cd68 cd68

komentáře | popis | fotky | cd68 | 25.12.11 23:07 | 5x v oblíbených
Kdo chce,přečte si celý román.-děkuji.Na autě už bylo uděláno kde-co.Nejdříve se začalo s prací po lajdákovi,co nastříkal masku a ten nárazník barvou a asi neměl ani potuchy,že je nějaký aktivátor na umělou hmotu,páč se barva z obou věcí loupala dolu a na levé straně byl nárazník prasklý.Nárazník jsem opískoval,sundal starý vyrezlý tahokov,přelaminoval a začal nahrubo kitovat a pak již stříkal a brousil a to vše 4x dokola.Poté už jenom finišér a šla nato barva.To byl nárazník s maskou.Poté jsem se pustil do opravy vodní pumpy,jelikož tato byla vyběhaná a klepala se jako sulc a způsobovala dost velké rány .Dalším problémem,co jsem musel po dovedovi řešit,byl volant a v něm chybějící klakson.Doveda nainstaloval nábu s volantem ale nezapoměl vyrabovat mechanismus pro vracení páček a neosadil klakson.Sehnal jsem taknějaký spínač klaksonu a řešil problém zapojení aby se mi nekroutily kabílky nebo to netroubilo stále.No---po troše uvažování jsem si vyrobil z překližky kolečko na které jsem nalepil kuprextit a řešení se stálým a mobilním kontaktem byl na světě.Na vnitřní stranu volantu jsem přípravek nalepil epoxydem a naletoval kontakty.Samotné tlačítko klaksonu jsem musel přilepit bezbarvým silikonem.Vše funguje a ani by si to člověk neuvědomil,že je to dodělávané po blbci co to tam překonstruoval.Pustil jsem se po vyzískání předních brzdových třmenů do jejich renovace.Počínaje opískováním,jsem jej vyčistil,přegumičkoval a počal jej ozákladovávat a pak dávat do laku.Jelikož mě auto začalo samo přibržďovat během zimy 2010,tak jsem asi 2.5 hodiny vyměňoval tyto připravené brzdiče na ledu na garáži v mrazu-uf.V létě 2011 jsem vše doplnil novými kotouči a vypadalo to pěkně.No-předtím jsem ale zrenovoval zadní brzdy sakum pikum-opískování bubnů,štítů a jejich stříknutí do barvy.Osazení novými paknami a prasátky s lanovody a novými ložisky.Auto jsem osadil koupeným výfukem s celkem pěkným zvukem ale během času díky dovedovi,co uměl moooc dobře svařovat,tak jsem musel výfuk převařovat já,ačkoli jsem v té době s vařením neměl moc zkušeností.Navrch-musel jsem řešit přechod z průměru 62 na 40 ale vše dopadlo k mému očekávání vcelku dobře.Spoj drží a výfuk také.Byl jsem moc potěšen,že jakožto nezkušený ve svařování jsem si pomohl sám a zvládl to a vše vypadá opravdu dobře a funguje super.Dalším problémem byly zadní lemy.Tyto jsem nechal vyměnit autoklempíři ale přípravu pod lak jsem si celou dělal sám.Díky nevlastnění prostor pro kvalitní lak,jsem stříkání ponechal bývalému kamarádovi,co měl stříkací box a kvalitní pistoli.V létě 2011 jsem se pustil do vyvaření předku.Sundal jsem blatníky ,vyvařil předek ,celý ho připravil na znovuosazení ,napasoval nové blatníky ,připravil na lak a po půjčení prostor,jsem si je i sám nalakoval.Vše jsem spasoval s větším či menším úspěchem /něco sedí a něco holt ne/.Vytáhl jsem si zmáčklý pravý práh a pustil se do vyvaření zbylých částí prahů a vše hodil do bodýčka.Prahy by potřebovaly hodit do laku ale není zatím počasí.Při první jízdě po vyvaření a smontování předních blatníků,jsem se rozjel pro načepování benzínu,jedu si-uspokojen sám sebou a dosažené práce ale kde se vzal,tu se vzal klapot z motorového prostoru.Ta svině nevděčná i při dostatečném množství a stáří oleje---si započala jízdu klapotem.Bylo zjevné,že se ojnice přihryzla a klapot způsobovala přichycená a utržená šála na klice---kujwa štěstíčko----.Po rozpočtu na opravu motoru jsem se rozhodl pro zakoupení nového motoru a jeho výměny.Motor šel zákonitě ven a předtím započala renovace nového.Dal jsem si s ním práci a rozlešťoval jej a po částech postupně přetěsňoval.Štěstí se mě opravdu drželo jako klíště,poněvač mě půjčený hupcuk dovolil vyndat motor ven a když jsem jej potřeboval postavit,tak se zničeho nic rozbil a málem mi přicvakl motor nohy!Tak jsem sehnal jiný hupcuk a starý nechal opravit.--jj-štěstí--.Pos tupně jsem rozlešťoval svody sání ale ty ještě v tuto dobu nemám hotové-není čas-.Vše jsem smontoval zpět se svody s motorem co jsem koupil.Dále jsem rozleštil altík a startér. Dal jsem si práci s krytem tyček vahadel.Joooj,to byla fuška,opískovat,vybrousit a rozleštit ten kryt-fuj,už bych do toho ručně nešel !!!!.Dále jsem na autě rozbrousil olejové víko a rozleštil/viz fotky/.Dále jsem zjistil,že je zavařená řadící spojovací tyč k převodovce--kterej ko.......t to udělal,přerazil bych mu ruce!Opatrným rozbroušením jsem vše rozpojil celé řazení zrenovoval a osadil zpět tak jak má být/spojovacím klínkem/.Na autě jsem dělal znovu lak na už opatlaných a odřených předních madlech dveří.To je zhruba ta troška,co jsem si na autě dovolil udělat.Vím,že to není žádný extra tuning ale v současné době mám rozhozenou palubku a chystám se na tuning budíků,uvidíme,jak to dopadne.Zatím tuningu zdůůůř.

