.2011
castrol
-> Vojtisek: takze zbytocne vyrabat redukciu
18:21:54
18.11.2011
Vojtisek
-> castrol: ale bez redukce, tu jsem sundal, netěsnila
18:21:04
18.11.2011
castrol
-> Vojtisek: jupii1
18:17:45
18.11.2011
Vojtisek
už to měří2 70 stupňů celsia
20:24:39
17.11.2011
Vojtisek
-> castrol: jináč to nemám na kanálku, ale dal jsem to do rozvodovýho víka, u kanálku mi blízko vede hadice vody.
20:15:38
17.11.2011
castrol
-> Vojtisek: nahodim fa palubku
20:13:18
17.11.2011
Vojtisek
-> castrol: njn felda2
19:19:33
17.11.2011
castrol
-> Vojtisek: len umna bude problem ten budik niekde zakomponovat
19:09:49
17.11.2011
Vojtisek
-> castrol: 3 a jejej
Extreme Tyres