cd68 - komentáře:

16:30:56
06.04.2010
cd68
NEJSOU ŠPATNÝ ALE MAJÍ NEVÝHODU -MEZI KONCEM LOUKOTĚ A LÍMCEM JE POUZE ASI TAK CENTIMETR PROSTORU-NA ČIŠTĚNÍ NEBO JAK JSEM PŮVODNĚ CHTĚL JE ROZLEŠTIT,TAK JE TAM POUZE JEN TEN CENŤÁK A SKŘÍPNE SE TI TAM PRST,TAK JSEM SE NA TO ----VŠAK VY VÍTE.
18:43:52
02.04.2010
varok
Ahoj, tak děkuji za odpověď. Ano, já jsem potřeboval na fáčko. Kdysy jsem měl s roztečí 98, tam by šly. Nyní mám s roztečí 100, jako felda a takové borbety už jsem na 100vou rozteč neviděl. Měl jsem ty samé, jako jsou na obrázku, rozteč 98. Dělaly ale problémy tak jsem je prodal. Vzhledově se mi takové Borbety ale moc líbí.
upraveno 1x, naposled 02.04.2010 18:44:45
07:10:11
01.04.2010
cd68
jinak dík za pochvalu,taky na tom bylo práce a ještě jsem měl letos v plánu vyměnit blatníky,stříknout haupnu a udělat pátý dveře bez lišty,škoda-vůz prodávám.jinak ten nárazník byl půjčenej na to,abych mohl udělat ten laminát,když jsem ho koupil,byl už na voze osazený a loupal se z něho lak i z té masky,nějakej neumětel to asi dělal,tak jsem se do toho pustil a jak oprava tak vybroušení i lak je moje práce i když jsem to nikdy na takovéto ůrovni a velikosti nedělal,jen malý věci-pomohl radami a vedením kamarád,co potom stříkal ty zadní lemy.
07:05:30
01.04.2010
cd68
ty myslíš na favorita?,ten má kolik rozteč?
07:19:37
31.03.2010
goofy1983
-> cd68:
v celku pěkná felda..jen s myslím že ten půjčený nárazník být v barvě tak je lepší jako ten laminát..toť můj názor..ael jinak vypadá k světu..
-> varok:
jinak k těm kolům..i kdyby to byli 4x98 tak se dají použít za pomocí plovoucích šroubu..
upraveno 1x, naposled 31.03.2010 07:20:06
00:04:25
31.03.2010
cd68
tak vám nevím,každej mi tady oslovuje ale nikdo neumí ani napsat ahoj nebo něco takového podobného-a to chcete se mnou vést nějaký dialog?!5
17:30:31
26.03.2010
hymla
cca cena ?
16:58:54
26.03.2010
cd68
jak vidíš,tak ano-vyrábějí4
10:53:11
08.02.2009
varok
Ahoj, chtěl jsem se zeptat. Ty Borbety se vyrábějí i na rozteč 4*100? Já viděl jen 4*98 nebo na mercedesy apod.
21:50:39
21.09.2008
Havlis84
Kájo popis..4
16:33:35
21.09.2008
Dzakub
ahooooj klucííí moji :-))))
16:31:03
21.09.2008
cd68
čus-Aleši
15:48:06
21.09.2008
Havlis84
Ahoj Kájo 9 9 9
Extreme Tyres